معرفی شرکت دزدگیر خانه کلاسیک

دزدگیر خانه کلاسیک

آیا دزدگیر خانه کلاسیک انتخاب مناسبی است؟ با توجه به گرانی دزدگیرهای خارجی مثل دزدگیر های کانادایی، دزدگیر های ایرانی به نوعی در بازار یکه تاز هستند و دزدگیر های چینی ارزان قیمت و موجود نیز توان رقابت با دزدگیر های تولید داخل را ندارند. به همین جهت تلاش کردیم تا در چند مقاله برندهای دزدگیر اماکن ایرانی را به شما معرفی نماییم. در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با یکی از پرسابقه ترین و معروف ترین برند های دزدگیر خانه تولید داخل، یعنی شرکت دزدگیر خانه کلاسیک آشنا کنیم. اگر شما علاقه مند هستید تا در این رابطه اطلاعاتی را کسب نمایید ، تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی شرکت دزدگیر خانه کلاسیک

شرکت دزدگیر خانه کلاسیک با بیش از سه دهه سابقه در طراحی و تولید دستگاه های الکترونیکی توانسته خود را به عنوان یکی از قطب های این حوزه مطرح نماید و افتخارات متعددی را کسب کند. شرکت الکترونیک کاران {همان شرکت دزدگیر خانه کلاسیک} مدعی است که در حوزه سیستم های حفاظتی، پرفروش ترین و محبوب ترین< برند موجود در بازار ایران است. شرکت دزدگیر خانه کلاسیک همواره در تلاش بوده است تا با صرف هزینه های لازم در بخش پژوهش و طراحی، بتواند روز به روز در حوزه سیستم های حفاظتی پیشرفت نماید و وضعیت شرکت خود را بهبود ببخشد.

معرفی شرکت دزدگیر خانه کلاسیک

در بخش تولید نیز شرکت دزدگیر خانه کلاسیک با بهره گیری از مهندسین ایرانی توانسته است به روز ترین تکنولوژی دزدگیر در سطح جهان را پیاده سازی نماید و این موضوع که دزدگیر خانه کلاسیک تماما تولید ایران است، مایه مباهات و افتخار کارکنان، مدیران و مشتریان این شرکت می باشد. از نظر خدمات فروش و خدمات پس از فروش نیز وضعیت این شرکت بسیار مطلوب است. این شرکت با بهره گیری از شبکه فروش گسترده در سطح کشور که شامل ده ها نمایندگی و عامل فروش می باشد، توانسته تهیه محصولات را برای مشتریان آسان سازد. ضمنا کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت کلاسیک نیز به شکل هفت روز در هفته و بدون تعطیلی  آماده اند تا به شکل رایگان به مشتریان عزیز مشاوره فنی رایگان را ارائه دهند. در ادامه این مطلب، به معرفی چند محصول از محصولات این شرکت می پردازیم.

دزدگیر Classic G1 Ultra V5

این دزدگیر تلفن کننده دوگانه یکی از به روزترین و جدیدترین محصولات شرکت کلاسیک می باشد. این دزدگیر از طریق خط تلفن ثابت و سیم کارت با مالک ارتباط برقرار می کند. دزدگیر G1 Ultra V5 دارای از 4  خروجی قابل کنترل با پیامک ، 70 حافظه تلفن ، 2 پیام صوتی قابل ضبط و اپلیکیشن های مناسب اندروید و IOS برخوردار است. این دزدگیر قادر است تا از طریق پیامک به زبان فارسی، 200 اتفاق آخر محل نصب را با جزییاتی مثل تاریخ و ساعت به مالک اطلاع دهد.

یکی از مواردی که همواره مصرف کنندگان دوربین های مداربسته و دزدگیر ها را اذیت کرده است ، این است که این دستگاه ها با تاریخ هجری شمسی و ساعت ایران تطبیق پذیر نیستند و نمی توان اتفاقات را به آسانی در آنها بررسی کرد، در این دزدگیر این مشکل حل شده است و دزدگیر G1 Ultra V5 با تاریخ شمسی و ساعت ایران هماهنگ است. شما در این دزدگیر می توانید برای هر زون ، ریموت و… نام مشخص تعیین کنید.

امکان نظارت مرکزی نیز در این دستگاه فعال است و این دستگاه می تواند به طور همزمان به سیستم های حفاظتی دیگر و سیستم اعلام حریق نیز متصل گردد. وزن این دزدگیر 315 گرم است و ابعاد آن 189*130*34 میلی متر می باشد. ارتباط با مرکز نظارت به شکل دوطرفه و از طریق پیامک صورت می پذیرد. ولتاژ کاری دزدگیر G1 Ultra V5، 12~14 VDC  می باشد و جریان فعال آن 2 آمپر است.

معرفی شرکت دزدگیر خانه کلاسیک

دزدگیر Classic Z4 Ultra

دزدگیر خانه کلاسیک Z4 Ultra  یکی از جدیدترین و پرفروش ترین سیستم های حفاظتی در ایران است. یکی از دلایلی که باعث شده است دزدگیر Z4 Ultra بسیار پرفروش و محبوب باشد، این است که نصب و استفاده از آن بسیار ساده است و تمامی افراد می توانند به راحتی از کاربری این محصول لذت ببرند. سیستم رمز این دستگاه 64 بیتی با رمز متغیر { GIGACODE}می باشد و امکان کنترل سیستم با پیامک از طریق G1 Ultra  فراهم است. از دیگر قابلیت های این دزدگیر می توان به امکان ست کردن 15 چشم بی سیم FOX2  ، امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس و امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت نامگذاری و آدرس دهی اشاره کرد.

شما می توانید به عنوان مالک از طریق اپلیکیشن Classic Central  نظارت مرکزی را بر روی دزدگیر و محل نصب داشته باشید. این دزدگیر از طریق G1 Ultra  میتواند اطلاعات محل نصب را به اطلاع مالک برساند. آلارم هوشمند برای پدال ها فعال است و شما می توانید به شکل پیامکی از وضعیت دستگاه و برق شهری مطلع شوید. اپلیکیشن این دستگاه برای سیستم عامل های اندروید و IOS فعال است و مهندسین این شرکت از این برنامه ها پشتیبانی می کنند. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به فعال کردن پیامک اولین ورود به وسیله ریموت، غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت و فعال و غیر فعال کردن دینگ دانگ برای زون 1 اشاره کرد. بدنه این دزدگیر از جنس ABS است و برای نصب توکار و روکار مناسب است. وزن بدون باتری این دستگاه 1550 گرم می باشد و ابعاد آن 280*231*84 میلی متر است.

جمع بندی در مورد دزدگیر خانه کلاسیک

در این مقاله سعی شد تا اطلاعاتی درباره دزدگیر خانه کلاسیک خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، در پایان امید است که این مطالب برای شما مفید بوده باشد. در مورد خرید این دزدگیر می توان گفت که شما علاوه بر استفاده و بهره مندی از کیفیت بالای آن ، از شرکت و کارگران ایرانی نیز حمایت کرده اید. پس پیشنهاد می شود از محصول ایرانی استفاده کنید تا به گردش چرخ صنعت ایران زمین نیز کمک کرده باشید. بسیاری از محصولات ایرانی دارای کیفیتی بالا هستند به نحوی که خریداران بعد از استفاده از آن تصور می کنند یک برند خارجی است. پس می توان گفت که تولیدات ایرانی امیدوار کننده هستند و در طول سال های اخیر نیز خود را به خوبی ثابت کرده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *