چرا کرکره برقی پنجره نصب کنم؟

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد آیا استفاده از کرکره برقی پنجره ضرورت دارد یا نه؟ یا اینکه چه چیزی باعث محبوبیت کرکره برقی پنجره شده است؟ اگر فقط امنیت را در نظر داشته باشیم که بانصب دزدگیر اماکن مشکل تا حدی حل می شود اگربخواهیم برای راحتی بازو بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای  استفاده نماییم میتوانیم از کرکره برقی پنجره استفاده کنیم اما مزایای دیگری هم وجود دارد در ادامه این مقاله سعی کردیم تا با بررسی مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره به درک بهتر شما عزیزان در ضرورت استفاده از کرکره برقی پنجره با توجه به شرایط کمکی کرده باشیم. لطفا با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره چیست؟
دزدگیر اماکن
برای اطلاع از قیمت دزدگیر اماکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید
کهربادر

کرکره برقی پنجره برای صرفه جویی در مصرف انرژی

با بالا رفتن قیمت برق و بنزین ، صرفه جویی در مصرف انرژی به یک نگرانی اساسی تبدیل شده است. کرکره های برقی پنجره همراه گرم کردن و خنک کردن خانه شما، به طور همزمان صرفه جویی در مصرف انرژی را  نیز به همراه دارد. مطالعات نشان داده اند که 68٪ از گرما و 49٪ از تهویه مطبوع از طریق پنجره و درها از خانه خارج می شوند. کرکره های برقی ساخته شده از یک پروفیل آلومینیومی با چگالی بالا است که در هنگام شب،  پنجره را عایق بندی می کند ، که باعث کاهش انتقال دما از اتاق به محیط خارج می شود و در هزینه شما صرفه جویی می کند.با کرکره های برقی ، هزینه خنک کردن خانه شما در تابستان و گرم کردن خانه شما در زمستان به طرز چشمگیری در تمام طول سال ، کاهش می یابد.

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره

 کرکره برقی پنجره ای برای کاهش سر و صدا

وقتی می خواهید در سکوت باشید ، هیچ چیز بدتر از سر و صدا نمی تواند آزار دهنده برای شما باشد. با استفاده از کرکره برقی پنجره، صدا می تواند تا 70 درصد کاهش یابد. این 70 درصد باعث می شود که صدای کمتری از جاده ، سر و صدای ماشین آلات ، سر و صدای همسایگان ، سر و صدای حیوانات و .. برای محیط ایجاد شود. هنگامی که شما شب ها را خوب و بی وقفه می خوابید ، بدن شما برای روز بعد ترمیم و بازیابی انرژی خواهد شد. نصب کرکره های برقی پنجره به شما کمک می کند که خواب خوبی را در سکوت و به دور از سر و صدا داشته باشید.

 کرکره برقی پنجره ای برای کاهش سر و صدا

کرکره برقی پنجره برای کنترل روشنایی

توانایی کنترل نور و سر و صدای داخل خانه ، در شب می تواند مساله چالش برانگیزی باشد. وقتی می خواهید در تاریکی استراحت کند ، یا فیلم را در اتاق سینمای خانگی خود تماشا کنید ، کرکره های برقی پنجره می توانند به شما کمک کنند. هنگامی که از درب یا پنجره های معمولی استفاده کنید ، می توانید به یک بلوک 95-99.5٪ از نور برسید ، که باعث می شود کرکره های برقی پنجره بسیار برتر از آن ها باشند. کرکره های برقی پنجره را می توان با هر سطح نور مورد نیاز تنظیم کرد. کرکره های برقی را می توان در هر میزان نور و تهویه مورد نظر تنظیم کرد. می توانید اتاق را با بستن کامل کرکره ها کاملا تاریک و بدون نور کنید ، یا می توانید با آزاد کردن کرکره ها از حالت قفل ، فضای شخصی کاملی را ایجاد کنید تا سوراخ های تهویه اجازه عبور نور را بدهد. ( به میزان 30٪ انتقال نور) کرکره های برقی پنجره به شما امکان می دهند تا هر سطح نوری را که می خواهید وارد اتاق کنید. کرکره های برقی پنجره برترین پنجره های کنترل کننده های نور موجود در بازار امروز هستند.

کرکره برقی پنجره برای محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش ، با فشار ساده یک دکمه ، به راحتی در داخل خانه شما یکی دیگر از مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره است . بیایید به این مساله توجه کنیم ، همه ما وسایلی داریم که خیلی نزدیک به پنجره قرار داده شده اند ، و با گذشت زمان به دلیل برخورد پرتوهای UV به آنان آسیب دیده یا تغییر رنگ می دهند. با در اختیار داشتن کرکره های برقی پنجره براحتی میتوانید اسباب و وسایل خود را در مقابل پرتوهای مضر محفوظ کنید.

کرکره برقی پنجره برای حفاظت در مقابل  عوامل جوی آب و هوایی

حفاظت در مقابل عوامل جوی آب و هوایی ، با نصب کرکره های برقی پنجره و درهای رول به راحتی حاصل می شود. در صورت وجود هوای بد مانند تگرگ و غیره ، کافی است کرکره ها را ببندید واحساس امنیت کنید.کرکره های برقی پنجره در هنگام وزش باد شدید آسیب نمی بینند و برای مقاومت در برابر بادهای 100 کیلومتر در ساعت و بیشتر ساخته شده اند و مطابق با کیفیت بالا نصب شده اند. همه کرکره های برقی پنجره ایمن،  معمولاً از خسارت شدید ناشی از یک خانه در هوای بد جلوگیری می کنند و  با دانستن اینکه شما ، خانواده و خانه خود در تمام طول سال با نصب کرکره های برقی پنجره  می توانید امنیت و اطمینان بیشتری داشته باشید ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت .

کرکره برقی پنجره برای حفاظت در مقابل  عوامل جوی آب و هوایی

کرکره برقی پنجره برای افزایش حریم خصوصی و تهویه مناسب هوا

حریم خصوصی خانه شما با نصب کرکر های برقی پنجره 10  برابر افزایش می یابد. با فشار سریع یک دکمه ، کرکره های برقی به شما یک حریم خصوصی کامل در طلا شبانه روز را می دهد. همچینین  تهویه مناسب محیط شما بسیار مهم است. خوب است که بتوانید از هوای تازه در خانه خود استفاده کنید. فایده اصلی تهویه این است که با ایجاد یک جریان خوب متقابل در داخل خانه ، شما مناطق مرطوب را در خانه خود از بین می برید. 

هنگام نصب کرکره برقی پنجره برای مشتریان ، آنها اغلب اظهار می کنند که می توانند به راحتی هوای نامطلوب را به بیرون از خانه منتقل کنند و هوای تازه را به داخل خانه وارد کنند.حال سوال اینجاست که چگونه کرکره های برقی پنجره این کار را انجام می دهند؟ کرکره های برقی پنجره این کار را با استفاده از طراحی مناسب ارائه می دهند. با پایین آوردن دیافراگم در وضعیت پائین بودن  کرکره ، نه در حالت قفل ، باید سوراخ های تهویه به وضوح دیده شود. با وجود سوراخ های تهویه که به وضوح دیده می شود ، شما هنوز هم می توانید حریم خصوصی و امنیت خود را حفظ کنید ، اما به شما امکان می دهد تا کرکره خود را باز کنید و یک نسیم مطلوب را در خانه خود داشته باشید که این ویژگی یکی دیگر از مزایای مهم دیگر نصب کرکره های برقی  پنجره در خانه های امروز است.

کرکره برقی پنجره برای محافظت در برابر آتش سوزی

آتش سوزی ها ناگهان اتفاق می افتد. همه کرکره های برقی یک کرکره غلتکی ارزیابی شده CSIRO  را به شما ارائه می دهند که برای محافظت از گرمای تابشی ایجاد شده و برای حفاظت در مقابل آتش سوزی مناسب است. کرکره های برقی تحمل سطح آتش تا میزان (BAL) A40 را به دست آورده است.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
به کمک نیاز دارید؟