سایبان برقی با دوام 

در این مطلب به بررسی ویژگی های مختلفی در مورد سایبان برقی با دوام می پردازیم. سایبان های برقی که جزو سایبان های مدرن محسوب می شوند دارای کیفیت های مختلفی هستند. سایبان برقی با دوام هزینه بالاتری دارند اما در طول زمان مقرون به صرفه خواهند بود. زیرا راندمان و عملکرد بهتری را نصیب شما می کنند. شرکت کهربا در خدماتی که به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد را همیشه با تضمین با دوام عرضه می کند. حال چه نصب کرکره برقی باشد و یا چه جک درب پارکینگ.

 

ساختار سایبان برقی با دوام

سایبان برقی با دوام که جزو سایبان های نسل جدید به شمار می روند دارای ساختاری هستند که طول عمر آن ها را افزایش می دهند. بهبود کیفیت و راندمان در این نوع از سایبان ها موجب شده تا استقبال افراد از آن ها بیشتر باشد. از دیرباز استفاده از سایبان در بین جوامع رواج داشته و از آن در جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران استفاده می کردند. مصریان جزو اولین کشورهایی بودند که از حصیر بافته شده برای خود سایبان هایی می ساختند.

هر چه که زمان سپری شد و شاهد گسترش تکنولوژی در تمام عرصه ها بودیم صنعت سایبان سازی نیز دستخوش تغییر و تحولاتی اساسی شد. به نحوی که سایبان هایی که با یک اسکلت فلزی و پارچه معمولی ساخته می شدند تبدیل به سایبان هایی مدرن و برقی شدند که به وسیله ریموت کنترل قابل باز و بسته شدن بودند. برخی از سایبان برقی با دوام دارای سنسورهای هوشمند نیز هستند. به این معنی که در هنگام بارش باران به طور خودکار بر روی محدوده مورد نظر باز می شود و آن را پوشش می دهد.

سایبان های برقی با دوام چه ویژگی هایی دارد ؟ 

متریال مرغوب 

متریال مختلفی در روند تولید سایبان های برقی مورد استفاده قرار می گیرند شامل فلز, پلاستیک و … هستند. بهترین فلزی که می توان از آن در ساخت سایبان استفاده کرد آلومینیوم است. این فلز که جزو مرغوب ترین فلزات در صنایع مختلف است جایگاه بالایی در صنعت سایبان سازی نیز دارد زیرا بسیار مستحکم و مقاوم است. آلومینیوم در برابر شرایط جوی و محیطی مانند رطوبت, پوسیدگی, زنگ زدگی و … از خود واکنشی نشان نمی دهد و این مساله نشان دهنده ضمانت طول عمر در سایبان های برقی است. سایبان برقی با دوام از متریال مرغوب ساخته می شود.

سایبان برقی با دوامکنترل از راه دور 

همان طور که از نام سایبان برقی پیداست به وسیله برق و ریموت کنترل می شود. در نسل قدیم سایبان ها که معمولی بودند برای باز و بسته کردن آن نیاز به استفاده از زور بازو بود و این مساله مقداری کار را دشوار می کرد. اما از زمانی که سایبان های برقی پا به عرصه زندگی بشر گذاشته اند و به وسیله یک ریموت کوچک باز و بسته می شوند کار به مراتب راحت تر شده است. ریموت ها نیز دارای ویژگی ها و قطعات مختلفی هستند که در مطلبی جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

هوشمند

یکی از مهم ترین ویژگی سایبان برقی با دوام هوشمند بودن آن است. در این نوع از سایبان ها تعدادی سنسور تعبیه شده است و به محض بارش باران و برف به طور اتوماتیک باز می شوند و محدوده مورد نظر را پوشش می دهند. این ویژگی در سایبان های معمولی وجود ندارد و به محض بارش نزولات آسمانی باید آن را به طور دستی باز و بسته کرد. هوشمند بودن این سایبان ها در اماکنی مانند رستوران های روباز بسیار کاربردی است زیرا از امکانات موجود در رستوران مانند تخت ها محافظت می کند.

لایه پوششی مناسب

از مواد و متریال مختلفی به عنوان لایه پوششی در سایبان های برقی استفاده می شود. پارچه های پلی استر, پلاستیک, پی وی سی و شیشه از پرکاربردترین متریالی است که به عنوان لایه پوششی در ساخت سایبان ها بکار می رود. اگر تمایل دارید سایبان را در مکانی مانند بالکن نصب کنید به شما پیشنهاد می کنیم از شیشه به عنوان لایه پوششی در آن استفاده کنید زیرا معمولا در بالکن گل و گیاه نگهداری می شود و آن ها به نور خورشید نیاز دارند. اگر قصد دارید این نوع از سایبان ها را در مکانی مانند استخرهای روباز نصب کنید بهتر است پوشش هایی مانند پی وی سی را در آن بکار ببرید زیرا در فصول گرم سال تابش نور خورشید می تواند موجب گرم شدن استخر شود.

ارتباط پارچه و سایبان برقی 

اگر می خواهید از پارچه در ساخت سایبان برقی استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم از مرغوب ترین نوع آن استفاده کنید. زیرا پارچه های پلی استر نقش بسیار مهمی در حفظ کیفیت و افزایش عمر سایبان ها دارند. اگر از پارچه های نامرغوب استفاده شود در مدت کوتاهی شاهد عدم مقاومت آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید باشید. زیرا به سرعت پوسیده و رنگ پریده می شود و ظاهری ناخوشایند را ایجاد می کند.

اغلب پارچه هایی که به عنوان پارچه پلی استر در صنعت سایبان سازی مورد استفاده قرار می گیرند ضد آب هستند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و بارش برف و باران دارند. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که پارچه های پلی استر می توانند زیبایی سایبان را به مراتب افزایش دهند زیرا دارای ویژگی هایی مانند چاپ طرح دلخواه هستند. تبلیغات بسیار زیادی از طریق چاپ بر روی پارچه سایبان صورت می پذیرد که تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. درج اطلاعات مهم مانند برند و شماره تماس می تواند بازاریابی را به طور غیر مستقیم برای شما انجام دهد و موجب جذب مشتری شود.

سایبان برقی با دوامچگونه از با دوام بودن سایبان مطمئن شویم ؟ 

به جرات می توان گفت که انتخاب محصول با دوام در طولانی مدت مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا طول عمر بالایی دارند و نیاز به تعمیرات و تعویض مجدد نخواهند داشت. برخی از افراد تصور می کنند که خرید محصولات ارزان قیمت می تواند موجب صرفه جویی در هزینه ها شود در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است زیرا در طولانی مدت مجبور به پرداخت هزینه هایی برای تعمیر و تعویض خواهید بود.

بهترین کار این است که ابتدا شرکت های معتبر در فروش سایبان برقی را بشناسید و از خدمات پس از فروش و حرفه ای بودن تیم آن ها اطمینان حاصل کنید. برندهای مختلفی در حال حاضر در کشور ما تولید می شوند و برخی دیگر نیز به کشور ما وارد می شوند. طبیعتا نمی توان گفت که برندهای داخلی بهتر هستند یا برندهای خارجی . زیرا تولید کنندگان کشورمان نیز تمام تلاش خود را در جهت تولید محصولات مناسب بکار می گیرند. بررسی میزان تجربه شرکت می تواند به شما کمک زیادی کند. شرکت های تولید کننده که سال های طولانی در این عرصه فعالیت می کنند به خوبی با نیاز بازار آشنا هستند و می دانند که مردم نیاز به چه محصول و کیفیتی دارند.

خدمات پس از فروش نیز فاکتور مهم دیگری در انتخاب شما محسوب می شود. اغلب تولید کنندگان داخلی دارای تیم خدمات پس از فروش هستند تا در صورت نیاز به محل مراجعه و ایرادات احتمالی را برطرف کنند. انتخاب نصاب ماهر را نیز فراموش نکنید. اگر هیچ گونه اطلاعات فنی درباره نصب سایبان برقی ندارید بهتر است که آن را به دست متخصصین بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *