قیمت کرکره برقی

تعرفه قیمت کرکره برقی کهربادر

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام انتخاب کرکره برقی اهمیت دارد، قیمت آن است. قیمت کرکره برقی با توجه به جنس ،اندازه ،نوع موتور و تیغه آن متفاوت است. شما می توانید اطلاعات کافی درباره ی قیمت کرکره برقی  آن را اینجا مشاهده کنید.ابتدا به بررسی نحوه محاسبه هزینه نهایی می پردازیم و در نهایت به معرفی تک تک عوامل موثر در این محاسبه را شرح می دهیم و لیست قیمت محصولات را برای شما قرار میدهیم. دوستان گرامی، خواهشمندیم جهت بررسی دقیق به دلیل نوسانات قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت کرکره برقی

چرا کرکره برقی کهربادر را انتخاب کنیم ؟

مزایا استفاده از خدمات کهربادر

قیمت مناسب

کیفیت بالای کرکره

مشاوره رایگان

موتور کرکره برقی

2,450,000 T
  •  

تیغه کرکره برقی

860,000 T
  •  
جک پارکینگ

به کرکره برقی کهربادر اعتماد کنید!

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

نحوه استفاده از خدمات کرکره برقی کهربادر

مراحل ثبت سفارش درب اتوماتیک شیشه ای در کهربادر
قرارداد

پروژه ها و نمونه کارهای خرید کرکره برقی کهربادر

تماشاگر پروژه های موفق کرکره برقی کهربادر باشید

درباره کهربادُر

آشنایی با تاریخچه مجموعه کهربادُر

شرکت خدماتی کرکره برقی کهربادُر فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرده است و در زمینه نصب، تعمیر کرکره برقی همچنین جک درب پارکینگ و نصب دوربین های پیشرفته فعالیت می نماید. در همین راستا می‎‌توانید با خیالی راحت کلیه کار های خود اعم از نصب کرکره برقی، تعمیر کرکره برقی، جک درب پارکینگ و یا همچنین خرید و تعمیر آیفون تصویری را به ما بسپارید و بعد از اتمام کار توسط متخصصین ما آسودگی خاطر را به خود از خدمات ارائه شده توسط کهربادر ارائه دهید.

درباره کهربادُر

برخی از مشتریان کهربادُر

توضیحاتی در مورد قیمت کرکره برقی

نحوه ی محاسبه ی قیمت هر متر مربع کرکره برقی

قیمت کرکره = هزینه تیغه کرکره برقی + هزینه موتور کرکره برقی + هزینه شفت + هزینه نصب و آهنکشی + هزینه آهن + کرایه حمل تا پروژه

هزینه تیغه کرکره برقی = هزینه روز تیغه کرکره برقی x مساحت دهنه

قیمت روز تیغه = وزن تیغه در هر متر مربع و قیمت روز انواع تیغه و کیفیت آلیاژ در هر نوع تیغه

مساحت دهنه = عرض دهنه x ( ارتفاع + 30 سانتی متر )

قیمت موتور کرکره برقی = وزن تیغه در مساحت کل و نوع موتور کرکره برقی

قیمت نوع موتور کرکره برقی = مدل کلی موتور و نوع ولتاژ و جنس سیم پیچ و اندازه روتر و نوع گیربکس

قیمت شفت = نوع لوله ( 8 یا 11 ) و ( قیمت روز لوله در هر متر طول x عرض دهنه )

قیمت نصب و آهن کشی = اندازه دهنه x قیمت و نصب انواع مختلف تیغه در هر متر مربع

هزینه آهن کشی = قیمت روز آهن و قوطی آهنی یا دیگر متعلقات

 

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار هستند؟

نوع موتور

یکی از عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی نوع موتور آن است. موتورهای کرکره برقی به دو نوع تقسیم می شوند. موتور ساید و موتور توبولارنوع موتور کرکره برقی

موتور توبولار

موتور توبولار برای کرکره های سبک وزن و کوچک کاربرد دارد. این موتورها از قیمت پایین تری نسبت به موتورهای ساید برخوردار هستند ولی میزان تردد مجاز آن ها نیز کمتر از موتورهای ساید می باشد. همچنین این موتورهای برقی دارای برق اضطراری نیستند و در زمان قطعی برق از خلاص کن دستی استفاده می کنند.

یکی دیگر از خصوصیات این نوع موتور کرکره برقی این است که این موتورها نسبت به موتور ساید فضای کمتری اشغال می کنند و درون رول کرکره برقی قرار می گیرند. اگر کرکره برقی شما نیاز به تردد بالا داشته باشد این نوع موتور کرکره برقی مناسب نمی باشد. همچنین این نوع موتور برای کرکره برقی با نهایتا وزن 140 کیلوگرم کاربرد دارد و برای کرکره برقی سنگین وزن مناسب نمی باشد. در صورت خرابی این نوع موتور کرکره برقی نیاز به تعویض موتور است و این نوع موتورها قابل تعمیر نیستند. همچنین در صورت خرابی و خلاص شدن گیربکس فاقد سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره برقی هستند.

موتورهای توبولار انواع متفاوتی دارند، که شامل سنگین صنعتی و سبک می‌شود.

 

موتورهای ساید

موتورهای ساید قوی ترین نوع موتور کرکره برقی هستند و برای کرکره برقی با وزن بالا کاربرد دارند. همچنین این موتورها برای مکان هایی که نیاز به تردد بالای کرکره برقی است کاربرد دارند و در شرایط قطعی برق دارای برق اضطراری هستند. این نوع موتور کرکره برقی معمولا برای کرکره برقی سوله ها، مغازه ها و پارکینگ ها تولید می شوند. این موتورها در صورت خرابی امکان تعمیر بدون دستکاری در سایر تجهیزات کرکره برقی را دارند . تعمیر آنها با سرعت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار انجام می شود. این موتورها مناسب برای کرکره برقی های سنگین تا نهایتا وزن 1500 کیلوگرم هستند. این موتورها خارج از رول نصب می شوند و فضای بیشتری را نسبت به موتورهای توبولار اشغال می کنند. ایرادی که از این نوع موتور کرکره برقی می توان گرفت سرعت پایین آنها هنگام باز و بسته شدن است.

موتور ساید کرکره برقی

نوع تیغه

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. نوع عایق، اندازه، جنس و رنگ تعیین کننده میزان قیمت تیغه کرکره برقی هستند. جنس تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد. معمولا پرکاربردترین آنها فولاد، پلی کربنات و آلومنیوم است.

 
تیغه های آلومینیومی

تیغه های آلومینیومی از بیلت آلومنیوم تهیه می شوند. این نوع تیغه ضد خش است و مناسب برای استفاده در اماکنی با تردد بالا طراحی شده مانند سوله ها، مغازه ها و اماکن صنعتی هستند و به دلیل توخالی بودن برای استفاده در منازل مناسب نمی باشند. این نوع تیغه کرکره برقی در حال حاضر سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. از مزایای تیغه آلومینیوم می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که باعث شده است امکان استفاده از موتورهای سبک تر را فراهم نماید. سبک بودن وزن تیغه در بالا رفتن عمر موتور کرکره برقی می تواند تاثیرگذار باشد. روش تهیه این نوع تیغه نسبت به سایر انواع آن راحت تر است و کیفیت آن نسبت به قیمت مقرون به صرفه است. این نوع تیغه به دلیل ضد زنگ بودن مناسب برای استفاده مناطق شرجی نیز هستند.

تیغه آلومینیومی کرکره برقی
تیغه های فولادی

تیغه های فولادی از جمله بهترین تیغه های است که برای درب کرکره برقی استفاده می شود. از لحاظ ظاهری تیغه های کرکره برقی فولادی، ظاهری متفاوت با تیغه های کرکره برقی آلومینیومی دارند. تیغه های فولادی دارای مزایای زیادی از جمله استحکام فوق العاده بالا نسبت به تیغه های عادی هستند. به همین دلیل اغلب درب ها از این نوع کرکره استفاده می کنند.


تیغه های گالوانیزه

تیغه های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه های آلومنیومی برخوردار هستند. اما این نوع تیغه ها ضد خش نیستند و در صورت خش برداشتن امکان زنگ زدن آنها نیز وجود دارد. کیفیت تیغه های گالوانیزه به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. از این نوع تیغه های کرکره برقی برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شوند.

تیغه های شفاف

از تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در امکان امنیتی استفاده می شوند. این نوع تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و دارای طرح های جذاب و زیبایی ارائه می شوند. به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع تیغه، قیمت آن نیز از سایر انواع بالاتر می باشد.

تیغه شفاف کرکره برقی

تیغه آلومینیوم فابریک استاندارد

تیغه آلومینیوم فابریک استاندارد این نوع از تیغه‌ها در طی فرایند اکسترود تولید می‌شوند. وزن طبیعی این نوع تیغه به طور تقریبی بین 4.7 و 5.5 کیلوگرم می باشد، رنگ این نوع تیغه ازنوع پودری می باشد (الکترواستاتیک)، که بعد آن که تولید شد بنا به درخواست مشتری رنگ مناسبی به آن میزنند.

سایز و اندازه‌ی کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی، سایز و اندازه‌ای آن است .با توجه به نوع کاربرد درب کرکره‌ای برای محل مورد نظر (مسکونی ، تجاری ، اداری  و… ) کارشناسان پس از بازدید و اندازه گیری های لازم قیمت نهایی را اعلام می‌کنند .

چرا باید از کرکره برقی استفاده کنیم؟

  •  امنیت بالا – محافظت از دیوار به دیوار برای دهانه های کوچک تا بزرگ
  •  غلتک رو به پایین برای حرکت آسان
  •  اقتصادی – کم هزینه
  •  استفاده آسان
  •  عایق صدا و حرارت برای جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  مناسب برای مصارف صنعتی و تجاری برای درها و پنجره ها
  •  ساخته شده از فولاد گالوانیزه و ضد آب و هوا و ضد زنگ
  •  از درها و پنجره ها در مقابل فضای باز محافظت می کند
  •  ایده آل برای فروشگاه ها ، انبارها و املاک تجاری و کارخانه ها
  •  نصب و راه اندازی سریع و کارآمد بدون مشکل توسط تیم های مجرب

چرا امروزه استفاده از درب های کرکره برقی توصیه می شود؟

درب های کرکره ای برقی نوعی از درب است که می تواند از آن ها برای مصارف مسکونی یا تجاری استفاده شود. بیشتر درب های کرکره ای برقی صنعتی یا درب های گاراژ غلتکی برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اند. آنها بسیار قوی و ماندگار هستند و برخلاف درهای تاشو که در گاراژهای مسکونی و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند در استفاده مداوم، مقاومت کنند. همچنین به دلیل وزن کمتر و سهولت جابجایی جایگزین بسیار مناسبی برای کرکره های فلزی سنگین وزن که باعث امراضی مانند دیسک کمر میشدند هستند. همین طور هزینه کرکره برقی نیز مناسب است.
فروشگاه های تجاری معمولا اهداف سارقین هستند. اگر صاحب فروشگاه یا رستوران هستید ، طبیعتاً می خواهید از حداکثر امنیت در محل کار خود اطمینان حاصل کنید. درها و کرکره های برقی سطح امنیت مورد نیاز را فراهم می کند. ویژگی های امنیتی آن که درز درها ، شیشه ها و دیوارها را می پوشاند،  محافظت بیشتری را ایجاد می کند. برای امنیت بیشتر محل کار خود می توانید از دزدگیر اماکن استفاده کنید. جدای از سارقین ، درهای کرکره برقی از دفتر یا فروشگاه شما در برابر آب و هوا  و ورود گرد و غبار به داخل ساختمان محافظت می کنند. بعضی از افراد برای مصارف مسکونی از کرکره برقی برای پنجره‌هایشان (کرکره‌ی پنجره )نیز استفاده می‌کنند، استفاده ازکرکره‌ی پنجره علاوه بر زیبایی ساختمان می‌تواند آلودگی‌‌های صوتی موجود در محل را کاهش دهد، از دیگر مزایای کرکره برقی برای پنجره افزایش امنیت، کاهش آلودگی ناشی از گرد و غبار، و همچنین متعادل سازی دمای محیط را می‌توان نام برد. 

مزایای کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی

کرکره ها و درهای برقی بصورت استاندارد طراحی شده اند و نصب آنها بسیار ساده است. با این حال ، ابعاد متفاوت و در بعضی موارد طرح ها متناسب با نیازهای فردی تولید می شود. همچنین ممکن است این کرکره ها و درها با توجه به انتخاب شما طراحی شوند. حتی می توانید نام تجاری یا لوگوی خود را روی دیافراگم یا درب بچسبانید ، به طوری که آرم یا نام بیزینس شما بر روی آن نشان داده شود. این کار به عنوان یک هدف موثر برای بازاریابی شغل شما ، که حتی در ساعات خارج از کار برای شما تاثیرگذار خواهد بود ، عمل می کند.

همانطور که گفته شد کرکره و درهای امنیتی از محل شما در برابر صدمات ناشی از باد، طوفان، باران و برف محافظت می کند. در هوای طوفانی ، می توانید درب و کرکره برقی خود را به پایین بکشید تا محل کار خود را از هر چیزی که ممکن است به محل کار شما آسیب بزند ، محافظت کنید. درهای کرکره برقی و درهای فلزی در صورتی که دفتر یا فروشگاه شما به طور کلی از جنس شیشه باشد ، که در مقابل شکستگی و صدمه دیدن آسیب پذیر است ، گزینه مناسبی خواهد بود اما اگر احساس میکنید که کرکره برقی برای شما مناسب نیست میتوانید از جک درب پارکینگ استفاده کنید

تعمیر و نگهداری درب های کرکره های برقی

یک نکته عالی در مورد بیشتر کرکره های برقی این است که آنها به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج ندارند. معمولا در فصل سرما برای بهبود کارایی موتور درب کرکره برقی قطعات متحرک آن را روغن کاری می کنند. همچنین شما میتوانید با تراز کردن کرکره برقی خود به طوری که فشار ناشی از بالا و پایین رفتن کرکره برقی بر روی موتور به حداقل برسد و با اینکار طول عمر موتور کرکره را افزایش می دهید.

کرکره و درب امنیتی برقی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. با این حال، درب و کرکره ای که به صورت دستی کار می کنند ارزان تر هستند و ممکن است گزینه عملی تری برای مشاغل کوچک باشد.

درب های کرکره ای  با برق کار می کنند یا به صورت دستی باز و بسته می شوند. مانند هر درب، مواد تشکیل دهنده محصول بسته به نیاز ممکن است تا حد زیادی متفاوت باشد. شما باید دربی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای امنیتی شما باشد،  همچنین یک ظاهر جذاب داشته باشد.

تعمیر کرکره برقی

قیمت درب های کرکره برقی

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که درب های کرکره برقی از کیفیت بالایی برخوردار است و برخی از بادوام ترین درب ها در بازار است. اگر به دنبال نصب درب های کرکره برقی برای محل کار یا خانه خود هستید، برای دانستن قیمت درب های کرکره برقی و همچنین قیمت جک پارکینگ با ما تماس بگیرید. قیمت درب های کرکره برقی بسته به نوع و جنس آن تفاوت قیمتی دارد اگر از تولیدات داخلی باشد با هزینه ی کمتر و اگر جزو اجناس وارداتی باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند البته لازم به ذکر است که تمامی متریال داخلی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با اجناس وارداتی برابری می‌کنند.

بهترین راه نصب صحیح درب های کرکره برقی

بهترین راه برای اطمینان از نصب صحیح درب های کرکره برقی این است که  شما از طریق خدمات یک شرکت نصب کننده حرفه ای استفاده کنید. اگر تجربه نصب کرکره های برقی را دارید، می توانید کرکره جدید را خودتان نصب کنید. دفترچه راهنمای نصب برای کمک به شما طراحی شده اند، این دفترچه  با ارائه دستورالعمل و مشاوره کمک می کند که درب ها را صحیح نصب کنید به گونه ای که دیافراگم رول شما تا حد امکان ایمن باشد.
نصب صحیح برای عملکرد و امنیت شاتر غلتکی شما مهم است. اگر غلتک در جای مناسب و صحیح قرار نگیرد، یا قدرت غلتک تضعیف شود  منجر  به خطرات جبران ناپذیری  می شود.

نصب صحیح کرکره برقی

دفترچه های راهنمای نصب چیست؟

این دفترچه راهنما به شما اطمینان می دهد که چگونه می توانید درب های کرکره برقی خود را به درستی و مطابق با قوانین نصب کنید.

معرفی رایج ترین مشکلات کرکره برقی

  • باز و بسته نشدن کرکره برق
  • ایجاد سر و صدای زیاد
  • بالا نرفتن کرکره برقی
  • معیوب شدن موتور کرکره برقی
  • خرابی فرستنده کرکره برقی

مزایا و خوبی های کرکره برقی

  • دوام و ماندگاری در برابر شرایط  محیطی :‌
    مهم ترین مزایا کرکره برقی این است که می تواند در شرایط محیطی ویژه ازخود مقاومت نشان دهد و دچار خرابی و ایجاد مشکل در کارکرد خود نشود. منظور از شرایط محیطی بارش نزولات آسمانی، طوفان، تابش مستقیم نور، رطوبت و از این دست اتفاقات و شرایط می باشد.این مسئله وجه تمایز کرکره برقی های جدید نسبت به درب های قدیمی است.
  • قابلیت نصب شدن بر روی تمام ابعاد درب : 

    کرکره های برقی هیچ محدودیتی در خصوص نصب بر روی ابعاد مختلف درب ندارند. از آنها می توان در کوچک ترین ابعاد تا بزرگ ترین ابعاد استفاده کرد صرف نظر از اینکه بدیهی ست نصب کرکره برقی بر درب هایی با ابعاد بزرگ هزینه بیشتری دارد اما این ویژگی کرکره برقی سبب افزایش محبوبیت و کاربرد آن به نسبت کرکره های سنتی شده است.

  • قابل استفاده برای افراد معلول
  • تنوع وزیبایی

برخی سوالات مشتریان

جدا از بحث نوع و جنس تیغه کرکره برقی باید گفت که موتور کرکره برقی نسبت سایر عوامل تاثیر بسیار بیشتری بر قیمت می گذارد و به طور کلی خود به تنهایی بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

خیر، محل نصب کرکره برقی و موقعیت مکانی آن هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت ندارد.

 

به طور کلی تیغه های فولادی گران تر از تیغه های آلومینیومی هستند. بنابراین کرکره برقی فولادی قیمت بالاتری از کرکره برقی آلومینیومی دارند.

 

خیر برای بازدید اولیه و مشخص شدن محل نصب هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها مشاوره ای برای چگونگی نصب و برآورد هزینه ها داده می شود.

 

کرکره برقی آلومینیومی نسبت به بقیه انواع کرکره برقی، قیمت کمتری دارد.

 

تیغه ای که در برابر ضربه، فشار، آتش سوزی و برش ایمن تر باشد را تیغه امنیتی می نامند و تیغه پلی کربنات دارای امنیت بالاتری نسبت به سایرین است.

 

FAQ

12 دیدگاه

    • سلام وقت تون بخیر دوست عزیز ، کرکره برقی با تیغه های فولادی از مقاومت و استحکام بیشتری برخورداره و قیمت بالاتری به نسبت کرکره برقی آلومینیومی داره.

    • سلام و وقت بخیر ، قیمت تیغه کرکره برقی در حال حاضر 540,000 تومان و قیمت موتور کرکره برقی 1,980,000 تومان هست.

    • موتور توبولار به نسبت موتور ساید ضعیف تر هست و با توجه به وزن تیغه های کرکره برقی و مساحت اون می تونید نتیجه گیری کنید که کدوم موتور کرکره برقی برای محل شما مناسبه ، می تونید با تماس با کارشناسان کهربادر و مشاوره رایگان بهترین موتور کرکره برقی برای محل خودتون رو تهیه بفرمایید.

  • سلام امکان خرید کرکره برقی برای هر دری وجود داره؟ بعضی از در ها ابعاد خاص و ویژه ای دارن قیمت این کرکره برقی مناسب این ها به چه شکلیه؟

    • سلام بله یکی از مزیت های کرکره برقی همینه که میشه برای هر محیط و شکلی ساخته بشه ، قیمت این کرکره برقی ها هم به عواملی که بالاتر اشاره کردیم مثل تیغه و موتور ارتباط داره.

    • سلام قیمت کرکره برقی به عواملی مثل مساحت محیط مد نظرتون و جنس تیغه مرتبطه ، شما می تونید از خدمات رایگان مشاوره کهربادر استفاده کنید تا به درستی در مورد قیمت کرکره برقی راهنمایی تون کنیم.

    • انواع مختلف تیغه کرکره برقی روی قیمت اون تاثیر داره و در محیط های مختلف تیغه های مختلفی پیشنهاد میشه ، برای مشاوره با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *