کرکره برقی ضد گلوله

انتخاب کرکره برقی ضد گلوله برای اماکنی که نیاز به امنیت بالایی دارند گزینه مناسبی است. زیرا تیغه های معمولی به دلیل مقاومتی کمی که دارند نمی توانند امنیت کسب وکارها را تضمین کنند. به همین دلیل در این بخش به معرفی و بررسی این نوع از کرکره ها پرداخته ایم تا شما را با این نوع از درب های اتوماتیک آشنا کنیم. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت کرکره برقی و نصاب کرکره برقی با کارشناسان ما در کهربا در تماس بگیرید.

 

چرا کرکره برقی ضد گلوله انتخاب مناسبی است ؟

کرکره برقی ضد گلوله انتخاب مناسبی برای بسیاری از شغل ها محسوب می شود. زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و می تواند امنیت کسب و کار را به میزان چشم گیری افزایش دهد. اما ساختار این کرکره ها چیست که تا این حد توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند؟

ساختار این نوع از کرکره ها

قبل از هر توضیحی بهتر است به ساختار این نوع کرکره ها بپردازیم. در مطالب پیشین به معرفی تیغه های پلی کربنات اشاره کردیم و گفتیم که یکی از مهم ترین مزایای این تیغه ها ضد گلوله بودن و ضد ضربه بودن آن هاست. در این مطلب نیز قصد داریم درباره این تیغه ها و کارکرد آن ها برای شما توضیحاتی بدهیم. تیغه های کرکره برقی انواع مختلفی دارند. اگر یادتان باشد در سال های گذشته از کرکره های معمولی برای نصب در مغازه و فروشگاه ها استفاده می شد. تیغه های معمولی به دلیل عدم کیفیت مناسب مقاومتی در برابر ضربه و گلوله نداشتند و بعد از گذشت مدتی به تدریج کیفیت و مقاومت اولیه خود را نیز از دست می دادند. مشاغلی مانند طلا فروشی ها و صرافی ها که نیاز به امنیت بالایی داشتند نیز مجبور به استفاده از آن ها بودند.

بعد از گذشت چند سال تیغه های کرکره برقی به بازار آمدند که جزو درب های اتوماتیک شناخته می شدند. این تیغه ها از متریال آلومینیوم , فولاد و استیل ساخته شده بودند که هنوز هم رواج زیادی در بین افراد جامعه دارند. اما نکته ای که در کرکره های برقی وجود داشت این بود که علاوه بر مزایای بی شماری که داشتند فاقد ویژگی هایی مانند ضد ضربه و ضد گلوله بودند و نمی توانستند تمام نیاز مشتریان به امنیت را برطرف کنند. به همین دلیل تولید کنندگان تیغه کرکره برقی به فکر تولید و ساخت این نوع کرکره افتادند که ساختار آن ها از نوع پلی کربنات بود. تیغه های پلی کربنات که به عنوان فولاد پلاستیکی نیز شناخته می شوند در برابر انواع ضربه مانند گلوله ها مقاومت بی نظیری دارند که فرسایش و زنگ خوردگی نیز در آن ها وجود ندارد.

کرکره برقی ضد گلوله

این کرکره ها برای چه مشاغلی مناسب است؟

کرکره های برقی ضد گلوله برای اماکن و مشاغلی مناسب اند که نیاز به امنیت بالایی دارند. به طور مثال دادگستری ها و کلانتری ها که اغلب با افراد خلافکار سر و کار دارند و هر آن احتمال تیراندازی از جانب آن ها وجود دارد استفاده از تیغه های پلی کربنات می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. طلافروشی ها و صرافی ها نیز جزو دیگر مشاغلی محسوب می شوند که استفاده از تیغه های کرکره برقی ضد گلوله بسیار ضروری است. زیرا در معرض سرقت قرار دارند.

مزایای استفاده از کرکره برقی ضد گلوله

هر نوع از کرکره های برقی دارای مزایا و معایبی هستند. اما تیغه های پلی کربنات جزو تیغه هایی به شمار می روند که هیچ ایرادی نمی توان به آن ها گرفت بلکه هر چه مزیت است در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با فراغ بال اقدام به نصب و استفاده از تیغه های این نوع کرکره کنند. اما مهم ترین ویژگی های این تیغه ها چیست؟

ضد گلوله بودن

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم ویژگی مهم در تیغه های پلی کربنات ضد گلوله بودن آن است که موجب می شود امنیت کسب و کارها به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند و در صورت بروز سرقت یا آدم ربایی امنیت صاحب و مشتریان در آن کسب و کار تامین شود.

کرکره برقی ضد گلوله

بسیار مقاوم

مقاومت تیغه های ضد گلوله مثال زدنی است. این تیغه ها به دلیل دارا بودن ترکیباتی مانند پلی کربنات به شدت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مقاومت در برابر پوسیدگی , زنگ زدگی , فرسایش , تابش مستقیم نور خورشید و … است. حتما در مدل های قدیمی کرکره متوجه شده اید که تابش مستقیم نور خورشید به سرعت موجب کاهش مقاومت و حتی زیبایی آن می شد. و هنگامی که مقاومت تیغه کرکره کاهش پیدا کند در برابر عواملی مانند گلوله و ضربه بسیار آسیب پذیر می شود.

قابل استفاده در تمام مشاغل

علاوه بر اینکه تیغه های کرکره برقی را می توان در تمام مشاغل استفاده کرد بلکه استفاده از آن در تمام اقلیم های کشور نیز محدودیتی ندارد. زیرا شرایط جوی و محیطی هیچ گونه تاثیری بر کیفیت تیغه های پلی کربنات نمی گذارد. اگر در اقلیمی زندگی می کنید که دارای آب و هوایی مرطوب است به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا این تیغه ها دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهند شد.

زیبایی

و اما یکی از مهم ترین ویژگی های کرکره برقی ضد گلوله زیبایی آن است. این تیغه ها به صورت پانچ شده هستند و قابلیت دید داخل مغازه را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل مشاغلی مانند گل فروشی ها که نیاز دارند نور خورشید به درون مغازه بتابد می توانند از این تیغه ها استفاده کنند. شفافیت آن ها دلیل دیگری بر زیبایی آن هاست. تیغه های کرکره برقی قدیمی شامل آلومینیومی و فولادی شفاف نیستند و با استفاده از رنگ هایی مانند رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *