مشخصات سایبان آکاردئونی

مشخصات سایبان آکاردئونی چیست و چرا جزو یکی از محبوب ترین انواع سایبان محسوب می شود ؟ سایبان ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها علاوه بر ویژگی های متنوعی که دارند برای نصب در اماکن مختلفی نیز در نظر گرفته می شوند. در این مطلب شما را با ویژگی ها و مشخصات سایبان آکاردئونی کهربادر آشنا می کنیم.

 

سایبان آکاردئونی چه نوع سایبانی است؟

در این بخش قصد داریم شما را با مشخصات سایبان آکاردئونی آشنا کنیم. سایبان های آکاردئونی نوعی از سایبان های جمع شونده محسوب می شوند که برای نصب در مکان های مختلف گزینه مناسبی به حساب می آیند. این سایبان می تواند از منطقه مورد نظر در برابر عوامل و شرایط محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران محافظت کند. مشخصات سایبان آکاردئونی و ویژگی هایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شیب آن را تنظیم کنید و در مواقه مختلف استفاده بهتری از آن ببرید.

مشخصات سایبان آکاردئونی

انواع سایبان آکاردئونی

سایبان های آکاردئونی مانند سایر مدل های سایبان دارای دو نوع ثابت و متحرک است. سایبان های ثابت اغلب به وسیله ریموت کنترل مدیریت می شوند. سایبان های ثابت قابل نصب در دیواره هستند و جابجایی آن ها نیاز به زمان بیشتر و تخصص دارد. نقل و انتقال سایبان های ثابت امری دشوارتر نسبت به سایبان های متحرک است. هزینه این نوع از سایبان ها بیشتر است اما کیفیت و دوام آن ها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

سایبان های آکاردئونی دارای نوع متحرک نیز هستند که بر خلاف مدل های ثابت معمولا به صورت دستی باز و بسته می شوند. جابجایی و نقل و انتقال آن ها آسان است و نیاز به زمان و دشواری زیادی ندارد. سایبان های متحرک آکاردئونی قابل نصب در هر مکانی هستند و از قیمت پایین تری برخوردارند. لایه پوششی آن ها از جنس پارچه است که کیفیت های مختلفی را شامل می شود.

موتورهایی که بر روی سایبان های برقی نصب می شوند از نوع توبلار است و در نمونه هایی با ابعاد بسیار بالا نیز می توان از موتورهای ساید استفاده کرد. باز و بسته کردن سایبان به وسیه ریموت کنترل باعث افزایش رفاه اطرافیان خواهد شد و نوعی ابزا رفاهی محسوب می شود که در سال های گذشته مردم عادی از آن محروم بودند و تصور نمی کردند که در سال های بعد تکنولوژی تا این حد پیشرفت می کند.

کاربرد سایبان آکاردئونی:

سایبان پارکینگی

برخی از منازل فاقد پارکینگ هستند و فضایی برای پارک کردن خودرو در آن ها وجود ندارد. در این شرایط باید از سایبان ها کمک بگیریم. سایبان های آکاردئونی گزینه مناسبی برای پارکینگ هستند. زیرا به دلیل ساختاری که دارند می توانید آن را به میزان دلخواه باز و بسته کنید. هنگامی که خودرو در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار می گیرد علاوه بر داغ شدن سیستم درونی ماشین موجب افزایش دما در اتاقک آن نیز می شود و شما میتوانید با نصب جک درب پارکینگ به سایبان این مشکل را حل کنید. خنک کردن این فضا نیاز به مصرف سوخت بیشتر و در نتیجه استهلاک خودرو دارد که در طولانی مدت می تواند به ضرر خودرو باشد. شما می توانید این سایبان را به عنوان سایبان پارکینگی در نظر بگیرید و از قیمت جک پارکینگ و مزایای آن در سایت ما بهره مند شوید.

سایبان رستوران و کافی شاپ

رستوران ها و کافی شاپ هایی وجود دارند که بخشی در فضای باز برای مشتریان در نظر گرفته اند. در فصول مختلف سال می توانید از سایبان های آکاردئونی در فضای باز استفاده کنید. فصولی مانند پاییز که هوا بسیار دلپذیر و دلچسب است با نشستن در فضای بیرون می توانید غذایی لذت بخش را صرف کنید.

مشخصات سایبان آکاردئونی

سایبان حیاط و تراس

منازل ویلایی که دارای محوطه و حیاط هستند می توانند از سایبان آکاردئونی استفاده کنند. همچنین واحدهای آپارتمانی که دارای بالکن و تراس هستند نیز سایبان های آکاردئونی برای آن ها مناسب است. زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بنا بر نیاز و فضای مورد نظر تهیه می شوند. با انجام این کار دیگر تراس را به عنوان بخش غیر قابل استفاده در خانه در نظر نخواهید گرفت. زیرا خواهید توانست علاوه بر استفاده از آن فضا برای نشیمن اقدام به نگهداری گل و گلدان نیز بکنید.

 

بهترین روش برای خرید سایبان آکاردئونی

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش سایبان فعالیت می کنند. بهتر است سایبان را از شرکتی تهیه کنید که علاوه سابقه خوب و خوشنامی دارای تیمی حرفه ای برای مشاوره دادن به شما باشند. تیم حرفه ای شرکت با مراجعه به محل و اندازه گیری آن ابعاد دقیق سایبان را به شما اعلام می کنند و تا جای ممکن باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهند شد.

محصولات شرکت های مطرح و معتبر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر بعد از گذشت مدت زمانی از استفاده سایبان دچار ایراد و مشکلی شد حتما از کارشناسان و تکنسین ها استفاده کنید. این مساله در خصوص افرادی که اطلاعات فنی ندارند پیشنهاد می شود. زیرا سایبان های ثابت که معمولا دارای سیستم برقی هستند باید توسط کارشناسان بررسی و رفع عیب شوند. در غیر این صورت با خرابی بیشتر باعث افزایش هزینه و خسارت ها خواهید شد.

 

طراحی زیبا و منحصر به فرد سایبان آکاردئونی

از دیگر مشخصات سایبان آکاردئونی می توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد. در سال های گذشته که سایبان ها دارای مدل ها و طرح های مختلف نبودند و هیچ تنوعی در آن ها وجود نداشت جنبه زیبایی شناسی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار نبود. اما امروزه که زیبایی محیط بسیار مهم است شاهد طراحی و تولید سایبان آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلف هستیم. هماهنگ کردن آن با رنگ حیاط و نمای ساختمان می تواند محوطه را زیباتر و دلپذیر تر کند.

 

عوامل موثر بر قیمت سایبان آکاردئونی

همان طور که می دانید عوامل و فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت و هزینه سایبان آکاردئونی و کرکره برقی موثر است. به طور مثال ابعاد و متراژ از مهم ترین شروط در تعیین قیمت آن محسوب می شود زیرا هر چه ابعاد بیشتر باشد نیاز به مصرف متریال و زمان بیشتری برای ساخت آن است. همچنین نصب موتور های الکتریکی مانند توبلار و ساید نیز از دیگر عوامل در افزایش یا کاهش هزینه ها محسوب می شود. سایبان های برقی به دلیل نصب موتور هزینه بیشتری نسبت به سایبان های دستی و متحرک دارند.

نوع لایه پوششی در سایبان آکاردئونی حائز اهمیت است. از متریال مختلفی به عنوان لایه پوششی استفاده می شود که در سایبان های آکاردئونی معمولا از پارچه در آن استفاده خواهد شد. این پارچه ها می تواند از نوع پلی استر یا پلی کربنات باشد که خاصیت ضد حریق دارد و در برابر آتش و دمای بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

به طور معمول از سایبان های برقی بیشتر از سایبان های متحرک و دستی استفاده می شود. زیرا رفاه امری است که اغلب کردم به دنبال آن هستند و تمایل دارند که سایبان را به کمک ریموت باز و بسته کنند و برای استفاده از آن نیازی به نیروی دست نداشته باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *