برندسازی با سایبان برقی

آیا برندسازی با سایبان برقی امکان‌پذیر  است ؟ یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که سایبان برقی در اختیار شما قرار می‌دهد تبلیغات است. شما می‌توانید به روش‌های مختلفی مانند چاپ لوگو , حک کردن آن و بر روی سایبان به اهداف تبلیغاتی خود برسید. در این مطلب به صفر تا صد برندسازی با سایبان برقی خواهیم پرداخت. اگر در مورد نصب کرکره برقی و سوالی در مورد خود کرکره برقی دارید حتما با کارشناسان کهربا در در میان بگذارید.

برندسازی با سایبان برقی و کاربرد آن در تبلیغات

برندسازی با سایبان برقی چگونه انجام می‌پذیرد؟ در سال‌های گذشته که مانند امروزه تبلیغات گسترده نبود و افراد برای معرفی کسب و کار خود و شناساندن آن به مخاطب ابزارهای زیادی در دسترس نداشتند. اما پیشرفته تکنولوژی به‌طور ناخواسته در عرصه تبلیغات نیز تغییر و تحولات چشم‌گیری به وجود آورد. سایبان‌های برقی که امروزه به عنوان یک وسیله رفاهی در نظر گرفته می‌شوند راه را برای تبلیغات بهتر هموار کرده و شما می‌توانید از آن به بهترین نحو در جهت معرفی خود استفاده کنند. زیرا سایبان‌ها قابلیت چاپ و حکاکی دارند. برندسازی با سایبان برقی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به مخاطب و مشتری معرفی کند. این روش هزینه پایینی دارد و بسیار مقرونه به صرفه است. اما فراموش نکنید که بکارگیری همزمان چند روش تبلیغاتی موجب موفقیت بیشتر شما خواهد شد. کانال‌های مناسبی برای این کار وجود دارند که انتخاب بهترین آن‌ها باید بر اساس استراتژی انجام پذیرد.

فاکتورهای مهم در چاپ بر روی سایبان 

عدم استفاده از تمام فضا

معمولا سایبان‌ها با توجه به ابعاد , مساحت زیادی را برای چاپ در اختیار شما قرار می‌دهند اما مراقب باشید که نباید از تمام فضایی که در اختیار شماست برای چاپ استفاده کنید. زیرا شلوغ بودن تبلیغات باعث عدم تمرکز مخاطب شده و نمی‌تواند به خوبی پیام را دریافت کند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در چاپ بر روی سایبان و همچنین تابلوهای تبلیغاتی در نظر گرفتن زیبایی و سادگی است. استفاده بهینه از المان‌ها در کمترین فضای ممکن می‌تواند یک قدم شما را به موفقیت نزدیک‌تر کند.

برند سازی با سایبان برقی

لوگوی مناسب

آیا می‌دانید به کار بردن لوگو در تبلیغات تاثیر بسزایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند ؟ شما با شنیدن برند اپل یاد چه می‌افتید؟ قطعا جواب شما تصویر یک سیب گاز زده است. کمپانی اپل , نایک و …. در طراحی لوگو و معرفی خود به وسیله آن به مخاطب بسیار موفق عمل کرده‌اند. حافظه دیداری افراد بسیار قوی است و نشانه‌ها در خاطره او خواهند ماند. لوگویی مناسب با کسب و کار خود و رسالت آن انتخاب کنید. به روش‌های مختلفی می‌توان یک لوگو خوب را طراحی کرد. به‌طور مثال می‌توانید نام فروشگاه را با فونت خاصی طراحی کنید و از آن به عنوان لوگو نیز استفاده کنید. یا لوگویی شامل تصویر برای خود طراحی کنید. یکی از فاکتورهای مهم در طراحی لوگو ارتباط آن با فعالیت شماست.

شعار تبلیغاتی جذاب 

آیا می‌دانید که در برندسازی با سایبان برقی باید حتما از شعار تبلیغاتی مناسب استفاده کنید؟ یک شعار تبلیغاتی نباید از 7 کلمه تجاوز کند. زیرا مخاطب با خواندن آن احساس خستگی می‌کند و بخاطر سپردن آن نیز دشوار است. معمولا مشتریان و مخاطبان در عرض چند ثانیه اقدام به خواندن شعار تبلیغاتی می‌کنند پس بهتر است آن را مختصر و مفید طراحی کنید تا در کوتاه‌ترین زمان قابل خواندن باشد. بکارگیری کلمات جذاب و مورد پسند مشتری در جذب او و به وجود آوردن چهره ای مناسب برای کسب و کارتان بسیار موثر خواهد بود.

آیا سایبان برقی در شب قابل دیدن است ؟ 

شاید تصور می‌کنید که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند شما را در معرفی کسب و کارتان موفق‌تر کند. معمولا این سوال در ذهن افرادی به وجود می‌آید که فکر می‌کنند سایبان‌های برقی قابلیت نورپردازی ندارند و شب‌ها در معرض دید مشتری قرار نخواهند گرفت. واقعیت این است که ابزارهایی مانند لامپ‌های ال ئی دی در اغلب اماکن قابل استفاده هستند. یکی از ابزارهایی که به کمک لامپ‌های LED قابل نورپردازی است سایبان‌های برقی می‌باشد. نورپردازی و برندسازی با سایبان برقی موجب می‌شود تا مشتریان بتوانند در شب نیز شما را ببیند و با شغل شما آشنا شوند. استفاده از نورپردازی موجب زیباتر و شکیل‌تر شدن ظاهر بیرونی مغازه می‌شود و هیچ تداخلی را در ایمنی و باز و بسته کردن آن به وجود نخواهد آورد.

برند سازی با سایبان برقی

استفاده از رنگ‌ها در برندسازی با سایبان برقی 

همان‌طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم رنگ‌ها تاثیر زیادی در دنیای تبلیغات دارند. شاید بارها برای شما پیش آمده که نتوانسته اید با یک تبلیغ ارتباط خوبی برقرار کنید و هیچ‌گاه دلیل آن را متوجه نشده‌اید. مهم‌ترین دلیل آن استفاده نامناسب از رنگ‌ها بوده است. رنگ‌ها به طور غیرمستقیم با ذهن مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند و موجب جذب یا دفع او می‌شوند. شما با بکارگیری رنگ‌های شاد و جذاب خواهید توانست به خوبی برندسازی با سایبان برقی را اجرایی کنید و از نتایج مطلوب آن لذت ببرید. در این بخش به معرفی چند رنگ مهم در تبلیغات اشاره می کنیم که در جذب مشتری تاثیر زیادی دارند.

سبز 

اولین چیزی که با دیدن رنگ سبز در ذهن شما تداعی می‌شود چیست ؟ پاسخ اغلب افراد طبیعت است. طبیعت پیرامون ما و تمام گیاهانی که در آن وجود دارند به رنگ سبز هستند. به همین دلیل است که این رنگ را به عنوان یکی از بهترین و آرامش بخش ترین رنگ‌ها در عرصه تبلیغات می‌دانند. اگر کسب و کار شما در رابطه با طبیعت و یا محصولات آن است می‌توانید از این رنگ در سایبان برقی خود استفاده کنید.

قرمز 

بسیاری از کارشناسان و گرافیست‌های حرفه‌ای رنگ قرمز را نشانه هیجان و همچنین قدرت می‌دانند. شما هنگامی که از رنگ قرمز برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنید احساس قدرت را به مخاطب منتقل خواهید کرد. انتقال پیام با رنگ جزو تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود که نتایج چشم‌گیری را به همراه خواهد داشت.

نارنجی

رنگ نارنجی که از هم خانواده‌های رنگ زرد و قرمز می‌باشد علاوه بر انتقال حس قدرت نشان دهنده انرژی , نشاط و شادابی نیز می‌باشد. به طور معمول مشاغلی که با کودکان سر و کار دارند مانند مهدکودک‌ها , فروشگاه‌های اسباب بازی و …. از این رنگ در تبلیغات خود استفاده می‌کنند زیرا برای کودکان به شدت جذاب است.

مهم‌ترین مزایای سایبان برقی

سایبان‌های برقی مزایای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید به چند منظور از آن‌ها استفاده کنید. به‌طور مثال استفاده از این سایبان‌ها می‌تواند محیط اطراف شما را زیباتر کند. سایبان‌ها در دو نوع چتری و بازویی موجود هستند که با ریموت کنترل می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. نصب سایبان‌های برقی در اماکن مختلف مانند تراس , رستوران‌ها , استخرهای روباز , پارکینگ و …. از دیگر مزایای سایبان‌های برقی شمرده می‌شوند. قیمت آن نیز تحت تاثیر عوامل مختلف مانند جنس لایه پوششی , متریال بکار رفته در آن , قابلیت کنترل از راه دور , ابعاد و …. قرار دارد که می‌توانید بنا بر نیاز و سلیقه خود اقدام به تهیه آن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *