قیمت نصب دزدگیر اماکن

قیمت نصب دزدگیر اماکن

آیا می دانید قیمت نصب دزدگیر اماکن چقدر است؟ در مقالات گذشته ، مطالب مرتبط با دزدگیر خانه و اماکن را مورد بررسی قرار دادیم و اگر شما با ما همراه بوده باشید، تا به حال اطلاعاتی دقیق و گسترده در مورد انواع دزدگیرها کسب کرده اید. همانطور که اشاره کردیم، دزدگیر اماکن نیز همانند دوربین های مدار بسته، برای حفاظت از اماکن صنعتی ، مسکونی، اداره و … مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه اش این است که ریسک سرقت را پایین بیاورد و در صورت وقوع این موضوع، آن را به پلیس و یا مالک اطلاع دهد. با توجه به این موضوع که عرض کردیم ، نصب این دزدگیر ها نیز در حال حاضر امری مهم و ضروری است. در این مقاله قصد داریم قیمت نصب دزدگیر اماکن یا همان دستمزد نصاب های این وسیله را بررسی نماییم.

قیمت نصب دزدگیر اماکن چگونه تعیین می شود؟

قیمت نصب دزدگیر اماکن بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. امروزه استفاده از دزدگیر اماکن نسبت به گذشته رواج بیشتری یافته است و این وسیله را در سطح اجتماع بیشتر مشاهده می کنیم. در مورد برند های دزدگیر اماکن می توان گفت، همانگونه که اشاره کردیم، دزدگیر های اماکن ایرانی نسبت به سایر دزدگیر های اماکن از شرایط بهتری برخوردار اند. دزدگیر های اماکن اروپایی و کانادایی در حال حاضر بسیار گران قیمت هستند و به اصطلاح خریدشان به صرفه نیست. دزدگیر های چینی نیز فاقد خدمات پس از فروش هستند و اکثرا کیفیت پایین تر از استاندارد نیز دارند، پس بهتر است علاوه بر بهره گیری از کیفیت بالای دزدگیر های ایرانی و خدمات پس از فروش آنها، با خرید دزدگیر ایرانی از کارخانه جات و کارگران ایرانی حمایت به عمل آوریم.

دزدگیر های موجود در بازار و اجزاء آن ها

در حال حاضر معمولا دزدگیرهایی که در بازار ایران خرید و فروش می شوند را می توان به دو دسته دزدگیر تلفن کننده سیم کارتی و دزدگیر تلفن کننده خط شهری تقسیم کرد.

در مورد اجزاء دزدگیر های اماکن نیز می توان که به حالت کلی آنها را به دو بخش چشمی های حرکتی و برد دزدگیر اماکن تقسیم می کنیم.

چشمی حرکتی: این سنسور ها خود انواع مختلفی دارند. از انواع مختلف چشمی حرکتی می توان به آشکارساز دود، مگنت، شوک سنسور، بیم خطی یا لیزری، رله جهت روشن یا خاموش کردن وسایل و بلندگوی خارجی یا داخلی اشاره کرد.

برد دزدگیر اماکن: انواع برد موجود در بازار دو نوع است که یکی از آنها را نسخه قدیمی تر می نامیم که شامل تجهیزات الکترونیکی مثل مقاومت ، خازن و … می باشد. نوع جدیدتر برد های دزدگیر اماکن smd نام دارد که علاوه بر مقاومت بیشتر از نوع قبلی، از خطای کمتری نیز برخورد دار است. اجزای برد دزدگیر اماکن عبارتند از : پایه باطری ، پایه aux ، پایه ورودی بلندگو خارجی، پایه ورودی بلندگو داخلی، پایه ورودی زون ها، خروجی out ، ورودی و خروجی ها رله و پایه ورودی سیم تلفن.

قیمت نصب دزدگیر اماکن

قیمت نصب دزدگیر اماکن در سال 1400

در این بخش می خواهیم به موضوع اصلی بحث یعنی قیمت نصب دزدگیر اماکن بپردازیم. اولا به طور قطعی نمی توان این مبلغ را تعیین کرد. دوما هزینه های اعلامی در این مقاله بر اساس هزینه های اعلامی از وب سایت های آنلاینی است که این پروژه را انجام می دهند و ما صرفا آنها را گزارش می کنیم.

بدیهی است که هزینه نصب دزدگیر اماکن برای تمامی پروژه ها یکسان نخواهد بود و به عواملی مثل متراژ سیم کشی، تعداد وسایل و تجهیزات جانبی، نوع حفاظت سیم کشی، موقعیت جغرافیایی و… بستگی دارد. نصب آژیر اضافه، نصب مگنت باسیم و بی سیم، نصب پدال اضطراری اعلام سرقت، نصب دتکتور دود بر روی سیستم اعلام سرقت، نصب سنسور لرزشی / دیوار و سنسور صوتی / شیشه، نصب چشمی دزدگیر 360 درجه، نصب چشم خطی در فضای بیرون، نصب چشم خطی در فضای داخلی و نصب چشم در فضای بیرون از جمله کارهایی یک نصاب محسوب می شود.

عوامل موثر بر قیمت نصب دزدگیر

نوع دزدگیر

نصب دزدگیرهای بی سیم آسان تر و در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. به همین دلیل هزینه آن مقداری کمتر است. اما از آنجایی که دزدگیرهای باسیم نیاز به کابل کشی دارند باید هزینه بیشتری بابت آن پرداخت کرد. خوشبختانه دزدگیرهای باسیم به مرور زمان در حال منسوخ شدن هستند. زیرا معایب زیادی دارند. مهم ترین معایب آن عدم سهولت در جابجایی است. به این معنا که بعد از کابل کشی نمی توانید به راحتی آن را به مکان دیگری منتقل کنید. چون باید تمام کابل را جدا کنید و در محل جدید نصب کنید. اما این موضوع در خصوص دزدگیرهای بی سیم وجود ندارد. شاید قیمت دزدگیر بی سیم گران تر از سایر مدل ها باشد اما اگر به هزینه اندک نصب آن دقت کنید متوجه می شوید که پرداخت هزینه برای سایر دزدگیرهای با سیم مقرون به صرفه نخواهد بود.

مدل دزدگیر

قطعا هر چه دزدگیر از مدل بالاتری برخوردار باشد و قابلیت های بیشتری داشته باشد نصب آن نیاز به مهارت بیشتری خواهد داشت. اولین توصیه ای که در این خصوص داریم این است که نصب دزدگیر را به شرکت خدمات دهنده بسپارید و خودتان دخالتی در این امر نداشته باشید. زیرا اغلب برندهای ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. گارانتی هنگامی فعال می شود که نصاب جعبه محصول را باز کرده و اقدام به نصب آن کند. در صورتی که خودتان این کار را انجام دهید و به محصول آسیبی وارد شود گارانتی شامل آن نخواهد شد.

تجهیزات جانبی

وجود تجهیزات و قابلیت های جانبی مانند زون ، انواع سنسور و … نیز بر دستمزد و قیمت نصب دزدگیر اماکن موثر است. هر چه دزدگیر از امکانات بیشتری برخوردار باشد باید مبلغ بالاتری پرداخت کنید.

قیمت نصب دزدگیر اماکن

جمع بندی در مورد نصب دزدگیر اماکن

نصب دزدگیر اماکن فرایند حساسی است که شما علاوه بر داشتن علم سیم کشی و راه اندازی دزدگیر، می بایست بدانید که هر سنسور در کدام قسمت از محیط و به چه شکلی باید نصب شود. پیشنهاد ما این است تا با برقراری همکاری با گروهی حرفه ای، خاطر خود را موضوع نصب دزدگیر اماکن آسوده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *