نحوه نصب درب اتوماتیک بازوئی

نحوه نصب درب اتوماتیک بازوئی

در این مقاله میخواهیم که به شما نحوه نصب درب اتوماتیک بازوئی را آموزش دهیم. اگر میخواهید از خدمات نصب درب اتوماتیک بازوئی ، نصب کرکره برقی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ایو … بهره مند شوید میتوانید به قسمت خدمات کرکره برقی کهربا مراجعه کنید، یا با مشاوران ما در کرکره برقی کهربا در تماس بگیرید.

دزدگیر خانه
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
کهربادر

نحوه نصب درب اتوماتیک بازوئی

ابتدا ما بخش های تشکیل دهنده یک در اتوماتیک یا Automatic door را باید بشناسیم. بخش های تشکیل دهنده درب اتوماتیک پارکینگی شامل: تولید کننده نیرو محرکه یا همان بازو ها تابلو فرمان یا مرکز کنترل بازو ها و موتور چشمی ها فلاشر میکرو سوئیچ ریموت ها (یکی اصل و دیگری زاپاس) پایه ها قفل مکانیکی می شود

مرکز کنترل :
یک جعبه با کارایی تابلوی فرمان است که دستورات لازم برای باز و بسته کردن درب را به بازو ها می رساند.در مغزی تابلوی فرمان یک تراشه الکترونی که ریزپردازنده نام دارد. در واقع این قطعه کل کار باز و بسته کردن درب را برعهده دارد. همچنین دزدگیر اماکن هم میتواند امنیت زیادی را برای خانه شما فراهم کند.

همه چیز درباره ی نصب درب اتوماتیک بازوئی

میکرو سوئیچ:

در موقعیت ها و شرایط مختلف باز و بسته شدن درب اتوماتیک به صورت مکانیکی انجام میگیرد. میبکرو سوئیچ با قطع و وصل جریان برق، مرکز کنترل را ازشرایط درب با خبر میکند.

قفل برقی و مکانیکی در درب اتوماتیک پارکینگی:

درب های اتوماتیک عادی یا درب اتوماتیک شیشه ای از نظر امنیتی اهمیت بسازیی دارند و به نوعی برای قفل نمودن آنها  در شرایطی از قفل برقی و در برخی شرایط از قفل مکانیکی استفاده میکنند.

چشمی درب اتوماتیک :

چشمی ها دارای یک فرستنده و گیرنده مادون قرمزاند که برای تشخیص موقعیت درب در هنگام ورود و خروج استفاده میشود. یعنی این چشمی ها برای اطمینان از عدم حضور شیئ یا فرد در هنگام بسته شدن درب در مقابل آن استفاده میشوند.

 

مراحل نصب و راه اندازی درب اتوماتیک:

درنصب درب اتوماتیک بازوئی باید طبق مراحل زیر پیش برویم
 

1- نصب تابلو فرمان و قسمت های مکانیکی و برقی سیستم

2- تکمیل کار تابلو از جمله سیم بندی ها و تجهیزات سیستم

3- تنظیم یا ریگلارژ میکرو سوئیچ ها در مسیر

4- تست مراحل بازو و بسته شدن درب اتوماتیک

5- از باز و بسته شدن درست درب مطمئن شوید

6- لولا ها روغن کاری شوند

مراحل بالا تعدادی از مراحل نصب درب اتوماتیک بازوئی هستند

 

بهترین جک های درب پارکینگی

پس از اینکه شما را با نصب درب اتوماتیک بازوئی آشنا کردیم نوبت به این می رسد که چندتا از بهترین انواع جک درب پارکینگی را به شما عزیزان معرفی کنیم.قبل از معرفی توجه داشته باشید داشتن لوازم امنیتی مثل دزدگیر خانه ، قفل مناسب ، آیفون تصویری و … می تواند به امنیت خانه شما کمک زیادی کند برندهای زیادی در کشور ایران وجود دارد که برخی از آن ها بومی و برخی دیگر نیز جزو واردات محسوب می شوند. بسیاری از این برندها در حد قابل قبولی از نظر کیفیت هستند و می توانند انتظارات شما را برآورده کنند.فراموش نکنید برند و نوع جک بر روی قیمت جک پارکینگ تاثیر گذار است. در ادامه به بررسی این جک ها و ویژگی های مختلف آن ها می پردازیم.

جک پارکینگی سیماران
برند سیماران جزو برندهای بومی محسوب می شود که در سال های اخیر توانسته سهم عمده ای از بازار ایران را تصاحب کند. این برند که از سال 1350 تا به امروز در حال فعالیت است به دلایل مختلفی از جمله کیفیت قابل قبول از جایگاه ویژه ای در صنعت برخوردار است. جک پارکنیگی سیماران مدل فراز S4 از بهترین جک های پارکینگی در بازار ایران به شمار می رود و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.
جک پارکینگی سیماران مدل S4 برای درب هایی مناسب است که وزن آن ها از 320 کیلو گرم تجاوز نمی کند و ابعادی بالغ بر 2 متر دارند. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که اگر ابعاد و طول درب بیشتر از 2 متر بود باید از چه مدل جک پارکینگی استفاده کرد ؟ برند مطرح سیماران جک هایی را با نام S6 نیز طراحی کرده است که قابلیت تحمل وزن بالاتر و ابعاد بزرگ تر را دارند و می توانید یا خیال راحت از آن ها استفاده کنید.
جک های سیماران مدل S4 دو سرعته هستند و دارای مدار فرمان آپدیت و قوی هستند. این محصول از شرکت سیماران دارای 30 گارانتی است و با داشتن نصاب هایی ماهر و با تجربه و نصب در محل زمینه را برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان فراهم می کنند.

جک پارکینگی میلان
میلان یکی دیگر از برندهای ایرانی است که اقدام به ساخت جک های درب پارکینگی مدل 400 کرده است. ظاهر این جک ها به نحوی طراحی شده که از زیبایی قابل قبولی برخوردارند و شبیه به جک های پرتکوی ایتالیا می باشند. توان موتور آن 220 ولت است که معنی بالا بودن قدرت آن می باشد. این جک ها برای درب هایی مناسب است که وزن آن ها از 350 کیلوگرم تجاوز نمی کند و ابعادی بالغ بر 5/2 متر دارند. خلاص کن هایی که در این جک ها تعبیه شده است از امنیت بالاتری نسبت به خلاص های آچاری برخوردار است. اگر در محیط های گرمسیری زندگی می کنید این مدل جک برای شما مناسب است زیرا سر موتور آن رو به بالا می باشد و باعث جلوگیری از ورود گریس به موتور است. برند میلان دارای ویژگی هایی از جمله فلاشر ، عملکرد دو سرعته و ضمانت 24 ماهه است .

جک پارکینگی یال
جک پارکینگی یال مدل X1 دارای شفت بلندی است که باعث می شود تا نسبت به سایر مدل های برند یال گشتاور بیشتری تولید کند. درب هایی که طول بیشتری دارند و ابعاد بزرگی دارند گزینه مناسبی برای استفاده از این جک ها می باشند. این نوع از جک های پارکینگی برای درب هایی مناسب هستند که وزن آن ها از 400 کیلوگرم تجاوز نمی کند و ابعادی بالغ بر 4 متر دارند. نصب درب اتوماتیک بازوئی از نوع برند یال توسط نصابان و کارشناسان مجرب انجام می شود.

به کمک نیاز دارید؟