بررسی دزدگیر سیمکارتی منزل ، یکی از موارد مهم برای امنیت خانه به شمار می رود و باید بگوییم که به صورت کلی بررسی دزدگیر ها چه از نوع تلفنی و چه از نوع سیمکارتی ، از موارد مهمی می باشد که باید به آن پرداخته بشود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد دزدگیر های مختلف اماکن مخصوصا دزدگیر های سیم کارتی اطلاعات بیشتری را کسب کنیم و در مورد چگونگی کار این نوع از دستگاه ها اطلاعات بیشتری کسب کنیم. هم چنین نحوه کار با این دزدگیر ها می تواند به میزان قابل ملاحظه ای به جلوگیری از بروز عوامل مختلف کمک کند. در ادامه با بررسی دزدگیر سیم کارتی منزل همراه باشید.

بررسی دزدگیر سیم کارتی منزل

مهم ترین موضوع در بررسی دزدگیر سیم کارتی منزل و دزدگیر اماکن این است که در ابتدا بدانیم دزدگیر سیمکارتی چه نوع دستگاه هایی است. بدین منظور باید بگوییم که دزدگیر های سیم کارتی نوعی جدید از دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشند که در چند سال گذشته روانه بازار شده است. از این دزدگیر ها می توانند در دفتر های کاری، مغازه های مختلف و در منازل کاربرد داشته باشند. از ویژگی های بسیار پر رنگ این نوع از دزدگیر ها، امکان برقراری تماس تلفنی با شماره های ذخیره شده در حافظه است.

برخی از دزدگیر ها که از نوع سیم دار هستند برای اینکه تماس تلفنی برقرار کنند نیاز به یک خط تلفن ثابت شهری دارند. اما در دزدگیرهای سیمکارتی هیچ نیازی به سیستم خط شهری نیست. امنیت این نوع از دزدگیر ها نسبت به دیگر دزدگیر ها بیشتر می باشد. در بررسی دزدگیر سیمکارتی منزل، سارق می تواند گفت که امکان قطع کابل ها توسط سارقین وجود ندارد. زیرا به طور کلی دستگاه های بی سیم فاقد کابل کشی هستند.

بررسی دزدگیر سیم کارتی منزل

معرفی انواع دزدگیر های سیمکارتی

در بررسی دزدگیر سیمکارتی منزل ، به این نتیجه رسیدیم که این دزدگیر ها از انواع مختلفی برخوردار می باشند و تنوع زیادی در بازار دارند. این میزان از تنوع باعث می شود که امکانات و قابلیت های مختلفی در اختیار افراد قرار بگیرد. این نوع از دزدگیر ها قابلیت این را دارند که به صورت همزمان به چند نفر کانکت بشوند و ارتباط تلفنی برقرار کنند. از دیگر قابلیت هایی که این گونه از دزدگیر ها دارند این است که می توانند پیامی خودکار را برای کاربر خود بفرستند تا او را از خطر به وجود آمده اگاه کنند.

از دیگر تقسیم بندی هایی که برای دزدگیر منزل وجود دارد این است که در دو نوع تصویری و ساده هستند. دزدگیر های تصویری همانند آیفون های تصویری عملکرد خود را نشان می دهند و از دوربین مدار بسته برخوردار هستند. هم چنین از قابلیت هشدار بهره می گیرند و آژیر سرقت نیز دارند. البته در برخی از مواقع شاهد هشدارها و آلارم های کاذب نیز هستیم که در مطالب گذشته به علت های مختلف آن اشاره کردیم. هشدارهای کاذب اغلب در سنسورهای تشخیص حرکت رخ می دهد.

منبع تغذیه دزدگیر های سیم کارتی

منبع تغذیه از مهم ترین قطعاتی است که در دزدگیرهای سیمکارتی تعبیه شده است. این نوع از قطعات باعث می شوند تا برق شهری را در ولتاژ مورد نیاز خود دریافت کنند. برق شهری قدرت بالایی دارد و وارد شدن آن به طور مستقیم به دستگاه باعث سوختن آن خواهد شد. تغذیه کردن به طور مستقیم از برق ، خطرات بسیار زیادی را برای نصاب و البته ساکنین محل به دنبال خواهد داشت. زیرا امکان برق گرفتگی و جرقه زدن نیز وجود دارد.

از این حیث باید بگوییم که دزدگیرهای سیمکارتی به عنوان یک گزینه عالی و مناسب شناخته می شوند که در طولانی مدت می توانند با باطری کار کند. طول عمر باطری های مذکور 5 سال است که خراب شدن آن می تواند مشکلاتی از جمله هشدارهای کاذب را به همراه داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم به خریداری دزدگیر کنیم بهتر است ابتدا در مورد منبع تغذیه آن اطلاعاتی را کسب کنیم و سپس اقدام به خرید کنیم.

بررسی دزدگیر سیم کارتی منزل

سیستم دزدگیر سیم کارتی

در مورد سیستم دزدگیر سیم کارتی و نحوه کار آن باید گفت که در بررسی دزدگیر سیمکارتی منزل متوجه شدیم که این نوع از دزدگیرها ، از پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی ضد سرقت می باشد، این سیستم قابلیت این را دارد که بسیار سریع با کاربر خود تماس بگیرد و هم چنین از یک گارانتی طولانی مدت برخوردار می باشد. هم چنین باید بگوییم که این دزدگیر تنها برای سرقت و فرد غیر مجاز نمی باشد و می تواند در زمان های اتش سوزی نیز فرد را از وجود خطر اگاه کند. زیرا سنسورهای مختلفی برای این دستگاه ها وجود دارد که می توان به تشخیص دود ، تشخیص حرکات غیر عادی ، شکست شیشه و … اشاره کرد.

هوشمند کردن خانه ها با استفاده از دزدگیر سیم کارتی

افراد مختلف، تحقیق های زیادی را بر روی انواع دزدگیر انجام دادند و در نهایت و پس از بررسی دزدگیر سیمکارتی منزل، متوجه شدند که این نوع از دزدگیر ها، بهترین راه حل برای تامین امنیت مکان خانه و یا مکان کار می باشد. زیرا کارایی این نوع دزدگیر ها این گونه ایجاب می کند که با امکاناتی بسیار عالی و سرعت عمل بسیار بالا بتوانند راه های مختلف خطر و سارق را محدود کنند.

هم چنین باید بگوییم که این نوع سیستم قابلیت این را دارد که در کنار انواع دزدگیر در خانه ها قرار بگیرد و با نصب اجزای مختلف که زیر شاخه این دزدگیر می باشند امنیت خانه را تامین کنند. این زیرشاخه ها شامل، سیستم دوربین مدار بسته، مجهز شدن به سنسور های دمایی و نصب کردن سیستم اعلام حریق منزل و دیگر امکانات همانند تماس تلفنی به چند نفر می باشد. البته این تنها راه حل اطلاع رسانی نمی باشد و می تواند با استفاده از پیامک نیز به کاربر خود وجود هر گونه خطری را گزارش بدهد.

دزد گیر های سیم کارتی و یا به صورت کلی تمامی دزدگیر ها، برای امنیت خانه و محل کار و به صورت کلی برای امنیت تمام مکان هایی تعبیه شده است که احتمال وجود خطر در آن زیاد می باشد. در همین راستا تکنولوژی نیز کمک بسیار زیادی به مجهز سازی آن ها کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *