آیفون تصویری مناسب برای ادارات دارای چه ویژگی هایی است ؟ ادارات و مجتمع های اداری هم نیازمند آیفون تصویری هستند. به همین دلیل برندهای معتبر به فکر طراحی و تولید این نوع از سیستم های ارتباطی کردند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. آیفون تصویری مناسب برای ادارات در کشور ایران تحت برند تابا نیز تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

آیفون تصویری مناسب برای ادارات

در این مطلب به بررسی آیفون تصویری مناسب برای ادارات می پردازیم. زیرا ادارات نیز مانند منازل نیاز به نصب آیفون تصویری و مزایای آن دارند. علاوه بر ادارات ، مراکزی مانند فروشگاه ها ، مطب ها و مراکز درمانی مانند کلینیک ها می توانند از این ابزار رفاهی استفاده کنند. یکی از موارد جالبی که می توان در خصوص آیفون تصویری مناسب برای ادارات بیان کرد طراحی آیفون تصویری که اغلب آن ها بدون گوشی طراحی می شود و برای اینکه بدانید چه کسی پشت در است نیازی به برداشتن گوشی نیست. این امر به سهولت استفاده و سرعت کار کمک می کند. همچنین صدا توسط بلندگو پخش می شود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

زیبایی آیفون های تصویری اداری به قدری است که برخی از افراد ترجیح می دهند آن را در منزل خود نیز نصب کنند گرچه قیمت آیفون تصویری ادارات بالاتر از انواع معمولی آن است. زیرا جلوه ای مدرن و صفحه نمایش لمسی و بزرگی دارد. کیفیت و وضوح صدا و تصویر از دیگر مزایای این نوع از طراحی آیفون تصویری مناسب برای ادارات به شمار می رود.

آیفون تصویری مناسب برای ادارات | برند تابا

حتما تا به حال نام برند تابا الکترونیک را شنیده اید. این برند از برندهای بسیار قدیمی و خوش نام در عرصه طراحی و تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی است که فعالیت خود را از دهه ها پیش شروع کرد. این برند علاوه بر طراحی و تولید آیفون های منزل اقدام به تولید نوعی از آیفون های تصویری به نام مدل 1840 کرده که برای نصب در محیط های اداری مناسب می باشد. این برند محصولات بسیار متنوعی را در طی سال های فعالیت خود ساخته و روانه بازار کرده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.

 

آیفون تصویری مناسب برای ادارات کدام اند ؟

 

مزایای آیفون تصویری تابا مدل 1840

صفحه نمایش بزرگ و دوربین قوی

آیفون تصویری تابا مدل 1840 دارای صفحه نمایش بزرگ و نقره ای رنگ می باشد. دوربینی که در این مدل از آیفون های برند تابا تعبیه شده 1.3 اینچ سونی است. زاویه دید این دوربین 120 درجه است که برای آیفون گزینه مناسبی می باشد. وسعت دید این درجه بسیار زیاد است و منطقه وسیعی را پوشش می دهد.

قابلیت دید در شب 

آیفون تصویری مناسب برای ادارات مدل 1840 دارای قابلیت دید در شب نیز می باشد. این قابلیت به وسیله 4 عدد لامپ ال ای دی در اختیار شما قرار می گیرد که به کمک آن ها می توانید علاوه بر واضح دیدن افراد در شب تا شعاع یک متری را نیز تحت نظر داشته باشید. چراغ های ال ای دی زمانی فعال می شوند که شاسی مربوطه فشار داده شود.

اسپیکرهای قوی

همان طور که اشاره کردیم معمولا آیفون تصویری مناسب برای ادارات فاقد گوشی هستند و همین امر اسپیکرهای قوی می طلبد. زیرا باید صدا به قدری رسا و واضح باشد تا بدون در دست گرفتن گوشی شنیده شود.

متریال با کیفیت

برند تابا نه تنها در آیفون تصویری های اداری بلکه در تمام محصولات خود از متریال مرغوب استفاده می کند. بکارگیری از آلومینیوم و سرب باعث شده تا دوام و مرغوبیت آیفون تصویری مدل 1840 تابا افزایش یابد و همچنین در برابر عواملی مانند حرارت و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمام محصولات تابا مانند آیفون های تصویری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و در صورت بروز هر نوع ایراد می توانید از شرکت کمک بگیرید. لازم به ذکر است که نصب دستگاه باید توسط افراد حرفه ای و نصاب های ماهر صورت بگیرد. این افراد معمولا از طرف شرکت تابا برای نصب به محل می آیند و بعد از نصب گارانتی دستگاه را فعال می کنند.

آیفون تصویری مناسب برای ادارات | برند کوماکس

برند کوماکس یک برند کره ای می باشد که محصولات آن ها نه تنها به کشور ایران بلکه به سایر کشورها نیز صادر می شود. به همین دلیل نامی آشنا در بسیاری از کشورها محسوب می شود. این برند برای ادارات نوع خاصی از آیفون تصویری تحت عنوان مدل CVD-35U طراحی کرده که از زیبایی چشمگیری برخوردار می باشد.

 

آشنایی با آیفون تصویری مناسب برای ادارات

 

مزایای آیفون تصویری کوماکس مدل CVD-35U 

دکمه های لمسی

برند کوماکس از جمله برندهایی است که آخرین تکنولوژی روز در ساخت محصولات خود استفاده می کند. این برند برای آیفون های تصویری دکمه های لمسی قرار داده تا افراد بدون هیچ گونه زحمتی بتوانند دکمه های آن را فشار دهند.

قابلیت اتصال به دو پنل 

حتما برای شما جالب است که بدانید آیفون های تصویری کوماکس مدل CVD-35U قابلیت اتصال به دو پنل را دارند. به این معنی که وقتی شخصی دکمه مورد را فشار می دهد همزمان در دو محیط صدای زنگ شنیده می شود. این آیفون ها برای مکان ها و اداراتی مناسب می باشند که وسیع هستند و متراژ بالایی دارند.

قابلیت ارتباط داخل واحد اداری 

برند کوماکس یک ویژگی جالب به محصول خود اضافه کرده و آن هم این است که افراد حاضر در اداره می توانند از طریق آیفون تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وسیع بودن محیط یا چند طبقه بودن آن موجب می شود تا این ویژگی کاربرد زیادی داشته باشد.

مشخصات آیفون کوماکس مدل CVD-35U 

در این بخش به معرفی مشخصات و ویژگی های ظاهری در خصوص آیفون تصویری مناسب برای ادارات مدل CVD-35U  اشاره می کنیم.

مدل تبلتی

همان طور که اشاره کردیم معمولا آیفون های مناسب ادارات از نوع بدون گوشی هستند که به عنوان آیفون های تبلتی نیز شناخته می شوند. طراحی آیفون های کوماکس بسیار زیبا و چشم نواز است و گزینه مناسبی برای نصب در ادارات با دکوراسیون مدرن محسوب می شود.

بدنه دو تکه

بدنه آیفون کوماکس به نحوی طراحی شده که شامل دو تکه می باشد. در تکه بالای مانیتور آن قرار دارد که ابعادی بالغ بر 3.5 اینچ دارد و به صورت رنگی می باشد. در تکه پایینی آیفون نیز 5 کلید قرار دارد که برای تنظیمات از آن استفاده می شود.

میکروفن و اسپیکر قوی 

وجود میکروفن و اسپیکر قوی در آیفون تصویری کوماکس باعث شده تا کیفیت آن به مراتب افزایش پیدا کند و صدا به راحتی رد و بدل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *