در حال حاضر استفاده از آیفون تصویری دو پنل رواج بیشتری پیدا کرده است. زیرا برای ساختمان هایی که دارای دو درب هستند مناسب می باشند. در این ساختمان ها نیازی نیست که برای هر کدام از درب ها یک پنل جداگانه نصب کرد. با ما همراه باشید تا شما را با آیفون تصویری دو پنل آشنا کنیم.

آیفون تصویری دو پنل

آیفون تصویری دو پنل چیست و چه مزایایی دارد ؟ آیا تا به حال به مزایا و ویژگی های آیفون تصویری دو پنل و قیمت آیفون تصویری فکر کرده اید ؟ در سال های نه چندان دور برای ساختمان هایی که دارای دو درب بودند دو عدد پنل آیفون تصویری نصب می شد زیرا هر کدام از پنل ها فقط قادر به باز و بسته کردن یک درب بود. اما اکنون به دلیل پیشرفت تکنولوژی در تمام جوانب زندگی انسان شاهد آسان تر شدن بسیاری از کارها هستیم. آیفون تصویری دو پنل برای ساختمان هایی مناسب است که بیش از یک درب دارند و شما تمایلی به استفاده از چند پنل برای هر کدام از آن ها ندارید.

مکانیزم آیفون تصویری دو پنل چیست ؟

آیفون هایی که دارای دو پنل هستند به دو شکل تولید می شوند که تفاوت آن ها در خروجی است. در برخی از این آیفون ها شاهد وجود خروجی مجزا و در برخی دیگر شاهد عدم وجود این خروجی هستیم. آیفون هایی که خروجی مجزا دارند به دو پنل متصل می شوند زیرا یک عدد رله اضافه دارند و می توان از هر پنل ، سیم کشی مجزا به مانیتور را انجام داد.

بهترین مکان برای استفاده از آیفون های دو پنل کجاست ؟

علاوه بر ساختمان هایی که بیش از یک درب دارند ، می توان از این آیفون ها در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا نیز استفاده کرد. معمولا ساختمان هایی که تعداد واحدهای مسکونی در آن زیاد است مشکلات عدیده ای در خصوص آیفون دارند که می توان به ضعف صدا ، کاهش کیفیت تصویر ، وجود نویز و … اشاره کرد. استفاده از آیفون هایی که دو پنل دارند تا حد زیادی باعث برطرف شدن این مشکلات می شود. اگر آیفونی را انتخاب کرده اید که خروجی مجزا ندارد می توانید از سوئیچر برای باز و بسته کردن درب ساختمان استفاده کنید.

در مطالب گذشته ذکر کردیم که نحوه سیم کشی ، برند آیفون تصویری ، نوع کابل و … از موارد مهم در جلوگیری از مشکلات رایج است. به طور مثال یک نصاب حرفه ای به خوبی می داند که برای کاهش نویز در آیفون تصویری باید از کابل های شیلد دار استفاده کرد. زیرا این کابل ها از ورود نویز جلوگیری می کنند و صدا و تصویر با کیفیت بهترین منتقل می شود. اما در کنار این موارد باید به اهمیت آیفون های دو پنلی نیز واقف بود. زیرا در جایگاه مناسبی قرار دارند و همین امر باعث می شود که اغلب ساختمان ها از آن استفاده کنند.

بهترین مکان برای استفاده از آیفون های دو پنل کجاست ؟

بهترین برند آیفون تصویری دو پنل

برند های مختلفی در حوزه تولید وسایل الکترونیکی از جمله آیفون تصویری فعالیت می کنند که می توان به برندهای ایرانی از جمله تابا ، تکنما ، الکتروپیک و برندهای خارجی شامل کوماکس ، سوزوکی و … اشاره کرد. هر کدام از این برندها محصولات با کیفیتی را در ایران و جهان ارائه می دهند در جهت امنیت خانه که در جایگاه خود قابل تحسین است.

در سال های گذشته که محصولات ایرانی از دیدگاه ما کیفیت قابل قبولی نداشت شاهد استفاده بی رویه از محصولات خارجی بودیم. اما در حال حاضر وضعیت به طور کلی متفاوت است. برندهای ایرانی همپای برندهای خارجی در حال فعالیت هستند و به جرات می توان گفت که از نظر کیفیت ، دوام ، زیبایی و … چیزی از برندهای خارجی کم ندارند. به پاس تقدیر از تولید ایرانی قصد داریم به معرفی برندهایی بپردازیم که در سال های اخیر رضایت بالای مشتریان را بدست آورده اند.

برندهای الکتروپیک ، سیماران و تابا به عنوان سه رقیب قدیمی در تولید محصولات الکترونیکی مانند آیفون تصویری شناخته می شوند که نمی توان یکی از برتر از دیگری  دانست. این سه برند شانه به شانه یکدیگر در حال رقابت هستند.

الکتروپیک

الکتروپیک یکی از پر فروش ترین برندهای موجود در بازار است که توانسته از بهترین مواد اولیه و متریال در ساخت محصولات خود استفاده کند. کیفیت متریال بکار رفته در آیفون تصویری الکتروپیک یک سر و گردن از سایر برندها بالاتر است. طراحی زیبای محصولات این شرکت باعث شده تا بعد از خرید هر کدام از آن ها احساس کنید که گران ترین آیفون تصویری بازار را خریده اید.

یکی از معایبی که می توان در خصوص آیفون تصویری الکتروپیک مطرح کرد این است که در بروز رسانی آن با تکنولوژی های جدید ضعیف است. به این معنی که فناوری هایی مانند ” اینترکام ” را فقط در محصولات رده بالا و بسیار گران قیمت خود لحاظ می کند.

الکتروپیک

سیماران

سیماران نه تنها در تولید آیفون تصویری بلکه در تولید محصولات الکترونیکی دیگر نیز فعالیت می کند. اما نسبت به دو رقیب خود دیرتر به جمع تولید کنندگان این محصول پیوست. سیماران از قدیمی ترین برندهای ایرانی محسوب می شود و هنگامی محصولات خود را وارد بازار کرد که برندهای تابا و الکتروپیک آن را انحصار کرده بودند. از مهم ترین ویژگی های برند سیماران بروز بودن و آپدیت بودن تکنولوژی است که در طول سال های فعالیت خود توانست رضایت و توجه مشتریان را به خود جلب کند. این برند اقدام به تولید آیفون تصویری دو پنل نیز کرده است.

از دیگر ویژگی هایی که در خصوص برند سیماران وجود دارد این است که شما با هر بودجه ای که دارید می توانید یکی از مدل های تولید شده توسط آن را خریداری کنید. وجود قابلیت هایی از جمله حافظه داخلی ، اینترکام ، قابلیت اتصال آیفون به تلفن همراه هوشمند و … از مزایای محصولات سیماران می باشد.

تابا

کمتر در ایران و حتی کشورهای همسایه وجود دارد که نام برند تابا را نشنیده باشد. کیفیت محصولات این شرکت به قدری زیاد است که بعد از سال ها از نصب آیفون تصویری ، هنوز شاهد عملکرد عالی آن بر روی ساختمان هستیم. تنوع محصولات برند تابا بسیار زیاد است و در طول سال های فعالیت خود توانست خود را در جایگاه ویژه ای به ثبت برساند. بسیاری از مشتریان بعد از خرید آیفون های تصویری تابا انتظارات خود را بالا بردند و به دنبال محصولاتی با همین کیفیت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *