برند های ایرانی دزدگیر

برند های ایرانی دزدگیر کدامند؟ دزدگیر های اماکن امروزه در ساختمان های مسکونی ، شرکت ها ، ساختمان های صنعتی ، سوله ها و…. به شکل گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به این تقاضا عظیم و گسترده ، شرکت ها و تولید کنندگان کوشا و توانمند داخلی نیز بر آن شده اند تا با تکیه بر توان داخلی و عرضه مناسب ، این نیاز را پاسخگو باشند. در مقاله ” دزدگیر ایرانی یا خارجی؟ ” به مقایسه دزدگیر خانه و اماکن ایرانی و خارجی پرداختیم و دریافتیم که دزدگیر های ایرانی نسبت به دزدگیر های موجود در بازار ایران { دزدگیر های چینی} از کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری برخوردار اند. در این مقاله نیز  قصد داریم تا شما را با برند های ایرانی دزدگیر آشنا کنیم و یک نمونه دزدگیر سیم کارتی از هر برند را مورد بررسی قرار دهیم.

برند های ایرانی دزدگیر

کدام یک از برند های ایرانی دزدگیر دارای قابلیت های زیادی است؟ با این وجود که دزدگیر های اماکن به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند ، اما هنوز سوالات بی پاسخی از قبیل ” کدام یک از  برند های ایرانی معتبر تر هستند؟” ، ” کدام دزدگیر بهتر است؟” و …… ،   در ذهن مصرف کنندگان باقی مانده است. در این مقاله سعی داریم تا با معرفی بهترین برند های ایرانی دزدگیر ، تا حد مطلوبی به این سوالات پاسخ دهیم.

برند های ایرانی دزدگیر

شرکت دزدگیر اماکن کلاسیک

این شرکت با بیش از سه دهه تجربه در حوزه تولید و طراحی دزدگیر های اماکن توانسته با عرضه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ، جایگاهی ویژه و مناسب در بازار هدف خود دست و پا کند. این شرکت با بیش از ده نمایندگی فعال در سراسر کشور آماده ارائه خدمات و محصولات به متقاضیان است. این شرکت با بهره گیری از تخصص و اتکا به دانش مهندسین ایرانی ، دزدگیر اماکن خود را به شکل صد در صد بومی تولید می کند و  به گفته خود مفتخر اند که محصولی تماما ایرانی را به بازار عرضه می کنند.

یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین محصولات این شرکت دزدگیر تلفن کننده دوگانه کلاسیک G1 Ultra V4  است. از ویژگی های این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تماس از هر دو طریق تلفن شهری و سیم کارت
  • 4 خروجی قابل کنترل با پیامک
  • 70 حافظه مخاطب برای تماس و قابلیت پخش دو پیام
  • قابلیت ارسال پیامک فارسی
  • پشتیبانی از برنامه های اندروید و آی او اس
  • گزارش 200 اتفاق اخیر با قید تاریخ و ساعت
  • دارا بودن ساعت و تقویم هجری شمسی
  • قابلیت نام گذاری برای زون ها ، ریموت ها
  • امکان تعیین کردن ادمین
  • امکان نظارت مرکزی
  • هشدار قطع خط تلفن

شرکت دزدگیر اماکن فایروال

از جمله برند های ایرانی دزدگیر می توان به دزدگیر اماکن فایروال اشاره کرد. این شرکت با توجه به چندین دهه تجربه در حوزه تولید دزدگیر های حفاظتی و بهره گیری از مهندسین و متخصصین داخلی در تلاش است تا بهترین محصول را به مشتریانش تقدیم کند. این شرکت با پشتیبانی ، مشاوره خرید محصول و خدمات پس از فروش بی نظیر مثل پاسخگویی 7 روز در هفته و ارائه گارانتی 60 ماهه ، در تلاش است تا رضایت شما مشتریان گرامی را به دست آورد.

یکی از جدیدترین و به روز ترین دزدگیر های اماکن شرکت کلاسیک ، دزدگیر اماکن f10  است. این دزدگیر به همراه دو عدد ریموت ، دفترچه نصب و فیوز و سیم باتری عرضه می شود. از ویژگی های این دزدگیر می توان به صفحه نمایش و سخنگوی فارسی ، 8 زون با سیم و 8 زون بی سیم با قابلیت تفکیک ، شنود صدای محیط و قابلیت نصب میکروفون خارجی ، هشدار قطع برق ، خط تلفن و ضعیف شدن ، 4 رمز مستقل جهت کنترل 4 بخش مجزا و ظرفیت باتری 7200 آمپر ساعتی اشاره کرد.

برند های ایرانی دزدگیر

دزدگیر اماکن gmk

شرکت gmk یکی از برند های دزدگیر ایرانی نو پا و جوان به حساب می آید و در سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت با پیشرفتی چشم گیر در این مدت به نسبت کوتاه توانسته است بیش از 500 نمایندگی فعال در سراسر کشور احداث نماید و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان را به مشتریانش ارائه دهد. یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دزدگیر های شرکت gmk  ، مدل 910 است که در این بخش به بررسی مشخصات و ویژگی آن می پردازیم.

ویژگی های دزدگیر اماکن gmk  مدل 910

در این نوع از دزدگیر امکان فعال شدن رله درب باز کن وجود دارد. این قابلیت توسط پیامک فارسی انجام پذیر است. همچنین می توانید به صورت پیام گزارش هایی مبنی بر فعال یا غیر فعال شدن رله خروجی را مشاهده کنید. در مدل دزدگیر اماکن gmk مدل 910 این امکان وجود دارد که وضعیت دزدگیر توسط پیامک اعلام شود و امن بودن یا ناامنی آن نیز بررسی شود. وجود سخنگوی فارسی زبان و سرعت شماره گیری در دو ثانیه از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

تعداد آپشن های این دزدگیر بسیار زیاد است و توضیح و اشاره به تمام ویژگی های این دزدگیر از حوصله مطب خارج است . ضمنا از دیگر برند های ایرانی دزدگیر می توان به شرکت های سایلکس ، آنیک و … اشاره کرد.

جمع بندی در مورد برند های دزدگیر ایرانی

همانطور که در این مقاله و مقاله ” دزدگیر ایرانی یا خارجی؟ ” مطالعه کردید ، برند های دزدگیر ایرانی قابلیت و کاربرد های بسیار مطلوبی دارند و در مقایسه با دزدگیر های چینی موجود در بازار ، از کیفیت بالاتری برخوردار اند. پس شما در وهله اول به عنوان مصرف کننده می بایست پیگیر کیفیت خوب و پس از آن ، به دنبال حمایت از تولید کننده و کارگر ایرانی باشید.

کیفیت دزدگیرهای ایرانی سبب شده که به عنوان برندهای قابل رقابت با محصولات خارجی شناخته شوند و نه تنها از فروش بسیار بالایی در بازارهای ایرانی برخوردار باشند بلکه یک محصول صادراتی معرفی شوند و در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند. برندهایی مانند تابا و الکتروپیک از جمله برندهای صادراتی به حساب می آیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *