دزدگیر اماکن mfco یکی از ابزارهای حفاظتی محسوب می شود که دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی است. نصب این نوع از دزدگیر نه تنها در مکان های تجاری بلکه در منازل مسکونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در حال حاضر برندهای متنوعی مانند دزدگیر اماکن mfco در حوزه سیستم های حفاظتی فعالیت می کنند و در تلاش اند تا امنیت را افزایش دهند.

دزدگیر اماکن mfco

دزدگیر اماکن mfco چه ویژگی هایی دارد؟ حتما می دانید که با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ، سارقین نیز خود را به روز کرده و سعی می کنند با تمام دستگاه ها و تجهیزات حفاظتی آشنا شوند. افزایش میزان آگاهی سارقین از این ابزارها سبب می شود که احتمال سرقت از مکان های مختلف افزایش پیدا کند. توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا به برترین مشخصات دزدگیر اماکن mfco اشاره کنیم.

اغلب دزدگیرهای اماکن دارای سیستم مشابهی هستند. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی می دانید که وجود برخی از فناوری ها در دزدگیرها الزامی است و نشان دهنده ضروری بودن این دستگاه برای مکان های مختلف می باشد. به طور مثال تمام آن ها در انواع بی سیم و با سیم تولید می شوند و قابلیت ذخیره شماره تلفن های مختلف در حافظه دزدگیرهای بی سیم وجود دارد.

زون 24 ساعته

زون وسیله ای برای مدیریت کردن سنسورهای مختلف در دزدگیر است. دزدگیر اماکن mfco دارای زون های 24 ساعته می باشد که این قابلیت را دارد تعداد زیادی از سنسورها را به طور همزمان کنترل کند. انتخاب سنسورها بر اساس شرایط و نیاز مکان مورد نظر انجام می شود. به طور مثال اگر قصد دارید دزدگیر را در یک مکان تفریحی یا تجاری نصب کنید بهتر است از سنسورهای تشخیص دود بهره بگیرید. معمولا در این مکان ها تردد زیاد است و اگر خطراتی مانند آتش سوزی به وقوع بپیوندند باعث ایجاد خسارات جانی و جبران ناپذیر خواهد شد.

هنگامی که زون دزدگیر قابلیت مدیریت کردن سنسور تشخیص دود را دارد به محض وقوع آتش سوزی و پراکنده شدن دود در فضا ، آلارم و هشدار دزدگیر فعال می شود. لازم به ذکر است که در برخی از مواقع با هشدار کاذب دزدگیر اماکن  و دزدگیر خانه روبرو هستیم که عوامل مختلفی در بروز آن دخیل است. به طور مثال اگر در منزلی که حیوان خانگی در آن زندگی می کند از سنسور تشخیص حرکت استفاده کنید ، به دفعات زیاد با هشدار کاذب مواجه خواهید شد. زیرا پرسه زدن حیوان خانگی در برابر سنسور ، آن را حساس کرده و هشدارش را فعال می کند.

آشنایی با دزدگیر اماکن mfco

کنترل از راه دور

یکی از مهم ترین کاربردهای دزدگیر اماکن mfco این است که بتوانید در هر مکان جغرافیایی که حضور دارید خانه یا محل کار خود را کنترل کنید. این دزدگیر قابلیتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از راه دور اقدام به شنود صدای محیط کنید و از بابت امنیت آن خیالتان راحت شود. یکی دیگر از کارهایی که می توانید در راستای کنترل از راه دور انجام دهید این است که پیامکی برای دستگاه ارسال کنید. با ارسال این پیامک امن بودن یا در خطر بودن مکان مورد نظر اعلام می شود.

تنظیم مدت زمان آژیر

از ویژگی های مشترک بین تمام دزدگیرها ، هشدار و آلارم صوتی است. شما می توانید مدت زمان فعال ماندن آژیر را انتخاب کنید. معمولا مدت زمانی که بدین منظور انتخاب می شود حدود 2 دقیقه است. در این زمان تمام پیام های مربوطه به شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه دستگاه شامل صاحبخانه ، مرکز پلیس و افراد مورد اعتماد ارسال خواهد شد و آن ها را از وقوع خبر مطلع می کند.
در تمام دزدگیرهای اماکن دو جز مهم از جمله بلندگو و چراغ چشمک زن وجود دارد که در هنگام سرقت ، آتش سوزی و … فعال می شوند و با ایجاد صدای بلند اطرافیان را باخبر می سازد.

فرمان باز کردن درب

باز کردن درب توسط دزدگیر اماکن mfco انجام می شود و دیگر نیازی نیست برای باز کردن درب پارکینگ از ریموت استفاده کنید. این قابلیت برای بسیاری از مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید برای سهولت در انجام کارهای روزمره از این قابلیت بهره مند شوید.

آشنایی با دزدگیر اماکن mfco

کیفیت

واقعیت این است که برخی از مشتریان کیفیت را فدای قیمت می کنند و تصور می کنند که خرید یک محصول ارزان ، می تواند باصرفه باشد و نیاز آن ها را برطرف کند. در صورتی که خرید محصولات بی کیفیت به مرور زمان شما را متحمل هزینه می کند. دزدگیر اماکن mfco از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعا در طولانی مدت تمام نیاز شما را به یک دستگاه امنیتی برطرف خواهد کرد.

دستگاه ها وتجهیزات مختلف از جمله فناوری های امنیتی دارای قابلیت های متنوع هستند و هر چه پیشرفته تر باشند قطعا از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. این موضوع به این معنی نیست که دزدگیرهای با قیمت مناسب نمی توانند نیاز شما را برطرف کنند اما بهتر است برای در امان ماندن از سارقین حرفه ای ، خود را به روز نگه دارید!

بی سیم

دزدگیر اماکن mfco به دو شکل بی سیم و با سیم تولید می شوند. از مهم ترین تفاوت های این دزدگیرها این است که در نوع با سیم امکان ذخیره شماره تلفن به منظور ارسال و دریافت پیام وجود ندارد و نصب آن ها باید حتما در مکان هایی انجام شود که از خط تلفن ثابت بهره مند هستند. اما در مدل بی سیم قابلیت ها و ویژگی های زیادی نهفته است. در حال حاضر کمتر خانه ای دارای تلفن ثابت است و اغلب افراد از تلفن همراه استفاده می کنند. به همین دلیل میزان فروش دستگاه های بی سیم نیز بیشتر از دستگاه های باسیم است.

یکی دیگر از مواردی که می توان دزدگیر بی سیم را نسبت به دزدگیر با سیم ارجحیت داد این است که نصب آن ها در هر مکانی امکان پذیر است و می توانید به راحتی جای آن را عوض کنید. اما دزدگیر با سیم با توجه به کابل کشی ، امکان نقل و انتقال آن به راحتی امکان پذیر نمی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *