دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیر اماکن فایروال

یکی از مهمترین راه های افزایش ایمنی محل کار و زندگی ما، دزدگیر است و اهمیت استفاده از دزدگیر خانه و اماکن بر هیچ کس پوشیده نیست. در این مقاله قصد داریم به معرفی دزدگیر اماکن فایروال و ویژگی‌های آن بپردازیم در مقالات قبلی، به معرفی برندهای ایرانی دزدگیر اماکن پرداختیم و آنها را با نمونه‌های خارجی مقایسه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که دزدگیرهایی خارجی مانند دزدگیرهای کانادایی در بازار ایران در دسترس نیستند و یا در صورت دردسترس ‌بودن نیز گران‌قیمت‌اند و معمولاً توسط مشتریان انتخاب نمی‌شود. باتوجه ‌به این موضوع و برتری دزدگیر ایرانی بر دزدگیرهای چینی، می توان گفت که دزدگیرهای ایرانی بهترین گزینه ممکن و در دسترس است. دزدگیرهای ایرانی در برندهای مختلفی مثل کلاسیک، gmk و… تولید می‌شوند. یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای ایرانی دزدگیر، دزدگیر اماکن فایروال است. ، اگر شما نیز علاقه مند هستید که با این ابزار امنیتی آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

دزدگیر اماکن فایروال

معرفی شرکت دزدگیرهای فایروال

شرکت تولید کننده دزدگیر اماکن فایروال با چندین دهه تجربه درخشان در حوزه تولید و توزیع انواع دزدگیر، یکی از برترین تولید کننده های سیستم حفاظتی در ایران به ‌حساب می آید. این شرکت با بهره گیری از تیمی مجرب و متخصص سعی دارد تا با ارائه پیشرفته ‌ترین فناوری های روز دنیا رضایت مشتریان را جلب نماید. ویژگی مهم و قابل اعتنای این شرکت این است که از محصولاتش تا 60 ماه پشتیبانی می‌کند و در صورت بروز خرابی در دستگاه ‌ها، آن ها را توسط مهندسین باتجربه خود در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تعمیر می ‌نماید. این پشتیبانی و گارانتی محصولات حتی در روزهای تعطیل نیز توسط متخصصان و کارشناسان این شرکت ارائه می‌شود. در ادامه این مطلب به برخی از محصولات دزدگیر اماکن فایروال اشاره می کنیم و ویژگی ‌های آنها را بررسی خواهیم کرد.

محصولات دزدگیر اماکن فایروال

این شرکت دزدگیرها و لوازم جانبی را در مدل‌ های مختلف به بازار عرضه می‌کند، ضمناً پک ‌های کامل دزدگیر نیز توسط این شرکت توزیع می ‌شود. در این بخش چند مدل از دزدگیرهای این شرکت را به شما عزیزان معرفی می‌ کنیم.

دزدگیر اماکن فایروال F10  فایروال

این دزدگیر می ‌تواند از طریق سیم کارت و خط ثابت با مالک تماس بگیرد. این دزدگیر تولید داخل از صفحه ‌نمایش فارسی، منوی کاربردی راحت و سخنگوی فارسی بهره می ‌برد. این دستگاه قابلیت ضبط 17 پیام به ‌صورت جداگانه برای زون‌ های باسیم و بی‌سیم را دارا می‌ باشد. باتوجه ‌به اینکه در بعضی موارد بهتر است از میکروفون و بلندگو خارجی استفاده شود، این دستگاه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. دزدگیر F10  فایروال قابلیت شنود صدای محیط را دارد و از طریق SMS می‌تواند شارژ سیم‌کارت و دستگاه را به مالک اطلاع دهد. اجرای کد USSD ، تست زون‌ ها، به‌روزرسانی برنامه، استفاده از اپلیکیشن اندروید و IOS از دیگر امکانات این دزدگیر است. ابعاد این دزدگیر 25*30*10 سانتی‌ متر می‌باشد و وزن آن 2500 گرم است. همانند تمام محصولات شرکت فایروال این دستگاه نیز شامل 60 ماه گارانتی می‌شود.

دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیر اماکن فایروال F9 

این محصول نیز از دیگر دزدگیرهای شرکت فایروال است. این دزدگیر نیز از طریق دو روش سیم کارتی و خط ثابت با مالک تماس می گیرد. این دزدگیر از نمایشگر و سخنگوی فارسی بهره می‌ برد که این موضوع، کاربری آن را بسیار آسان کرده است. می‌توانید با نصب یک میکروفون خارجی، امکان شنود صدای اطراف را نیز فراهم کنید. این دستگاه می ‌تواند از طریق پیامک در مورد قطعی برق شهری، خط تلفن ثابت، فیوز AUX و باتری را به مالک هشدار دهد. این دزدگیر به ‌منظور افزایش عمر باتری از مدار شارژ هوشمند بهره می ‌برد. دزدگیر فایروال F9 از 8 زون با سیم و 8 زون بی‌سیم پشتیبانی می ‌کند و امکان پارتیشن‌ بندی نیز برای شما عزیزان فراهم است. کنترل دستگاه از طریق ریموت، صفحه‌کلید دستگاه، اپلیکیشن و تماس با خط ثابت و سیم‌کارت دستگاه ممکن است.

این دزدگیر دارای 20 حافظه ریموت و 64 حافظه سنسور به‌ صورت مستقل با شماره های اختصاصی می ‌باشد. ضمناً دزدگیر F9 میتواند زونی که تحریک شده و ریموتی که دزدگیر را خاموش یا روشن کرده است را از طریق پیامک به ادمین اطلاع دهد. از روی صفحه نمایشگر دزدگیر می ‌توانید از میزان آنتن ‌دهی، وضعیت خط تلفن ثابت، دمای محیط، تاریخ و ساعت اطلاع یابید. این دستگاه دارای 22 حافظه تلفنی شامل 10 حافظه پیامک، 10 حافظه تماس و 2 حافظه مخفی می‌باشد. این دزدگیر می‌تواند ضعیف شدن باتری سنسورهای H9 را نیز از طریق پیامک به ادمین اطلاع دهد.

پک دزدگیر اماکن فایروال F10

شما می ‌توانید با خرید این پک دزدگیر تمام موارد مورد نیز برای سیستم حفاظتی خود را به شکل یکجا داشته باشید. این پک شامل دزدگیر F10 ، یک عدد باتری 12 ولت، دو عدد سنسور حرکتی بی‌سیم H9 ، یک عدد مگنت بی‌سیم، دو عدد شوک سنسور بی‌سیم پلاس، یک عدد آژیر بی ‌سیم و یک عدد کاور بلندگو می ‌باشد. پک ‌های دزدگیر برای دزدگیرهای دیگر این شرکت نیز موجود است.

پک دزدگیر اماکن فایروال F7

این پک شامل دزدگیر اماکن فایروال با تلفن‌ کننده خط ثابت و بیست حافظه مدل F7  ، یک عدد باتری 12 ولت 7 آمپرساعت، دو عدد سنسور حرکتی باسیم H6، مگنت باسیم، یک عدد شوک سنسور با سیم، یک عدد دتکتور دود با سیم، یک عدد آژیر باسیم و یک عدد کاور بلندگو می ‌باشد. البته که این نوع دزدگیر تنها از تلفن شهری برای برقراری تماس بهره می ‌برد اما می‌توان گفت که هنوز هم محبوب است و در موارد بسیاری از آن استفاده می‌شود.

در این مقاله تلاش کردیم دزدگیر اماکن فایروال را به شما معرفی نماییم. علاوه بر دزدگیر فایروال سایر برندها نیز در ایران در حال تولید و فعالیت هستند. اگر بخواهیم انصاف را در نظر بگیریم باید بگوییم که کیفیت محصولات ایرانی به قدری زیاد است که کمتر تفاوتی بین آن ها و مصحولات خارجی مشاهده می شود. اگر می خواهید هزینه زیادی را متقبل نشوید و در عین حال از تمام قابلیت های امنیتی دزدگیر استفاده کنید توصیه می کنیم به سراغ دزدگیرهای ایرانی بروید تا علاوه بر پرداخت هزینه ای کمتر ، خیالتان از بابت امنیت منزل و محل کار نیز راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *