تیغه نسوز کرکره برقی

تیغه پلی کربنات که تحت عنوان تیغه نسوز کرکره برقی در بازار موجود است نوعی از محصولات نسوز به شمار می رود که نقش مهمی در امنیت محل ایفا می کنند. در مکان هایی مانند منازل مسکونی و مجتمع های عمومی استفاده از تیغه نسوز کرکره برقی بسیار ضروری است. زیرا ممکن است در صورت وقوع حریق جان افراد به خطر بیفتد. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از نصاب کرکره برقی و قیمت کرکره برقی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

تیغه نسوز کرکره برقی از چه نوعی است ؟

تیغه نسوز کرکره برقی جزو تیغه های مدرن محسوب می شوند که دارای ظاهری شفاف و زیبا هستند. این تیغه ها علاوه شفافیت و زیبایی دارای کیفیت بالا و مقاوم در برابر حریق هستند که در مواقع بروز آتش سوزی در اماکن مختلف می تواند از ورود آتش به مکان و آب شدن درب و دستگیره آن جلوگیری کند. تیغه نسوز کرکره برقی قابلیت تحمل دما تا بیش از 400 درجه سانتی گراد را دارد.

چرا استفاده از تیغه نسوز کرکره برقی ضروری است؟

گسترش شهرنشینی موجب شده تا افراد از ابزارهای مدرن استفاده بیشتری ببرند. یکی از این ابزارها تیغه های نسوز هستند که امروزه شاهد وسعت آن ها در شهر هستیم. در دنیای مدرنتیه بسیاری از منازل , بانک ها و مجتمع های عمومی و رفاهی اقدام به نصب تیغه کرکره برقی می کنند. این تیغه ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان به آلومینیومی , فولادی و … اشاره کرد. اما در حال حاضر مرغوب ترین نوع تیغه های درب اتوماتیک را می توان تیغه های نسوز دانست که از متریال پلی کربنات تولید می شوند. خواصی که این تیغه ها دارند موجب شده تا به عنوان تیغه ضدحریق کاربرد فراوانی پیدا کنند.

یکی از مسائلی که همیشه موجب بروز مشکل در اطفای حریق بود آب شدن درب ها و دستگیره آن ها می شد که این مساله مشکلات فراوانی را برای آتش نشانان ایجاد می کرد. اما استفاده از تیغه نسوز کرکره برقی تا حد زیادی به رفع مشکل کمک کرده و توانسته روند اطفای حریق را برای آتش نشانان راحت تر کند. از این رو استفاده از تیغه های پلی کربنات از اهمیت بالایی برخوردار است و به خصوص در اماکن عمومی می تواند موجب نجات جان افراد شود.

تیغه نسوز کرکره برقی

تیغه های کرکره برقی چه امکاناتی دارند؟

تیغه های پلی کربنات یا تیغه های نسوز به دلیل امکانات و ویژگی هایی که دارند موجب شده تا با استقبال بی نظیری از جانب مشتریان روبرو شوند. علاوه بر نسوز بودن موارد دیگری نیز در کیفیت بالای آن دخیل است که در ادامه به این ویژگی های اشاره می کنیم.

مقاومت

امنیت اماکن تنها مختص به آتش سوزی نیست بلکه وجود سارقان نیز می تواند امنیت محل را به خطر بیندازد. در های قدیمی به راحتی شکسته می شدند و سارقان توانایی ورود به محل را داشتند. اما تیغه های نسوز کرکره برقی علاوه بر مقاومت در برابر دمای بالا در برابر شکستگی نیز مقاومت زیادی دارند. این استحکام به دلیل بکارگیری مواد پلی کربنات در ساختار آن است که به میزان چشم گیری کرکره را در برابر ضربه و فشار ایمن می سازد.

مقاوم در برابر اشعه های خورشید

کرکره های معمولی در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم نیستند و این مساله موجب می شود تا در مدت زمان کوتاهی شاهد رنگ پریدگی و افت کیفیت آن باشیم. اما درب های پلی کربنات در برابر اشعه های خورشید نیز مقاوم هستند و این مساله موجب می شود تا در گذر زمان کیفیت , شفافیت و زیبایی خود را از دست ندهند. استفاده طولانی مدت از یک کرکره به دلیل کیفیت بالای آن باعث می شود تا از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد و نیازی به تمدید آن در دوره های کوتاه مدت نباشید.

شفاف

از ویژگی های مهم تیغه نسوز کرکره برقی شفافیت آن است. برخی از اماکن مانند بانک ها و مشاغلی مانند اغذیه فروشی ها و گل فروشی ها نیاز دارند که درون مکان به وسیله چشم رویت شود. این تیغه ها به دلیل شفاف بودن این قابلیت را در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند درون مکان را ببینند.

قابلیت استفاده از لیزر

برخی از مشاغل تمایل دارند که لوگوی خود را بر روی درب مغازه هک کنند. حک کردن لوگو از چند جنبه برای این افراد حائز اهمیت است. اولین جنبه را می توان جنبه تبلیغاتی در نظر گرفت. حافظه دیداری افراد و مشتریان بسیاری قوی عمل می کند و زمانی که لوگو و یا نشان را با چشم می بینند خیلی بهتر در ذهن آن ها نقش می بندد. و اما جنبه دوم را می توان جنبه زیبایی در نظر گرفت. حک کردن لوگو می تواند تیغه کرکره برقی را زیباتر نشان دهد. تیغه نسوز کرکره برقی به دلیل ساختاری که دارد قابلیت استفاده از لیزر بر روی آن وجود دارد.

 

عدم محدودیت

تیغه نسوز کرکره برقی هیچ محدودیتی در رنگ و طرح ندارد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به انتخاب آن کنید. در حال حاضر محبوب ترین رنگ هایی که در این تیغه ها وجود دارد مسی , برنزی و آبی است که بر اساس سلیقه و نوع کسب و کار شما انتخاب می شود. این تیغه ها دارای رنگ اکرولیک هستند.

عدم لغزش تیغه

یکی از مشکلاتی که تیغه های معمولی با آن دست به گریبان هستند این است که این نوع تیغه ها هنگام باز و بسته شدن دارای ثبات نیستند و لغزش زیادی دارند. لغزش تیغه ها علاوه بر ایجاد صدای نابهنجار و سلب آسایش از اطرافیان موجب استهلاک زودهنگام آن نیز خواهد شد. اما تیغه های نسوز کرکره برقی به این دلیل که از نوع پلی کربنات هستند این ایراد را ندارند و در نتیجه شما شاهد افزایش طول عمر و کیفیت آن خواهید بود.

ضد گلوله

تیغه های پلی کربنات علاوه بر اینکه ضد حریق هستند می توان آن ها را ضد گلوله نیز نامید. تیغه های نسوز به دلیل ترکیباتی که دارند در برابر گلوله نیز مقاومت بالایی دارند و می توانند تا حد زیادی امنیت محل را تامین کند. اغلب اماکنی مانند بانک ها و کلانتری ها اقدام به نصب این تیغه ها می کنند تا در برابر اشرار و سارقان در امان باشند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در کهربا در تماس بگیرید.

2 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید از این تیغه ها در همه کرکره برقی ها می شود استفاده کرد ؟

    • سلام ممنون از شما. بله دوست عزیز می شود د راکثر کرکره های برقی از این تیغه ها استفاده کرد اما بهتر از برای اطمینان قبلش با کارشناسان مربوطه مشورت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *