پرفروش ترین آیفون تصویری مربوط به برندهایی از جمله الکتروپیک ، تابا ، سیماران و … است. این نوع از آیفون ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها تحت برندهای بسیار با کیفیت تولید می شوند. در این مطلب به بررسی انواع پرفروش ترین آیفون تصویری و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

پرفروش ترین آیفون تصویری 

“پرفروش ترین آیفون تصویری” کدامند ؟ آپارتمان نشینی و نیاز به امنیت در سال های اخیر زیادتر شده است. در گذشته آیفون ها تصویری نبودند و تنها کاری که انجام می دادند باز کردن درب بود. اما در حال حاضر آیفون ها ویژگی های بسیار جذابی دارند که مشتریان ترجیح می دهند آن ها را انتخاب کنند. وجود حافظه داخلی ، ضبط تصاویر و … از مهم ترین ویژگی های پرفروش ترین آیفون تصویری محسوب می شود که امنیت آن ها را نیز افزایش می دهد.

 

آیفون تصویری تابا الکترونیک

برند تابا الکترونیک یکی از برندهای مشهور ایرانی است که در طی سال های فعالیت خود توانسته به خوبی اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. این برند در زمینه تولید سیستم های حفاظتی فعالیت می کند که آیفون های تصویری یکی از تولیدات این شرکت به حساب می آید. تمام محصولات تابا الکترونیک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و شما می توانید با خیال راحت تولیدات این شرکت را خریداری کنید. از ویژگی های آیفون تصویری تابا قابلیت ذخیره سازی ، کیفیت بالای صفحه نمایش و قیمت مناسب آن است. نمونه های مشابه خارجی دارای قیمت بالاتری نسبت به این برند می باشند.

یکی از مدل های رایج آیفون تصویری تابا به نام TVD-1040 است که جزو مدل های بسیار متداول بین مشتریان می باشد. این مدل دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی می باشد که برای مکان های کوچک بسیار مناسب است. این آیفون ابعاد کمی دارد و به تکنولوژی TFT مجهز می باشد.

از دیگر ویژگی هایی که می توان درباره آیفون های تصویری تابا گفت این است که قابلیت کپی کردن تصاویر از حافظه داخلی به کارت حافظه وجود دارد و شما می توانید تعداد زیادی عکس را علاوه بر ذخیره در حافظه داخلی در کارت حافظه نیز منتقل کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود تا هر کدام از تصاویر یا فیلم ها را حذف کنید.

تابا الکترونیک پرفروش ترین آیفون تصویری

 

آیفون تصویری سیماران

برند سیماران از دیگر برندهای معتبر و خوش نام در ایران است که بیش از 40 سال از آغاز فعالیتش می گذرد. این برند نیز مانند برند تابا در حال تولید سیستم های حفاظتی است و در طی این سال ها به خوبی امتحان خود را پس داده است. آیفون تصویری سیماران که از پرفروش ترین آیفون تصویری در کشور محسوب می شود محصولات خود را در مدل ها و قیمت های مختلفی عرضه کرده تا مشتریان با هر بودجه و توان اقتصادی قادر به تهیه آن باشند.

برخی از مدل های آیفون تصویری سیماران بدون حافظه و برخی از آن با حافظه داخلی هستند. همچنین کدینگ و ارتباط بین واحدهای ساختمان از دیگر ویژگی های آیفون تصویری سیماران است. به این معنی که اگر دو تا از واحد های ساختمان با یکدیگر کار داشتند نیازی نیست تا پله ها را بالا و پایین بروند .بلکه فقط کافیست تا عدد واحد مورد نظر را بر روی آیفون بزنند و ارتباط آن ها با یکدیگر برقرار شود. ذکر این نکته نیز لازم است که بدانید آیفون تصویری برند سیماران دارای گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش است.

 

آیفون تصویری الکتروپیک

همان طور که می دانید برندهای نام آشنای ایرانی گوی رقابت را از محصولات خارجی ربوده اند و به خوبی جایگاه خود را در بین مشتریان ایرانی پیدا کرده اند. یکی دیگر از برندهای ایرانی پرفروش ترین آیفون تصویری متعلق به الکتروپیک است. این برند محبوب که محصولات خود را در سراسر جهان نیز صادر می کند فعالیت خود را از دهه 60 شمسی شروع کرد و اولین مدل آیفون تصویری با ابعاد صفحه نمایش 10 اینچ را در سال 1394 روانه بازار کرد. برند الکتروپیک نیز مانند سایر برندهای معتبر ایرانی دارای گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش است که مشتری می تواند با خیال راحت آن را نصب کند و از کیفیت آن لذت ببرد.

 

آیفون تصویری آلدو 

شاید نام برند آلدو کمتر به گوش شما خورده باشد. این برند نیز یک برند خوش نام ایرانی است که توانسته با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی مانند آیفون تصویری را بسازد. محصولات تولید شده توسط این شرکت کاملا به روز می باشند و نسبت به سایر مدل های موجود در بازار چیزی کم و کسر ندارند.

آیفون تصویری آلدو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که نسبت به سایر برندها خاص تر است. به این معنی که برند آلدو تصمیم گرفته در 1 سال اول محصول را تعویض کند و در 2 سال بعد اقدام به تعمیر آن کند. در حال حاضر شرکت آلدو در اغلب شهرهای ایران دارای نمایندگی است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد مشتریان ترجیح می دهند از مزایای آن استفاده کنند.

 

آیفون تصویری سوزوکی

“پرفروش ترین آیفون تصویری” نه تنها مربوط به کشور ایران است بلکه در سایر کشورها نیز شاهد وجود برندهایی بسیار با کیفیت هستیم که به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند جای خود را در بازار ایران باز کرده اند. یکی از این برندها ” سوزوکی ” می باشد که یک سبد کامل از انواع محصولات آیفون تصویری را تولید کرده است. برند سوزوکی بنا بر نیاز مشتریان تنوع زیادی در محصولات خود داده است و از آخرین تکنولوژی روز دنیا نیز بهره گرفته است. آیفون های کارتی و کدینگ از نمونه تولیدات بسیار خوب این برند محسوب می شود.

سوزوکی پرفروش ترین آیفون تصویری

آیفون تصویری کوماکس 

برند کوماکس یک برند کره ای می باشد که مربوط به کره جنوبی است. برند کوماکس نیز مانند شرکت های مطرح در ایران مانند الکتروپیک و تابا محصولات خود را به سایر کشورهای جهان صادر می کنند . برند کوماکس در ایران نیز جزو پرفروش ترین آیفون تصویری شناخته شده که ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارد. در حال حاضر دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و ادارات از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر می خواهید یک آیفون تصویری بسیار شیک و تمام صفحه داشته باشید برند کوماکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. زیرا صفحه آن تمام ال ای دی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. محصولات شرکت کوماکس را می توانید از نمایندگی منحصر به آن تهیه کنید.

 

آیفون تصویری کامکث

آیفون های تصویری کامکث  به عنوان یک محصول مشترک بین ایران و چین شناخته می شود. تولیدات این برند بسیار زیبا و مدرن هستند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند مورد انتخاب اغلب مشتریان قرار می گیرند. از ویژگی های جالب آیفون تصویری کامکث اتصال دوربین مدار بسته به آن هاست. برخی از مدل های موجود در برند کامکث قابلیت نصب 4 دوربین مدار بسته به طور همزمان را دارد که قطعا قیمت این محصول از سایر محصولات این برند بالاتر خواهد بود.

 

وجود برندهای مختلف در بازار موجب سردرگمی مشتریان می شود زیرا اغلب آن ها هیچ گونه اطلاعات فنی در این زمینه ندارند و شاید فقط به ظاهر و زیبایی آیفون و همچنین قیمت آیفون تصویری توجه می کنند. توصیه می کنیم برای اینکه از خرید خود پشیمان نشوید به سراغ برندهای مشهور و خوش نام بروید. زیرا آن ها علاوه بر کیفیت بالا دارای پشتیبانی نیز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *