دزدگیر اماکن کروی

پس از بررسی انواع دزدگیر خانه و دزدگیر اماکن و بررسی چندین برند این بار نوبت به دزدگیر اماکن کروی می رسد. معمولا در حوزه دزدگیر های اماکن، دزدگیر های چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما استثنایی نیز وجود دارد. شرکت کروی Kerui یکی از بهترین برند های موجود دزدگیر اماکن در ایران است و می توان گفت با توجه به امکانات خاص و کیفیت مطلوب توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت نماید. اما باید اشاره کرد که قیمت دزدگیر های این شرکت ، کمی از قیمت دزدگیر های ایرانی بیشتر است و شاید این موضوع باعث شود که اکثریت افراد دزدگیر های ایرانی را ترجیح دهند. در این مقاله قصد داریم به بررسی دزدگیر اماکن کروی بپردازیم و ویژگی های محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

دزدگیر اماکن کروی

دزدگیر اماکن کروی از برندهای چینی موجود در بازارهای ایرانی محسوب می شود که مانند دیگر انواع دزدگیر اماکن در نوع با سیم و بی سیم به تولید می رسد. این برند از جایگاه خوبی در بازارهای ایرانی برخوردار است. این دزدگیر هوشمند دارای صفحه نمایشی 1.7 اینچی ، صفحه  لمسی ، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت های GSM-2G و پشتیبانی از وای فای می باشد و می تواند آرامش و امنیت را برای محل کار و یا منزل شما عزیزان به ارمغان بیاورد. یکی از امکاناتی که این دزدگیر را از سایر دزدگیر ها متمایز می کند ، امکان برقراری مکامله دو طرفه است و کارکردی شبیه به موبایل دارد. البته باید اشاره کرد که این دزدگیر سیم کارتی شامل قوانین مخابراتی رجیستری نمی شود.

دزدگیر اماکن کروی نیز مانند سایر دزدگیر های سیم کارتی ، در صورت مشاهده فعالیت های مشابه سرقت و ورود افراد غیر مجاز ، موضوع را از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به مالک اطلاع می دهد. این دستگاه از باتری 3.7 ولت 800 میلی آمپری بهره می برد و می تواند تا سی دقیقه پس از قطع برق نیز به فرایند کاری خود ادامه دهد. این قابلیت باعث می شود تا اگر سارق برق مکان مورد نظر را قطع نماید ، هیچ خللی در عملکرد دزدگیر ایجاد نشود. برای اینکه پس از قطعی برق، دزدگیر بتواند به مدت طولانی تری فعال باشد ، می توانید از یک پاوربانک به عنوان منبع سوم تغذیه استفاده نمایید.

لوازم جانبی و اقلام همراه دزدگیر اماکن کروی

لوازم جانبی و اقلام همراه دزدگیر اماکن کروی

اقلام همراه این دزدگیر عبارتند از : یک عدد چشم بی سیم با زاویه 110 درجه مدل p839  ، یک عدد مگنت در و پنجره بی سیم ، دو عدد ریموت کنترل ، یک عدد شارژر 5 ولت یک آمپری، یک عدد کابل شارژر میکرو usb ، براکت نصب دستگاه بر روی دیوار و سیستم فعال سازی سنسور پشت دستگاه.

دزدگیر بی سیم کروی

این دزدگیر به راحتی و بدون سیم کشی و سوراخ کاری و تنها در ده دقیقه نصب می شود. شما می توانید با استفاده از این دستگاه، محل مدنظر خود را به 99 زون اختصاصی و یا 8 منطقه گروهی تقسیم بندی نمایید. قابلیت خاموش و روشن کردن هر منطقه گروهی به صورت دلخواه و قابلیت خاموش و روشن کردن هر منطقه گروهی به صورت از راه دور نیز فراهم است. زون به عنوان بخشی از دزدگیر وظیفه مدیریت کردن سنسورهای مختلف را به همراه دارد.

معمولا به منظور افزایش امنیت از چند سنسور به طور همزمان استفاده می شود. سنسورهایی نظیر شکست شیشه، تشخیص دود و … برای نصب در این دزدگیر مناسب هستند. اما اگر از حیوان خانگی در منزل نگهداری می کنید توصیه می کنیم اقدام به نصب سنسورهای مخصوص به آن کنید. چون سنسورهای عادی پرسه زدن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه را خطرناک تشخیص می دهند و هشدار آن ها فعال می شود. در گذشته به سایر دلایل هشدارهای کاذب توسط دزدگیر اشاره کردیم که گفتیم که یکی از آن ها به دلیل ضعیف شدن باطری است. معمولا باطری های دزدگیر اماکن عمر زیادی دارند که بسیاری از آن ها به 5 سال می رسد. اما ممکن است به دلایل مختلف شاهد خرابی زود هنگام آن ها باشیم و نیاز به تعویض داشته باشند.

پشتیبانی دزدگیر اماکن کروی

دزدگیر اماکن کروی از اپلیکیشن های موبایل IOS و اندروید نیز پیشتیبانی می کند. شما می توانید 6 گروه کاربری را برای تماس های اضطراری در زمان آلارم و هشدار تعریف نمایید. این تماس از طریق تلفن ثابت و سیم کارت صورت می پذیرد. امکان تماس به دستگاه و شنود محیط کار نیز از طریق این دستگاه امکان پذیر است. امکان تعریف 150 ریموت کنترل ، مگنت و چشمی حرکتی برای دستگاه نیز وجود دارد. ابعاد این دستگاه 10*1.2*15 سانتی متر می باشد و تمامی اتصالات فیزیکی ان به صورت بی سیم است. جرم این دستگاه نیز 230 گرم می باشد.

این شرکت دارای چندین مدل دزدگیر است اما با مطالعه مشخصات آن ها دریافتیم که این دزدگیرها تقریبا مشابه هستند و از یک نوع امکانات برخوردار اند. پس به بررسی همین یک مدل دزدگیر از محصولات این شرکت بسنده می کنیم.

نه تنها دزدگیر اماکن کروی بلکه بسیاری از دزدگیرهایی که در خانه یا محل کار نصب می شوند دارای اپلیکیشن هستند. نصب اپلیکیشن بر روی تمام دستگاه های IOS و اندروید امکان پذیر است. شما به کمک این نرم افزارها می توانید از راه دور و در هر نقطه جغرافیایی اقدام به مدیریت دزدگیر کنید. فعال یا غیر فعال کردن دزدگیر در زمانی که در محل حضور ندارید از ویژگی های این دستگاه و برند کروی محسوب می شود. در سال های اخیر که این برند وارد بازارهای داخلی کشور شده توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و اعتماد آن ها را به برندهای چینی افزایش دهد. خوشبختانه دزدگیر اماکن کروی مانند سایر محصولات چینی بی کیفیت و نامرغوب نیست!

پشتیبانی دزدگیر اماکن کروی

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، برخی از ویژگی های این دزدگیر چینی باکیفیت در دزدگیر های ایرانی موجود نمی باشد و به نوعی می توان گفت که دزدگیرهای این شرکت یک سر و گردن از دزدگیر های ایرانی بالاتر اند. در این مقاله سعی شد تا دزدگیر اماکن کروی را به بهترین شکل مورد بررسی قرار دهیم و امید است که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *