در این بخش به معرفی ” انواع برند آیفون تصویری ” می پردازیم. آیفون های تصویری که جایگزین مناسبی برای زنگ های سنتی محسوب می شوند یکی از ابزارهای رفاهی و مورد نیاز افراد به شمار می روند که زمینه را برای آسایش آن ها فراهم آورده است. اما سوال مهمی که در هنگام انتخاب انواع برند آیفون تصویری وجود دارد این است که کدام یک از برندها معتبر هستند و امکانات مورد قبولی دارند ؟

انواع برند آیفون تصویری 

انواع برند آیفون تصویری چیست و کدام یک از آن ها می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد ؟ برندهای مختلفی در ایران و جهان در حال تولید این ابزار الکترونیکی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و عملکرد متفاوتی هستند و مخصوصا قیمت آیفون تصویری در برند های مختلف متغیر است. در این مطلب علاوه بر اینکه شما را با بهترین انواع برند آیفون تصویری در جهان آشنا می کنیم اقدام به بررسی آیفون های ایرانی نیز خواهیم کرد. زیرا ایران جزو کشورهایی است که توانایی بالایی در تولید این محصول دارد و در طی سال های طولانی توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و به جایگاه قاابل توجهی برسد.

 

برند کوماکس COMMAX 

برند COMMAX را می توان یکی از بهترین برندهای موجود در حوزه تولید آیفون تصویری دانست. این برند در کشور کره جنوبی تاسیس شده است که در ساخت آن از آخرین تکنولوژی و فناوری استفاده می شود. از جمله ویژگی هایی که در خصوص این محصول مشهور وجود دارد شفافیت ، کیفیت صدا و وضوح است. برند کوماکس توانسته در تمام جوانب گواهینامه ها و استانداردهای جهانی را از آن خود کند. در حال حاضر این برند در بازار ایران موجود است و می توانید برای انتخاب و تهیه آن اقدام کنید.

هر کدام از برندهای معتبر در جهان دارای نمونه های تقلبی هم هستند که توسط کشورهایی مانند چین تولید می شوند. اما همیشه نوع اصلی محصول کارایی بیشتری نسبت به نوع تقلبی آن دارد. جالب است بدانید که کیفیت برند کوماکس به حدی است که اکنون به بیش از 120 کشور جهان صادر می شود و روز به روز نیز در حال گسترش و توسعه کار خود می باشد.

 

برند سوزوکی SUZUKI 

برند SUZUKI کی دیگر از انواع برند آیفون تصویری است که محصول کشور ژاپن می باشد اما شرکت آن در کشور سنگاپور واقع شده است.  برند SUZUKI بعد از چند سال فعالیت و تلاس برای بهبود کیفیت محصول خود توانست خیلی زود به بازارهای بین المللی راه پیدا کند و فرصتی برای معرفی خود پیدا کند.

برند  آیفون تصویری SUZUKI ویژگی های جالب و جذابی دارد که می توان به داشتن حافظه اشاره کرد. به این معنی که اگر شما منزل نبودید و شخصی به درب منزل شما آمد این آیفون توانایی ذخیره کردن تصویر آن شخص را دارد . همچنین ضبط فیلم از دیگر خصوصیات این آیفون است. آیفون برند SUZUKI در ابعاد مختلف شامل 4.3 و 7 اینچ تولید می شوند که نوع جدید آن ها دارای صفحه لمسی می باشند.

 

برند ویدکس VIDEX 

برند ویدکس VIDEX یک برند ایتالیایی است که جزو محبوب ترین و مطرح ترین انواع برند آیفون تصویری محسوب می شوند. این برند تمام تلاش خود را برای تولید آیفون هایی با کیفیت انجام داده و بسیار موفق بوده است. در حال حاضر محصولات برند ویدکس به بیش از 50 کشور صادر می شود. این برند ایتالیایی نه تنها در حوزه تولید آیفون های تصویری بلکه در زمینه هایی مانند خانه اسمارت ” هوشمند ” و آیفون های اینترنتی و تحت شبکه نیز فعالیت می کند.

 

برند تکنما TAKNAMA  

پس از اینکه به معرفی و بررسی سه برند مشهور خارجی در تولید آیفون تصویری اشاره کردیم نوبت به این می رسد تا محصولات وطنی خود را نیز معرفی کنیم. شرکت تکنما که فعالیت خود را از سال 1380 در ایران آغاز کرد توانست خیلی سریع تبدیل به یکی از قدرتمندترین برندها شود که مشتریان زیادی به کیفیت محصولات او اعتماد می کنند.

جالب است بدانید که آیفون های تکنما TAKNAMA یک ویژگی و خصوصت جالب دارند که ابتدا به صورت آزمایشی و سپس به طور دائم در محصولات این شرکت قرار داده شد و آن هم ارتباط بین واحدهای مجتمع و بخش نگهبانی آن است. به این معنی که افراد ساکن در یک مجتمع می توانند به طور جداگانه با نگهبانی در ارتباط باشند.

یکی از مشکلات همیشگی و رایج در آیفون های تصویری ” ایرانی و خارجی ” این بود که هنگام نصب ایفون در واحدهای بالاتر صدا ضعیف می شد و این امر زمینه را برای نارضایتی مشتریان فراهم می کرد. اما برند تکنما TAKNAMA با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا اقدام به برطرف کردن این مشکل نمود به نحوی که در حال حاضر این برند تبدیل به یکی از رقیبان قدرتمند برای برندهای خارجی شده است.

برند تکنما که از دیگر انواع برند آیفون تصویری محسوب می شود در محصولات خود حافظه نصب می کند که قابلیت ضبط عکس و فیلم را دارد. همچنین شما می توانید تماس های آن را دایورت کنید و در هر مکانی که حضور دارید به تماس ها پاسخ دهید. تنوع رنگ و طرح در این محصول موجب شده تا با تمام سلیقه ها سازگار باشد و مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

 

برند سیماران SIMARAN  

برند سیماران SIMARAN جزو برندهای شناخته شده در بازار ایران است که نه تنها آیفون های تصویری تولید می کند بلکه در زمینه توسعه سیستم های حفاظتی در ایران نقش پررنگی دارد. این برند محبوب فعالیت خود را از دهه 50 شمسی در ایران آغاز کرده و تا به امروز توانسته محصولاتی بسبار با کیفیت تولید کند. برند سیماران به دلیل بکارگیری از تکنولوژی های روز دنیا و بهبود کیفیت همواره رقیبی جدی برای برندهای خارجی محسوب می شود.

یکی از نکات جذاب در خصوص برند سیماران این است که او نمونه های اولیه خود را از شرکت کوماکس الگوبرداری کرده بود اما در حال حاضر با وجود نیروهایی متخصص توانسته بیش از ده مدل اختصاصی را تولید و روانه بازار کند. محصولاتی که به عنوان جدیدترین محصولات این شرکت شناخته می شوند انحصاری هستند و مختص به شرکت سیماران می باشند. محصولات تولید شده در شرکت سیماران دارای دو نوع با حافظه و بدون حافظه هستند که می توانند پاسخگوی نیاز هر فردی باشند.

تمام محصولات شرکت سیماران دارای گارانتی 30 ماهه می باشند که شما می توانید در هنگام بروز هر مشکلی با شرکت تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا برای رفع مشکل به محل بیایند.

 

برند تابا TABA 

برند تابا TABA را می توان از دیگر برندهای موفق ایرانی در ساخت آیفون های تصویری دانست. تابا در بین انواع برن آیفون تصویری بسیار شناخته شده است و کمتر ایرانی وجود دارد که نامی از آن نشنیده باشد. این برند نیز مانند برند سیماران نمونه های اولیه خود را از محصولات کوماکس الگوبرداری کرد اما به مرور زمان توانست مستقل شود و تغییراتی اساسی و چشمگیر در محصولات خود به وجود آورد. به نحوی که امروزه مستقل کار می کند و برترین متخصصان بهره می گیرد.

مدل های مختلف آیفون تصویری تابا در ابعاد 3.5 ، 4 و 7 اینچ تولید می شوند که دارای صفحه رنگی و حافظه می باشند.  قیمت محصولات و آیفون های تصویری تابا بسیار مناسب است و از این نظر رقیب شرکت سیماران به شمار می رود. برند تابا برای حفظ سهم خود از بازار هر ساله اقدام به طراحی و تولید مدل جدید می کند که این امر برای مشتریان بسیار جذاب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *