آشنایی با دزدگیر خانه z4

آشنایی با دزدگیر خانه z4

اهمیت دزدگیر خانه و افزایش امنیت محل زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست. آشنایی با دزدگیر خانه z4 موضوع مقاله پیش روی شماست. دزدگیر های ایرانی به دلیل قیمت مناسب و امکانات مطلوب حتی نسبت به دزدگیر های اماکن خارجی نیز شرایط بهتری دارند و می توان به آنها به عنوان یک گزینه خرید خوب نگاه کرد. یکی از شرکت های فعال در حوزه دزدگیر اماکن در ایران ، شرکت کلاسیک است که با بیش از سه دهه سابقه در این حوزه ،  توانسته جا پای خود در بازار را محکم کند و  با تکیه به این سابقه جزو دزدگیر های پرفروش در بازار باشد.

یکی از محصولات این شرکت دزدگیر خانه z4  است که توانسته به فروش خوبی در سطح بازار برسد. آشنایی با دزدگیر خانه z4 موضوع مقاله امروز ماست و می خواهیم در این باره اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم ، پس اگر شما نیز علاقه مندید تا در این حوزه اطلاعاتی را کسب نمایید ، تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با دزدگیر خانه z4

نگاه اجمالی به آشنایی با دزدگیر خانه z4

در ابتدای مقاله آشنایی با دزدگیر خانه z4 می خواهیم با یک دید کلی به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم و در ادامه ویژگی ها و مشخصات این دزدگیر را به شکل دقیق تری بررسی خواهیم کرد. دزدگیر اماکن z4  از برند کلاسیک یکی از جدیدترین مدل های سیستم های حفاظتی است که در ایران تولید شده است. با توجه به ویژگی های موجود در این دزدگیر ، دزدگیر z4 کلاسیک به شکلی گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته است و شاهد این هستیم که در اماکنی مثل ساختمانی های مسکونی ، اداره جات ، ساختمان های تجاری ، بانک ها و جواهر فروشی ها مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم تلفن کننده سیم کارتی به همراه استفاده از باتری در طراحی آن باعث شده است که این دزدگیر را بتوان با نمونه های خارجی و بین المللی دزدگیر اماکن مقایسه کرد.

دزدگیرهای ایرانی از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی قرار دارند و قابل رقابت با محصولات جهانی می باشند. برند کلاسیک در طول سال های فعالیت خود و تولید محصولات مختلف از جمله دزدگیر خانه و اماکن تلاش کرده تا سبد متنوعی از تولیدات خود ارائه دهد تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنند. قطعا هر منزل مسکونی و محل کاری نیاز به امنیت دارد و شما می توانید با نصب دزدگیر خانه z4 امنیت آن را تضمین کنید.

مشخصات فنی دزدگیر خانه z4

این دزدگیر دارای 4 زون باسیم و 15 عدد زون بی سیم است و می تواند تا 15 ریموت را پشتیبانی کند . این دزدگیر از باتری SLA 12V  بهره می برد که با برق شهری 220 ولت شارژ می شود. 2 عدد آژیر VDC 14  و یک بلندگوی 25 وات بر روی آن نصب شده است ، این دزدگیر از یک خروجی منفی قابل برنامه ریزی نیز بهره می برد. شارژر این دزدگیر خودکار و ولتاژ ثابت است. این دزدگیر دارای 4 فیوز است و دارای سیستم رمزی متغیر 14 bit  می باشد. دزدگیر z4 از برند کلاسیک را می توانید از طریق ریموت به شکل حضوری و از طریق پیامک به شکل غیرحضوری کنترل کنید. فرکانس گیرنده این دزدگیر MH433/92  می باشد. ابعاد این دزدگیر 280* 231*84 میلی متر است و وزن آن بدون باتری 1550 گرم می باشد.

امکانات دزدگیر خانه Classic Z4 Ultra

از طریق دزدگیر مدل Classic G1 Ultra  می توانید این دستگاه را با سیستم پیامکی کنترل نمایید. با توجه به وجود مگنت بی سیم می توانید پانزده عدد چشمی را با این دزدگیر هماهنگ و ست کنید ، همانطور که اشاره شد این چشمی ها قابلیت آدرس دهی نیز دارند. می توانید پانزده عدد ریموت با قابلیت آدرس دهی را نیز به این سیستم دزدگیر اضافه نمایید. این دستگاه می تواند وضعیت برق شهری و شرایط دستگاه را از طریق پیامک به ادمین گزارش دهد. ضمنا طراحان برای این دزدگیر اپلیکیشن های اندروید و ios را برنامه نویسی کرده اند و از آنها پشتیبانی می کنند.

آشنایی با دزدگیر خانه z4

ویژگی های دزدگیر z4

در ادامه مقاله اشنایی با دزدگیر خانه z4  به بررسی تفصیلی امکانات ویژه این دزدگیر خواهیم پرداخت.

زون های بی سیم

این محصول در خصوص استفاده از زون ها بسیار ایده آل عمل می کند. این زون ها برای برقراری با سنسور هایی مثل چشمی حرکتی بی سیم و مگنت بی سیم طراحی شده اند و در صورت تحریک شدن این سنسور به شکل حضوری از طریق چراغ زون های 2 یا 3 واکنش نشان می دهند. با توجه به امکان ادرس دهی که در موارد قبلی نیز به آن اشاره شد ، این دستگاه این قابلیت را دارد که به شکل پیامکی نیز دقیقا زون تحریک شده را تعیین کند و اطلاعات دقیق را به مالک ارائه نماید. در مطالب گذشته اشاره کردیم که زون ها قطعه ای برای مدیریت کردن چند سنسور به طور همزمان هستند. اگر می خواهید از سنسورهای متعدد به منظور افزایش امنیت محیط استفاده کنید می توانید به سراغ سنسور تشخیص دود و حرکات غیر عادی بروید. البته توجه داشته باشید که اگر حیوان خانگی دارید باید از سنسورهای مخصوص به حیوانات خانگی بهره بگیرید تا پرسه زدن او را به عنوان یک عامل تحریک کننده تشخیص ندهد. زیرا مهم ترین عامل در ایجاد هشدار کاذب محسوب خواهد شد.

خروجی گزارش { LOG}

با توجه به این مشخصه ، ادمین دزدگیر یا همان مالک می تواند از تمام فعالیت های مرتبط به سیستم حفاظتی به وسیله پیامک اطلاع یابد. به طور مثال می تواند از خاموش کردن دستگاه توسط پیامک آگاه شود ، حتی می تواند بفهمد که دستگاه از طریق چه ریموتی خاموش شده است.

مثال: دستگاه به وسیله ریموت 2 ” نگهبان” فعال شد. – سیستم حفاظتی کلاسیک

جمع بندی در مورد آشنایی با دزدگیر خانه z4

در مقاله اشنایی با دزدگیر خانه z4 ،  تلاش کردیم تا تمام جوانب و ویژگی های دزدگیر اماکن Classic z4  را مورد بررسی قرار دهیم. برای جمع بندی می توانیم بگوییم که این دزدگیر از ویژگی های به روز جهانی برخوردار است و می تواند انتظارات شما را از یک دزدگیر اماکن برآورده نماید. در پایان امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *