ویژگی سایبان جمع شونده 

در این مطلب با ویژگی سایبان جمع شونده آشنا می شویم. سایبان های جمع شونده یا همان سایبان های تاشو جزو پرطرفدارترین مدل های سایبان محسوب می شوند زیرا دارای ویژگی های مختلف و جذابی مانند انعطاف پذیری هستند. از ویژگی سایبان جمع شونده در راستای استفاده در اماکن مسکونی, تفریحی, اداری و تجاری استفاده می شود. برای اینکه به طور کامل با این ویژگی ها آشنا شوید با کهربا در همراه باشید.

سایبان جمع شونده 

ویژگی سایبان جمع شونده چیست و چرا جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع سایبان محسوب می شوند ؟ در واقع سایبان های جمع شونده همان سایبان های تاشو هستند که گزینه مناسبی برای نصب در اماکنی مانند مجتمع های تفریحی و رستوران های روباز هستند. همچنین استخرهایی که در فضای باز احداث شده اند نیز می توانند از این نوع سایبان استفاده کنند.

ویژگی سایبان های دستی و اتوماتیک

سایبان هایی که به وسیله شرکت های مرتبط تولید می شوند در دو نوع دستی و اتوماتیک هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. انتخاب سایبان ها بر اساس نیاز و محل مورد نظر است. به طور مثال سایبان های دستی که معمولا به صورت سایبان چتری عرضه می شوند قابلیت پوشش محدوده وسیعی را ندارند و اگر می خواهید منطقه بیشتری را پوشش دهید باید از چند سایبان در کنار یکدیگر استفاده کنید. اما سایبان هایی مانند تاشو و جمع شونده از انعطاف بیشتری برخوردارند و محدوده بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهند. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های آن می پردازیم.

مقرون به صرفه

سایبان های جمع شونده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. این ویژگی سایبان جمع شونده موجب می شود تا مورد انتخاب بسیاری از افراد قرار بگیرد. زیرا افراد با هر بودجه ای که دارند می توانند آن را تهیه کنند. امروزه استفاده از سایبان های برقی نسبت به سایبان های دستی رواج بیشتری دارند و آن هم سهولت در کاربری آن است. علاوه بر آن آسایش و زیبایی آن نیز موجب شده تا از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

برقی 

سایبان های جمع شونده به وسیله ریموت کنترل باز و بسته می شوند. برقی بودن این نوع از سایبان ها موجب شده تا از فاصله دور نیز بتوانید آن را مدیریت کنید. استفاده از ریموت کنترل فقط برای باز و بسته کردن سایبان نیست بلکه شما می توانید زاویه سایبان را نیز تغییر دهید. به طور مثال هنگامی که بارش باران ملایم است می توانید زاویه سایبان را ملایم کنید تا آب بر روی آن جمع نشود. همچنین می توانید در هنگام تاش مستقیم نور خورشید نیز زاویه آن را تغییر دهید تا آسایش و رفاه را برای شما به همراه بیاورد.

ویژگی سایبان جمع شوندهمنعطف 

همان طور که اشاره کردیم سایبان های جمع شونده منعطف هستند و می توان آن ها را به میزان دلخواه باز یا بسته نگاه داشت. سایبان هایی که تولید می شوند نه تنها در مدل جمع شونده و تاشو بلکه در مدل های دیگر مانند بازویی و متحرک نیز تولید می شوند.

محافظت از ماشین 

یکی دیگر از ویژگی هایی که در خصوص سایبان ها وجود دارد محافظت از ماشین و وسایل نقلیه در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید, بارش نزولات آسمانی و … است. اگر وسایل نقلیه خود را در محیط های روباز و یا پارکینگ های روباز نگه داری می کنید بهتر است از سایبان های جمع شونده برای محافظت از آن ها استفاده کنید. این مساله می تواند از یخ زدگی ماشین در فصول سرد سال نیز جلوگیری کند.

ایجاد فضایی خنک تر 

هنگامی که از سایبان در یک محیط روباز استفاده می کنید به این دلیل که از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند باعث ایجاد فضایی خنک تر و دلنشین تر خواهد شد. بسیاری از سایبان های برقی قابلیت نورپردازی و نصب دیواره های شیشه ای را دارند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در تمام فصول از آن استفاده کنید. نورپردازی سایبان ها باعث به وجود آمدن جلوه ای زیبا در شب شده و نورپردازی آن در محیط هایی مانند رستوران ها محیطی زیبا را به وجود خواهد آورد.

قیمت سایبان جمع شونده 

قیمت سایبان ها بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و بررسی هر کدام از این جوانب می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد. در ادامه به بررسی چند نمونه از این فاکتورها می پردازیم.

موتور 

به طور معمول موتورهایی که در سایبان های جمع شونده نصب می شود از نوع موتور توبلار است. این نوع از موتورها نه تنها در سایبان ها بلکه در وسایل مختلفی مانند کرکره های برقی نیز نصب می شوند. موتورهای توبلار و سایدبار جزو مشهورترین و پرکاربردترین انواع موتورهای صنعتی هستند که نقش تعیین کننده ای در قیمت سایبان دارند.

جنس لایه پوششی 

از متریال مختلفی به عنوان لایه پوششی در سایبان های جمع شونده استفاده می شود. از متریالی مانند شیشه, کامپوزیت, پارچه و … می توان نام برد. این متریال نیز نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی سایبان دارند. به طور مثال معمولا از جنس پارچه پلی استر در سایبان ها استفاده می شود. نگه داری از لایه پوششی در حفظ کیفیت و افزایش طول عمر آن بسیار مهم است به همین دلیل در مطالب پیشین در مطلبی تحت عنوان “روش شستشوی سایبان برقی ” به این مساله پرداختیم و بیان کردیم که یکی از نکات مهم در شستشوی سایبان برقی استفاده از مواد شوینده ملایم مانند مایع لباسشویی است.

ابعاد 

طبیعتا هر چه که ابعاد سایبان بیشتر باشد توانایی پوشش محدوده بیشتری را خواهد داشت. سایبان هایی که ابعاد بزرگتری دارند از قیمت و هزینه نیز بالاتر خواهند بود. زیرا زمان و متریال بیشتری برای ساخت آن بکار رفته است. ابعاد از مهم ترین ویژگی سایبان جمع شونده محسوب می شود زیرا قبل از خرید آن باید به خوبی با متراژ محیط آشنا باشید و دقیقا آن را اندازه گیری کنید. اگر توانایی این کار را ندارید می توانید از شرکت های تولید کننده سایبان بخواهید تا تیم متخصص خود را به محل بفرستند و بعد از اندازه گیری محل اقدام به تعیین متراژ و ابعاد کنید.

ویژگی سایبان جمع شوندهنصب سایبان جمع شونده چگونه است ؟ 

نصب و راه اندازی سایبان های برقی و جمع شونده نیاز به تخصص دارد. برای نصب سایبان های ثابت و برقی باید حتما از متخصصین و تکنسین ها استفاده شود. اگر دانش فنی ندارید به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید زیرا عدم اطلاع شما از نحوه صحیح نصب باعث خرابی آن و خسارت خواهد شد.

اغلب شرکت های فروشنده و تولید کننده سایبان های برقی دارای تیمی حرفه ای به عنوان خدمات پس از فروش و گارانتی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل با مراجعه به محل اقدام به رفع ایراد و تعمیرات سایبان می کنند. جلب رضایت مشتری از مهم ترین ارکان شرکت های تولیدی است.

همکاران و مشاورین شرکت کهربا در همیشه در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند تا بتوانند قدم مثبتی در وفادار کردن آن ها بردارند. این شرکت ها تمام شرایط موجود را بررسی می کنند تا هر گونه خطا یا مشکل موجود در سایبان را قبل از تحویل برطرف کنند و پس از آن در اختیار مشتریان بگذارند. همچنین کهربا در در ارائه خدماتی چون جک درب پارکینگ و نصاب کرکره برقی با بهترین متریال و کیفیت در خدمت شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *