کرکره برقی ضد سرقت تضمین امنیت فروشگاه ها و بانک ها

تمام ویژگی های کرکره برقی ضد سرقت

همانطور که قبلا در مقالات پیشین بیان کرده ایم، کرکره برقی انواع مختلفی دارد. کرکره برقی ضد سرقت از تیغه‌های فولادی ساخته شده است. تیغه های فولادی در برابر ضربات و آسیب ها مقاوم است. بنابراین با استفاده از تیغه‌های فولادی، و خرید کرکره برقی ضد سرقت، امنیت پارکینگ و فروشگاه خود را تضمین کنید. برای مشاوره  قیمت کرکره برقی و نصب کرکره برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید. متاسفانه، این تصور وجود دارد که همه انواع کرکره برقی با هر نوع کرکره و تیغه ای، ضد سرقت هستند. یک کرکره برقی معمولی، گرچه امنیت فروشگاه شما را افزایش می دهد. اما با یک کرکره برقی ضد سرقت، دیگر هیچ نگرانی ای نخواهید داشت.

درباره کرکره ضد سرقت

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

اهمیت کرکره ضد سرقت
دزدگیر خانه
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
کهربادر

کرکره برقی ضد سرقت

طبق بررسی‌های انجام شده، این کرکره‌ها با فناوری‌های جدید و کانال‌های تقویت شده، مانع از خم شدن تیغه‌ها می‌شوند. قبل از تولید فناوری کرکره برقی و کرکره اتوماتیک، حفاظهای آهنی فولادی و آکاردئونی استفاده می‌شدند. این نوع کرکره‌ها به مرور زمان سفت می‌شدند. باز و بسته کردن این نوع کرکره‌ها خیلی سخت بود. امروزه، برای افزایش امنیت آپارتمان، فروشگاه و پارکینگ، اکثرا از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

کرکره ضد سرقت

همه چیز در مورد کرکره برقی ضد سرقت

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره برقی معمولی چیست؟

در این نوع کرکره برقی، یک جا قفلی در چپ و راست تیغه انتهایی کرکره برقی قرار می‌گیرد. با نصب این جاقفلی و یک قفل، فقط خودتان می توانید کرکره را بالا و پایین ببرید. هنگامی که شما با ریموت کرکره برقی را پایین می آوردید. و قفل را در جا قفلی می بندید.
دیگر جریان برقی در مدار وجود نخواهد داشت. در واقع، با بستن قفل، جریان برق در مدار و موتور قطع می‌شود. با قطع برق، دیگر ریموت کار نمی‌کند. حالا اگر بخواهید مجددا ریموت کرکره برقی را بالا ببرید. مقاله کددهی ریموت کرکره برقی را نیز بخوانید.
ابتدا، قفل کرکره برقی را باز می‌کنید. سپس، برق در مدار فعال می‌شود. و می‌توانید با ریموت کرکره را بالا ببرید. بنابراین با نصب کرکره برقی ضد سرقت، امنیت مکان چندین برابر می‌شود.
به علاوه، به کرکره برقی شما نیز آسیبی وارد نمی‌شود.

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره برقی معمولی چیست؟

کرکره برقی ضد سرقت چه ویژگی‌هایی دارد؟

علاوه بر نصب قفل برای ساخت “کرکره برقی ضد سرقت”، روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد. در این روش، در دو طرف ریل، قرقره‌هایی نصب می‌شود. با این قرقره‌ها، درب از ریل خارج نمی‌شود. حتی اگر ضربه شدیدی نیز به در وارد شود. آسیبی به کرکره برقی شما وارد نمی‌شود.

معمولا صاحبان مشاغلی که انبارها و خزانه‌های با ارزشی دارند. یا کالاهای بسیار گران قیمتی می‌فروشند این نوع کرکره برقی را نصب می‌کنند.  بانک‌ها، خزانه‌ها، طلا فروشی‌ها، موزه‌ها و کلیه مکان‌های حساس و امنیتی، از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

کرکره برقی ضد سرقت می‌تواند در هر جایگاهی متوقف شود. این نوع کرکره برقی از ورود نور آفتاب، حشرات، و گرد و غبار نیز جلوگیری می‌کند.

برخی از کرکره برقی های پیشرفته، مجهز به سنسورهای مخصوص هستند. این کرکره ها در صورت ورود شخص مشکوک به ساختمان، به طور خودکار بالا و پایین می روند. یا چراغ هایش خاموش و روشن می شود. البته راه های دیگری هم برای بالا بردن امنیت در مکان های دیگر مثل پارکینگ یا گاراژ وجود دارد که نیازی به هزینه های سنگینی برای نصب کرکره برقی ضد سرقت نیست. شما می توانید با برای انواع درب پارکینگ، جک درب پارکینگ نصب کنید و قیمت جک پارکینگ نسبت به کرکره برقی ضد سرقت بسیار مناسب تر است و شما با توجه به نوع درب پارکینگ می توانید جک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشخصات فنی کرکره برقی ضد سرقت 

کرکره برقی ضد سرقت دارای مشخصات و ویژگی های فنی است که هر کدام از آن ها منحصر به فرد می باشند. در این بخش قصد داریم شما را با مشخصات فنی این وسیله امنیتی آشنا کنیم.

دارای مفتول های فولادی

پروفیل هایی که درون درب های کرکره برقی ضد سرقت وجود دارد با مفتول های فولادی ساخته شده است. این مفتول ها به دلیل ساختاری که دارند بسیار مقاوم هستند و به راحتی خم نمی شوند. این مفتول ها توسط روکش های آلومینیومی ساخته می شوند که مقاومت و همچنین زیبایی آن ها را چند برابر می کند.

قابل نصب در ابعاد مختلف 

درب های کرکره برقی از نوع ضد سرقت قابلیت نصب در تمام ابعاد را دارند. هر چه که موتور کرکره برقی قوی تر باشد قطعا کشش بیشتری دارد که برای درب های عریض ساخته شوند. به طور مثال موتورهای صنعتی که به نام موتورهای ساید در بازار وجود دارند جزو قوی ترین موتورها محسوب می شوند و می توانند در مجتمع های تجاری و همچنین در سوله های صنعتی نیز بکار روند. اما موتور های توبلار از قدرت کمتری برخوردارند و اغلب از آن ها برای نصب کرکره های برقی در منازل مسکونی و پارکینگ ها استفاده خواهد شد. قیمت موتورهای صنعتی از توبلار بیشتر است اما در دراز مدت حتما مقرون به صرفه خواهند بود. زیرا از عمر و دوام طولانی تری برخوردار می باشند.

قابل نصب در ابعاد مختلف 

تیغه های گالوانیزه  

در صنعت ساخت کرکره برقی یک واژه نام آشنا به نام گالوانیزه  وجود دارد. گالوانیزه به معنای مقاوم کردن تیغه در برابر شرایط محیطی است. تیغه هایی که از این نوع هستند مقاومت و دوام بسیار بیشتری نسبت به نوع آلومینیومی دارند. همچنین در حین برش و خم کاری نیز قابلیت تحمل فشار بیشتری را دارند.

تیغه هایی که به عنوان تیغه های گالوانیزه شناخته می شوند عایق هستند. به این معنی که در برابر دما و صوت مقاوم هستند. به همین دلیل در اماکنی که صدا زیاد است ( مانند کارگاه های برش کاری ) از تیغه های گالوانیزه استفاده می شود.

در شرایط مرطوب و مناطقی که رطوبت هوا در آن ها زیاد است استفاده از تیغه های گالوانیزه توصیه می شود. زیرا آن ها ضد زنگ هستند و به دلیل ساختار مناسبی که دارند تا سال های طولانی می توانند بدون هیچ گونه تغییری بمانند. کیفیت نهایی این تیغه ها به عوامل مختلف همچون ضخامت ورق های گالوانیزه و کیفیت فومی که در آن تزریق می شود دارد. به همین دلیل نمی توان کیفیت تمام این تیغه ها را در یک سطح دانست. قطعا هر چه که ضخامت ورق گالوانیزه بیشتر باشد و فوم تزریقی از کیفیت برتری برخوردار باشد هزینه آن بالاتر خواهد رفت.

بکار گیری از رنگ های الکترواستاتیک 

تولید رنگ های الکترواستاتیک انقلابی در صنعت رنگ به وجود آورد. زیرا هیچ کدام از معایب رنگ های معمولی را ندارد. به طور مثال هنگامی که رنگ های معمولی در معرض آب و رطوبت قرار می گرفتند پوسته پوسته می شدند و همین امر موجب می شد به مرور زمان دچار خوردگی و در نهایت تخریب شوند. اما از هنگامی که از رنگ های الکترواستاتیک در کرکره برقی ضد سرقت استفاده می شود شاهد افزایش زیبای ، براقیت و دوام هر چه بیشتر آن هستیم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
به کمک نیاز دارید؟