امروزه بکارگیری خلاقیت در تمام جوانب زندگی بشر رونق گرفته است. خلاقیت با سایبان برقی نیز یکی دیگر از جوانب تغییر و تحول است که توانسته تغییری عظیم در دکوراسیون منازل و محیط ‌های کار به وجود آورد. در این مطلب با تیم کهربا در همراه باشید تا به موضوع خلاقیت با سایبان برقی و بررسی جوانب مختلف آن بپردازیم.

خلاقیت با سایبان برقی 

خلاقیت با سایبان برقی چگونه موجب ایده پردازی می‌شود ؟ در سال‌های گذشته که سایبان‌ها دستی و ساده بودند هیچ‌گونه خلاقیتی در آن‌ها بکار نمی‌رفت و اغلب دارای ظاهری ساده و بدون هیچ‌گونه ایده‌پردازی بودند. اما امروزه وضعیت متفاوت است. حتما دکوراسیون‌های جدید را دیده‌اید که سقف‌ها و سایبان‌های متحرک با انواع نقوش را دارند و باعث دگرگونی در وضعیت دکوراسیون می‌شوند. خلاقیت با سایبان برقی موجب بهبود بکارگیری آن‌ها در بالکن، استخر، خانه و شده است. در مطلبی تحت عنوان ویژگی سایبان برقی استخر به بررسی مورد مختلف در مورد این نوع از سایبان‌های برقی پرداختیم. فاکتورهایی مانند نورپردازی و استفاده از طرح‌های مختلف در سایبان‌ها می‌تواند زیبایی آن‌ها را دو چندان کند.

مهم ترین ویژگی سایبان های برقی

مهم‌ترین ویژگی سایبان های برقی محافظت از محیط در برابر تابش نور خورشید و نزولات آسمانی مانند برف و باران است. این نوع از سایبان‌ها از دوام بی‌نظیری برخوردار هستند و عمر زیادی دارند. لایه پوششی آن‌ها برخلاف سایبان های قدیمی که از نوع پارچه‌های برزنتی بود از نوع پارچه پلی‌استر، پی وی سی و شیشه است. متریال بکار رفته در آن ها می تواند میزان دوام و ماندگاری آن ها را تعیین کند. همچنین کیفیت و راندمان آن‌ها در برابر عوامل محیطی نیز از دیگر ویژگی‌ها در خصوص بکارگیری متریال مختلف به عنوان لایه پوششی است. عدم رنگ‌پریدگی، عدم‌ پارگی و از مهم‌ترین خصوصیات بارز در سایبان‌های نسل جدید به شمار می‌آید.

خلاقیت در سایبان برقی بالکن 

همان‌طور که نام این نوع سایبان پیداست مخصوص بالکن و تراس طراحی شده است. اگر در بالکن گلدان یا پرنده نگهداری می‌کنید گزینه مناسبی برای نصب سایبان‌های بالکنی هستید. زیرا این نوع از سایبان‌ها می‌توانند از تابش مستقیم نور خورشید به گل و گیاه و پرندگان جلوگیری کند. سایبان‌های برقی که به وسیله ریموت کنترل مدیریت می‌شوند می‌توانند بالکن شما را از دید همسایگان نیز پنهان کنند. یکی از مشکلات و معضلاتی که در زندگی شهری امروز وجود دارد آپارتمان سازی است. ساخت آپارتمان‌ها در روبرو و مجاورت یکدیگر موجب شده تا به بالکن یکدیگر دید داشته باشند. شما با نصب سایبان در محل مناسبی از بالکن می‌توانید این مشکل را به راحتی حل کنید.

یکی از مواردی که در خصوص خلاقیت با سایبان برقی وجود دارد این است که شما می‌توانید یک دیوار شیشه‌ای دور تا دور آن بکشید و در فصول سرما فضای داخل آن را گرم کنید. نوشیدن یک فنجان قهوه داغ و تماشای همزمان برف و باران لذتی بی‌انتها را نصیب شما خواهد کرد. از دیگر مواردی که درباره خلاقیت وجود دارد و می‌توانید آن را در سایبان برقی بالکن بکار ببندید استفاده از طرح‌های مختلف در سقف سایبان است که فضای آن را زیبا و دلنشین‌تر خواهد کرد.

خلاقیت با سایبان برقیچاپ طرح های خلاقانه 

در سال‌های گذشته که سایبان‌ها به شکل امروزی وجود نداشتند تصور نمی‌شد که روزی بتوان طرح مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کرد. اما با ورود تکنولوژی به زندگی بشر اغلب صنایع دستخوش تغییراتی چشم گیر شده‌اند. صنعت سایبان سازی نیز یکی از صنایعی است که می‌توان تغییرات را در آن به وضوح مشاهده کرد. تصور کنید که در یک روز سرد زمستانی در زیر سایبان برقی در حال استراحت و تماشای برف هستید و طرح مورد نظر بر روی سقف سایبان برقی حک شده است. حتما از حضور در زیر سایبان لذت بیشتری خواهید برد. شما می‌توانید در سایبان‌های پاسیو نیز از این طرح‌ها استفاده کنید و در آن مکان از مهمانان عزیز خود پذیرایی کنید.

مزیت های نصب سایبان برقی

وجود مزیت‌های مختلف موجب افزایش خلاقیت با سایبان برقی شده است. هر چه که تکنولوژی پیشرفت می‌کند ذهن طراحان در خلاقیت و ایده پردازی نیز رشد می‌کند. زیرا دست خود را در طراحی باز می‌بینند و از تمام توان خود برای بهبود محصولات خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از مزایای سایبان برقی می‌پردازیم که به کمک آن‌ها خلاقیت در ساخت این محصول نیز افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.

قابلیت نورپردازی

قابلیت نورپردازی یکی از بهترین مزایای سایبان برقی در جهت افزایش خلاقیت طراحان است. سایبان‌ها با کمک لامپ‌های LED نورپردازی می‌وند. سایبان هایی که در استخرها و رستوران های روباز نصب می شوند گزینه مناسبی برای نورپردازی هستند زیرا زیبایی محیط و فضا را در هنگام شب چند صد برابر خواهد کرد. همچنین سایبان‌هایی که در پاسیو و تراس نیز نصب می‌شوند می‌توانند از این ویژگی و قابلیت استفاده کنند.

خلاقیت با سایبان برقیقابلیت چاپ طرح 

در ساخت سایبان برقی از متریال مختلفی به عنوان لایه پوششی استفاده می‌شود. به‌طور مثال پارچه پلی استر و پی وی سی از بهترین متریال محسوب می‌شوند که قابلیت چاپ طرح مورد نظر بر روی آن وجود دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن مکان مناسب طرح مورد علاقه و دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنید. به طور مثال اگر قصد دارید سایبان برقی را در استخرهای روباز نصب کنید باید از طرح‌هایی مانند آب و دریا بر روی آن استفاده کنید.

سیستم سرمایشی و گرمایشی

همان‌طور که گفتیم تکنولوژی موجب افزایش خلاقیت و ایده پردازی می‌شود. پیشرفت تکنولوژی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سایبان‌های برقی را طوری طراحی کنید که بتوانید سیستم گرمایشی و سرمایشی را به آن‌ها اضافه کنید. این قابلیت استفاده از سایبان برقی را در تمام فصول آسان می‌کند.

جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید

یکی از مشکلاتی که در مناطق گرمسیری وجود دارد عدم استفاده از بالکن و تراس در فصول گرم سال است. زیرا نور خورشید به طور مستقیم می‌تابد و عملا بالکن خانه را بدون استفاده می‌کند. هنگامی که شما سایبان برقی را نصب می‌کنید نه تنها بالکن را به محیطی قابل استفاده تبدیل می‌کنید بلکه از تابش مستقیم نور خورشید نیز جلوگیری خواهید کرد. نصب ساده و آسان سایبان‌های برقی نیز مزید بر علت است.

خرید سایبان برقی 

شرکت‌ها و برندهای مختلفی در سطح کشور در خصوص فروش سایبان‌های برقی فعالیت می‌کنند. این نوع از سایبان ها را از شرکتی خریداری کنید که از خدمات پس از فروش، کیفیت، برند و قیمت آن اطمینان دارید. قطعا انتخاب سایبان با بهترین کیفیت هزینه بالاتری برای شما خواهد داشت اما در طول زمان مقرون به صرفه است. با نگهداری و مراقبت صحیح از آن می‌توانید عمر سایبان را افزایش دهید.

همچنین اگر نیاز به نصاب کرکره برقی و یا جک درب پارکینگ دارید می توانید روی کهربا در حساب کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *