جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری ترفند های متعددی می تواند داشته باشد. در این سال ها فشار های اقتصادی و مشکلات معیشتی باعث کاهش امنیت شده است. آمار سرقت ها روز به روز در حال افزایش می باشد و این اتفاق ناخوشایند مستلزم این است که بیش از پیش حواسمان را جمع کنیم تا طعمه ی سارقان نشویم. یکی از این کار ها جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری می باشد.

جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری امروزه بسیار متوجه افراد قرار گرفته است و تاثیر گذار بر روی قیمت آیفون تصویری می باشد. و آن ها به دنبال راهی برای این موضوع هستند. این پنل ها به دلیل قیمت خوبی که دارند ممکن است به وسیله ی سارقان دزدیده شوند و این موضوع باعث شده تا افراد به فکر راهکار هایی برای جلوگیری از این اتفاق باشند.

جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری

جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری چگونه امکان پذیر است ؟ اولین نکته ای که باهم مورد بررسی قرار می دهیم این است که سارقان چگونه و بر چه اساسی یک پنل آیفون تصویری را برای سرقت انتخاب می کنند. معمولا سارقان آنچنان اطلاعات دقیقی درباره قیمت پنل های تصویری مختلف ندارند و تنها بر اساس ظاهر پنل های آیفون تصویری یکی از آن ها را برای سرقت انتخاب می کنند. معمولا آن ها پنل هایی را که نسبت به دیگر پنل های تصویری جلوه ی بهتری دارند برای سرقت انتخاب می کنند.

پس اگر این موضوع برای شما صدق می کند باید نگران سرقت آن هم باشید. معمولا سارقان از پنل های آیفون تصویری که کدینگ هستند و یا ظاهر خاصی و غیر معمولی دارند استقبال زیادی می کنند. آن ها حدس می زنند که چنین پنل های تصویری باید قیمت بیشتری داشته باشند و از همین رو به سرقت آن ها دست می زنند. همچنین سارقان بیشتر پنل های تصویری را می دزدند که در محله های کم تردد است و یا در ورودی نصب شده و سرقت آن ها آسان می باشد.

راه هایی برای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری

راه های مختلفی و بسیار متنوعی برای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری وجود دارد. پیش از اشاره به این موضوعات باید بدانید که حتمی ترین روش و کارآمد ترین روش برای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری و هر سرقت دیگری از ساختمان و مجتمع شما استخدام یک نگهبان است. اما از آن جایی که این راه می تواند بسیار هزینه بر باشد و یا برای بسیاری از ساختمان ها و مجتمع ها مقدور نمی باشد؛ راه های دیگر جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری را با یک دیگر بررسی می کنیم.

راه هایی برای جلوگیری از سرقت پنل آیفون تصویری

استفاده از بارانگیر

 یکی از کاربردی ترین راه های جلوگیری از دزدیده شدن پنل آیفون تصویری نصب بارانگیر بر روی پنل می باشد. این قطعه کار از جنس فلزی ساخته شده بسیار پر کاربرد است و کار سارقان را به قدری سخت می کند که سارقان از دزدیدن پنل شما منصرف می شوند. این قطعه چهار پیچ بزرگ دارد که این پیچ ها از رزوه های بسیار زیادی برخوردار است و باز کردن آن ها بسیار زمان بر می باشد و همین موضوع باعث می شود تا سارقان از دزدی منصرف شوند.

استفاده از میکرو سوییچ یا دزدگیر

دومین راهکار فوق العاده برای جلوگیری از دزدی اتصال یک میکرو سوییچ به پنل می باشد. این دزد گیر ها با باز شدن پنل و فعال شدن یکی از راه های آن ها آژیر می زنند.

برخی از راه های خلاقانه برای جلوگیری از سرقت استفاده می کنند مثلا یک کامپوزیت سفارش می دهند و بر روی پنل نصب می کنند و یا مانعی مقابل پیچ ها و لبه های پنل ایجاد می کنند تا سارقین نتوانند آن را باز کنند و یا بیرون بیاورند.

 نصب دوربین

 یکی از مطمئن ترین راه ها برای جلوگیری از سرقت، نصب دوربین به طوری است که پنل آیفون تصویری را هم پوشش دهد. این راهکار احتمال دزدی را به حداقل می رساند. بیشتر سارقین از دوربین ها هراس دارند و تن به دزدی از مکان های مجهز به دوربین نمی دهند.

نمونه هایی از سرقت های پنل آیفون تصویری

بعد از بررسی راه های افزایش امنیت خانه بهتر است با نمونه های این سرقت آشنا شویم تا اگر این اتفاق افتاد دلیل آن را بدانیم. با برسی بیشتر گزارشات سرقت از پنل های آیفون های تصویری به نکات جالبی می رسید که خوب است برای جلوگیری از به سرقت رفتن پنل آیفون تصویری آن ها را بدانید و به آن ها توجه کنید.

در بیشتر سرقت های پنل آیفون تصویری پنل های دزدیده شده است که با استفاده از سیستم کدینگ کار می کنند و زیر آن ها دکمه های برای وارد کردن کد وجود دارد. این نوع از پنل های تصویری بسیار جلب توجه می کند و هر انسان عادی به این امر واقف می باشد که چنین پنل های آیفون تصویری نسبت به دیگر پنل ها از قیمت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث تحریک سارقان برای ارتکاب به دزدی می شود. در نتیجه اگر از این نوع پنل های تصویری استفاده می کنید باید بدانید که خطر سرقت پنل آیفون تصویری شما بیشتر از سایر پنل ها می باشد و بهتر است که هرچه سریع تر راهی برای جلوگیری از دزدیده شدن پنل آیفون تصویری خود اتخاذ کنید.

نمونه هایی از سرقت های پنل آیفون تصویری

در گزارشات به وفور به چشم می خورد این است که درصد بسیار بالایی از دزدی ها در محله های تاریک و یا خلوت شهر انجام می شود و اگر محله روشن باشد؛ سارقان ریسک دزدی کردن را در بیشتر موارد نمی خرند و ب عبارتی دزدی بسیار کم و یا حتی می توان گفت نزدیک به صفر است . اگر در محل زندگی خود از دوربین مدار بسته استفاده کنید تا حد بسیار زیادی احتمال سرقت کاهش پیدا می کند. همچنین احتمال دزدی در ساختمان ها و مجتمع هایی که در آن ها نگهبان استخدام شده است نیز صفر می باشد.

نتیجه گیری

سرقت پنل آیفون تصویری یکی از سرقت های رایج این روز ها می باشد. به دلیل شرایط اقتصادی بد و قیمت بالای این پنل ها دزدان رو به سرقت این پنل ها آورده اند. برای افزایش امنیت بهترین راه استخدام نگهبان برای مجتمع می باشد که به دلیل هزینه بر بودن همیشه مقدور نیست. نصب بارانگیر، استفاده از میکرو سوییچ و نصب دوربین دیگر راه های حفاظت از پنل آیفون تصویری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *