آشنایی با امکانات دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر اماکن سایلکس

در این مقاله قصد داریم با دزدگیر اماکن سایلکس آشنا شویم. در واقع اینجا می خواهیم یک برند اصیل و صاحب سبک در تولید دزدگیر را معرفی کنیم و دریابیم که تا چه حد این دزدگیر های این برند کارایی دارند. دزدگیر سایلکس امکانات بسیار زیادی دارد و امنیت خانه، محل کار، فروشگاه و هر مکان دیگری را تضمین می کنند. در اینجا می خواهیم تمامی این امکانات را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و بیش از پیش شما را از خرید این دزدگیر مطمئن کنیم. پس با ما همراه باشید.

امنیت باارزش ترین دارایی است 

برای یک صاحب مال هیچ چیزی با ارزش تر از امنیت مال او نیست. شما چه زمانی که صاحب یک شرکت کوچک یا بزرگ هستید، یا اینکه یک فروشگاه بزرگ دارید، صاحب مغازه ای کوچک هستید یا حتی می خواهید از خانه تان محافظت کنید، نمی شود که به دزدگیر اماکن نیازی نداشته باشید. چه بهتر که دزدگیری که شما می خواهید استفاده کنید هم هوشمند باشد، هم اینکه از بهترین امکانات بهره ببرد.
دزدگیر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که خیلی از آن ها را در مقالات قبلی معرفی کرده ایم. هدف همه آن ها هم چیزی به جز تامین امنیت صاحبان مال و مکان نیست.
برند های مختلفی از دزدگیر در بازار موجود هستند که هرکدام از آن ها هم علاوه بر ارائه امکانات و تجهیزات عالی و جذاب، از کیفیت بالایی هم برخوردار بودند و امنیت شما را چند برابر می کردند. دزدگیر اماکن سایلکس هم از همین نوع دزدگیر ها به شمار می رود که هم امکانات دزدگیر بی شماری دارد، هم اینکه آنقدر از کیفیت خوبی برخوردار است که می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به حساب بیاید. قبل از اینکه به سراغ امکانات این دزدگیر برویم بد نیست که کمی با برند سایلکس آشنا بشویم و ببینیم که در چه زمینه های دیگری هم فعالیت می کنند.
دزدگیر اماکن سایلکس دارای طیف وسیعی از تجهیزات بی سیم و با سیم دزدگیر است که دستگاه مرکزی دزدگیر و چشمی های بی سیم و با سیم را شامل می شود. چشمی های این دزدگیر هم واقعا عالی کار می کنند و مناسب برای محیط داخلی و بیرونی می باشند. دزدگیر های این برند چشمی های وزنی، سنسور های شوک، شناسایی کننده های دود و گاز و… را نیز دارا می باشند که باعث کارایی بهتر آن شده اند.

معرفی کوتاهی از سایلکس

این شرکت در کره جنوبی تاسیس شده است و تا به امروز هم فعالیت خود را ادامه داده است. نمی شود این شرکت را جزو پیشگامان به حساب آورد اما در طی سال ها مهارت خودشان را در تولید لوازم و تجهیزات امنیتی ثابت کرده اند. تولیدات برند کلاسیک به دزدگیر اماکن محدود نمی شود و این برند تجهیزاتی مانند دوربین های مداربسته آنالوگ، دوربین های مدار بسته تحت شبکه، دستگاه های DVR و NVR، تجهیزات تحت شبکه و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را نیز تولید کرده است.

معرفی کوتاهی از سایلکس

ویژگی های نرم افزار دزدگیر اماکن سایلکس

نرم افزار دزدگیر اماکن سایلکس امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این امکانات شامل فعال و غیر فعال سازی دزدگیر، امکان کنترل کلید روشنایی، تغییر نوع ارتباط به SMS یا از طریق اینترنت، مدیریت و تعریف زون ها، ثبت و مدیریت شماره تلفن ها، مدیریت چشمی های بی سیم و با سیم و مدیریت کامل دزدگیر از راه دور می شود. بدلیل ایجاد امنیت بالا، این دزدگیر جزو بهترین انتخاب‌ها برای دزدگیر خانه است.
همین اپلیکیشن جالبی که دزدگیر اماکن سایلکس دارد، بسیار کار را برای صاحبان اماکن راحت کرده است. به همین خاطر هم هست که این دزدگیر جزو بهترین دزدگیر های هوشمند به حساب می آید.

ویژگی های دزدگیر اماکن سایلکس

دزدگیر سایلکس امکانات و ویژگی های جالبی دارد که آن را به یکی از پرطرفدار ترین دزدگیر ها در سراسر دنیا تبدیل کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:
-صفحه کلید لمسی

-دارای زون تاخیری، زون پیرامونی، زون 24 ساعته، زون آتش و…
-دارای صدای گویا و قابلیت تنظیم زبان فارسی و انگلیسی بر روی آن
-قابلیت استفاده از سیمکارت و اینترنت
-قابلیت ضبط کردن صدا و انجام مکالمه دو طرفه
-تعریف کردن گروه های تماس و SMS
-تنظیم زمان کشیدن آژیر و تنظیم تاخیر ورود و خروج
-امکان نام گذاری هر زون به صورت مجزا
-قابلیت تنظیم حسگر های دزدگیر بی سیم بر روی زون ها
-نمایش ساعت و تاریخ

-امکان تعیین هر زون به صورت Normal Close و Normal Open

-دارای 32 زون بی سیم و 8 زون با سیم
-مدیریت دزدگیر از طریق اپلیکیشن های مخصوص اندروید و IOS
-کنترل دستگاه از طریق خط ثابت، پیام کوتاه، اپلیکیشن و حتی نرم افزار وب
-قابلیت گزارش گیری و دیدن اتفاقات سیستم از طریق اپلیکیشن های اندروید و IOS و یا از طریق پنل و نرم افزار تحت وب
-لمسی بودن دستگاه
-امکان اضافه کردن تجهیزات جانبی مثل حسگر نشت دود، گاز، آب و یا امکان نصب کلید برق
-امکان حذف و اضافه هر ریموت به صورت جداگانه از طریق اپ یا وب اپ
-پنل لمسی دستگاه
-فعال سازی حالت اضطراری از طریق پنل لمسی یا ریموت

ویژگی های دزدگیر اماکن سایلکس

همانطور که مشاهده می کنید دزدگیر اماکن سایلکس با امکانات بی شماری که دارد می تواند تضمین کننده امنیت شما باشد. البته یادتان نرود که سایلکس تجهیزات دیگری هم دارد که شما می توانید برای بالا بردن هرچه بیشتر سطح امنیت خانه یا محل کارتان، از آن ها استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *