خرید یو پی اس (UPS)

معرفی یو پی اس هیبریدی با بهترین قیمت

یو پی اس های هیبریدی نسل جدید یو پی اس ها و بهترین نوع آن ها هستند که در بازار به فروش میرسند. این نوع از یو پی اس ها که قابلیت شارژ خورشیدی را دارند قادرند تا همزمان توسط برق شهری و پنل خورشیدی شارژ شوند. هنگام قطع برق نیز به صورت خودکار در حالت خورشیدی قرار میگیرد و جریان اتصال را به هیچ عنوان حتی برای یک ثانیه قطع نمی کند. برای اطلاعات بیشتر ویدئو ما را تماشا کنید. خرید یو پی اس به شما کمک می کند تا یک جریان برق بی وقفه را به لوازم برقی خود متصل کنید. 

خررید یو پی اس

مزایای یو پی اس

مزایا استفاده از یو پی اس پارکینگ کهربادر

حفاظت در برابر مشکلات

سازگاری و هماهنگی

عملکرد بدون سر و صدا

مراحل ثبت سفارش یو پی اس در کهربادر
نحوه ثبت سفارش
ثبت نام در کرکره

موتور کرکره برقی

1,980,000 T
  •  

برق اضطراری موتور توبولار

3,800,000 T
  •  

تیغه کرکره برقی

580,000 T
  •  

برق اضطراری موتور ساید

4,100,000 T
  •  
جک پارکینگ

برای خرید یو پی اس به مشاوره نیاز دارید ؟

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات یو پی اس با ما تماس بگیرید.

برخی از مشتریان کهربادُر

چرا کهربادر را انتخاب کنیم؟

قیمت مناسب

کیفیت عالی محصولات و خدمات

مشاوره حضوری و تلفنی

خدمات پس از فروش عالی

توضیحاتی در مورد یو پی اس

UPS چیست؟

UPS که مخفف عبارت Uninterruptible power supply به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. با استفاده از این دستگاه ها می توانید جریان برق بدون وقفه داشته باشید پس در صورت خرید یو پی اس در زمان قطع و وصل شدن برق، وسایل برقی شما هیچ آسیبی نمی بیند همچنین از نظر کیفی نیز برقی که در ups تولید میشود بهتر و با کیفیت تر از شبکه ی برق شهری می باشد . در واقع این دستگاه بین برق شهری و دستگاه مورد نظر قرار گرفته و مانع از ایجاد اختلال و نفوذ نویز می شود و برق شبکه را نیز تنظیم و نرمال سازی می کند. یو پی اس ها علاوه بر تامین برق بدون وقفه، منجر به بالا رفتن توان خروجی دستگاه نیز می شوند.همان طور که در بالاتر گفته شد یو پی اس به سه دسته تقسیم می شود که به صورت مفصل تر آنها را بررسی می کنیم.
خرید یو پی اس

یو پی اس آفلاین

این دستگاه ها به صورت مستقیم به برق شهری متصل می شوند و زمانی که قطعی برق رخ دهد، این یو پی اس ها فعال می شوند. پس اگر هدف ما از خرید یو پی اس تنها تامین برق بی وقفه باشد، خرید یو پی اس آفلاین موردی مناسب و خوب است اما نباید از آن توقع توان خروجی قابل قبول و با کیفیتی داشته باشیم.

یو پی اس آنلاین

این یو پی اس علاوه بر تامین برق بی وقفه، توان خروجی مناسبی را نیز تولید می کند. در این دستگاه، بخش اینورتر در همه حال فعال است و توان خروجی مورد نیاز را تولید می کند. به صورت تخصصی تر، تبدیل شدن برق شهری توسط رکتیفایر به جریان مستقیم و سپس تبدیل به جریان متناوب توسط اینورتر و ورود به دستگاه نمایی کلی از کار است. در این صورت با “خرید یو پی اس” وسایل ما در برابر ولتاژ های مختلف کمتر آسیب می بینند.

یو پی اس Line Interactive

در این مدل، اینورتر همواره روشن است و باتری در حال شارژ است تا زمانی که ولتاژ در حالت عادی قرار دارد. اما زمانی که ولتاژ از بازه ی عادی خارج شد، توان خروجی وارد شده به وسیله مورد نظر توسط باتری منبع تغذیه بی وقفه تامین می شود تا آسیبی نبیند. خریدن یو پی اس لاین اینتراکتیو پیشنهادی خوب است.

خرید یو پی اس موتور کرکره برقی

زمانی که می خواهیم برای کرکره برقی خود یو پی اس تهیه کنیم حتما باید مدل موتور کرکره برقی را بدانیم وگرنه ممکن است یو پی اس خریده شده به هیچ دردی نخورد. همان طور که می دانیم دو نوع موتور داریم. نوع اول موتوری است که خود دارای باتری بک اپ و یو پی اس است. اما مدل دوم یو پی اس ندارد. موتوری که یو پی اس ندارد به دو نوع موتور توبلار و موتور ساید تقسیم می شود.
این موتور ها به وسیله ی جریان برق کار می کنند و مشخصا با قطع برق از کار می افتند. پس لازم است از یو پی اس مخصوص خود استفاده کنند. با یک بار خرید یو پی اس مورد نظر، تا چندین سال می توانید از آن استفاده کنید.
مدت زمانی که این منبع تغذیه بی وقفه برق معمولی با هزینه مناسب جریان برق را برای کار کرکره برقی ذخیره می کند حدودا دو ساعت است. پس اگر در محدوده ای ساکن هستید که ممکن است قطعی برق بیش از دو ساعت باشد، بهتر است از یو پی اس هایی با توان بالاتر استفاده کنید.کاربرد یو پی اس

موارد استفاده از یو پی اس ها

برای هر وسیله برقی می توان از یو پی اس استفاده کرد. اما به دلیل تجهیزات و هزینه ی آن شاید اکثر افراد از ups ها برای وسایل برقی که از کار نیافتادن آنها در زمان قطعی برق بسیار مهم است و یا خراب شدن آنها در اثر تغییر ولتاژ، هزینه ی زیادی بر روی دست آنها می گذارد، استفاده می کنند. پس خرید یو پی اس اهمیت بالایی دارد.

تجهیزات پزشکی

یکی از حیاتی ترین وسایل و تجهیزات که نیاز به مراقبت دارند، تجهیزات پزشکی است. با توجه به اختلالاتی که در هر زمان ممکن است برای جریان برق پیش بیاید، خیلی مهم است  با خرید یو پی اس از تجهیزات پزشکی خود محافظت کنیم.

کرکره برقی و جک پارکینگ

قیمت جک پارکینگ نسبت به کرکره برقی کمتر است همچنین معایب کمتری دارد و شما می توانید در زمان قطعی برق از موتور DC استفاده کنید، به خصوص در فصل تابستان بیشتر این اتفاق میفتد و درب پارکینگ یا کرکره برقی بسته مانده و  جک درب پارکینگ با قطعی برق کار نکرده و خودرو ها در پارکینگ زندانی شده اند و تا زمانی هم که برق وصل نشود، کاری از دست هیچ کس بر نمی آید. اما برای اتفاق نیفتادن این مشکل بهتر است یو پی اس کرکره برقی را تهیه کنید تا با قطعی برق هم باز بتوانید درب پارکینگ خود را باز و بسته کنید.

دوربین مداربسته

یکی از روش های سارقین برای دور زدن دوربین های مدار بسته و دیده نشدن، قطعی برق است. پس اگر شما زودتر از آنها از یوپی اس مخصوص آن استفاده کنید می توانید امنیت ملک و منازل خود را تضمین کنید.

خرید یو پی اس برای کامپیوتر

کامپیوتر هایی که در سیستم های خاص و مهم مثل نیروی هوایی، امور نظامی و یا مسائل بورس و تجارت کار می کنند، دارای اطلاعات مهمی هستند و یک لحظه اختلال در آنها باعث ایجاد خسارتی جبران ناپذیر می شود. پس بسیار مهم است از یو پی اس برای حفاظت از کامپیوتر سازمان ها و یا رایانه های شخصی استفاده شود.

برخی سوالات مشتریان

خیلی از سیستم های UPS تنظیم زمان را به صورت آپشنال دارند و اگر شما نیاز به چنین کاری دارید در هنگام خرید حتما بررسی کنید چون همه ی یو پی اس ها امکان تنظیم زمان را ندارند.

بیشتر یو پی اس ها را می توان از طریق پورت و اتصالاتشان به کامپیوتر مدیریت کرد. خیلی از یو پی اس ها شبکه / سرور دارای اسلات و شکاف هایی برای کارت شبکه هستند که این کار را انجام می دهند.

اصولا اگر از یو پی اس ها استفاده ی درست و صحیحی شود باتری آنها عمری بین 3 تا 5 سال را خواهد داشت.

اکثر یو پی اس های رو میزی توان بالا تر از 750 وات را تحمل نمی کنند اما اکثرا 80 درصد از ظرفیت را پشتیبانی می کنند که خود کمک به حفظ جریان برق در وسایل در زمان قطعی برق می کند.

مقدار ظرفیت UPS بستگی به توان وسایلی است که قرار است به یو پی اس وصل شوند. اگر این ظرفیت متناسب نباشد، یو پی اس overload شده و دیگر کارایی ندارد. پس متناسب با توان وسایل، ظرفیت یو پی اس باید تعیین شود

 
 
FAQ