دزدگیر اماکن فایو استار

دزدگیر اماکن فایو استار

در این مقاله هم همانند مقاله های قبل به معرفی یکی از انواع دزدگیر خانه و اماکن می پردازیم و مشخصات آن را بیان می کنیم. موضوع مورد بحث در این مقاله دزدگیر اماکن فایو استار است و قصد داریم ویژگی های محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.  برند فایو استار یک برند ایرانی است. بهره وری و کیفیت دزدگیر های ایرانی نسبت به قیمت شان بسیار مطلوب است و اغلب مصرف کنندگان در ایران با توجه به شرایط اقتصادی ترجیح می دهند از این دزدگیر ها استفاده کنند. برند های مختلفی در ایران اقدام به تولید دزدگیر اماکن کرده اند و می توان گفت در بازار فعلی دزدگیر اماکن، به فروش خوبی نیز رسیده اند. اگر علاقه مندید تا در مورد دزدگیر اماکن فایو استار اطلاعاتی به دست آورید ، تا پایان با ما همراه باشید.

بررسی اجمالی برند دزدگیر اماکن فایو استار

شرکت های ایرانی مختلفی مثل شرکت دزدگیر اماکن فایو استار دست به تولید این سیستم حفاظتی زده اند و  توانسته اند با بومی سازی خط تولید و بهره گیری از توان مهندسین داخلی این تقاضا را به خوبی پاسخ گویند. یکی از شرکت های فعال در این حوزه ، شرکت دزدگیر اماکن فایو استار است که توانسته با تکیه بر توان داخلی ، دزدگیر اماکن باکیفیتی را به بازار عرضه نماید. همانطور که می دانید در حال حاضر دزدگیر های اماکن یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین سیستم های حفاظتی موجود می باشند و می توانند خطر و ریسک سرقت را به شدت کاهش دهند.

بازار فروش دزدگیرها اماکن و دزدگیر منزل نه تنها در ایران بلکه در تمام بازارهای جهانی و بین المللی از جایگاه خوبی برخوردار است. متاسفانه دزدگیرهای خارجی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند قابل خرید برای تمام افراد نیستند. اما اگر بخواهیم به طور کلی مشخصات و ویژگی های دزدگیر ایرانی و خارجی را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که برندهای ایرانی نه تنها از تمام مشخصات ظاهری و فنی برخوردار هستند بلکه به دلیل قیمت بسیار مناسب قابل خرید برای تمام مشتریان می باشد. در سال های اخیر به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی، قیمت بسیاری از محصولات از جمله دزدگیرها و سیستم های حفاظتی نیز افزایش پیدا کرده اما هنوز هم قیمت آن ها نسبت به برندهای خارجی پایین تر است.

دزدگیر اماکن فایو استار

دزدگیر اماکن فایواستار مدل GSA209

پنل دزدگیر 209 یکی از جدیدترین محصولات شرکت فایواستار می باشد که علاوه بر امکانات ویژه و حرفه ای ، از قیمت مناسب و اقتصادی نیز برخوردار است. در این دزدگیر بعضی از امکاناتی که دیگر کاربرد چندانی ندارند و غیر ضروری به نظر می رسند مانند نمایشگر و ورودی خط ثابت شهری حذف شده اند. علت حذف این موارد کاهش قیمت این محصول بوده است. این دستگاه می تواند 30 شماره در حافظه خود ذخیره کند.  و 4 خروجی قابل کنترل به وسیله خط تلفن و SMS، قابلیت کنترل دستگاه از طریق خط تلفن و قابلیت کنترل دستگاه از طریق SMS می باشد. به همین دلیل در هر نقطه جغرافیایی که حضور داشته باشید می توانید محیط مورد نظر مانند خانه یا محل کار را رصد کنید و از امنیت آن مطمئن شوید.

شما می توانید زبان پیامک ارسالی را به هر زبانی که بخواهید تغییر دهید. ضمنا این دزدگیر دارای 2 رمز کاربر و کنترلی و 2 نوع تحریک سطحی level و لحظه ای edge می باشد و شما می توانید از طریق پیامک شارژ سیمکارت را استعلام بگیرید. این دزدگیر مجهز به زون 24 ساعته برای شاستی و پدال و سیستم اطفای حریق می باشد و می توان 40 ریموت و 40 چشمی بی سیم را به آن متصل کرد. ضمنا امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم توسط ریموت و خاموش و روشن کردن دزدگیر توسط کلید آلفا نیز در این دستگاه وجود دارد. این دزدگیر دارای اپلیکیشن های کنترلی اندروید و آی او اس است و شما می توانید از این طریق ، این دزدگیر را مورد بررسی قرار دهید.

دزدگیر اماکن فایو استار مدل 206

دزدگیر اماکن فایو استار مدل 206 دارای تلفن کننده خط ثابت و خط سیم کارتی می باشد و از امکانات مطلوبی نیز برخوردار است. اقلام همراه این دزدگیر عبارتند از: کارتن، پنل دزدگیر اماکن، دو عدد ریموت دزدگیر اماکن و دفترچه راهنما. این دزدگیر دارای 30 حافظه شماره تماس با قابلیت تفکیک شماره های برای پیامک و تماس ، 4 خروجی قابل کنترل با خط تلفن و پیامک، 2 رمز کاربر و کنترلی، 2 نوع تحریک سطحی level و لحظه ای efge و 4  زون قابل برنامه ریزی می باشد. امکان کنترل دستگاه از طریق خط تلفن و پیامک فراهم است و شما می توانید در زبان مدنظر خود پیامک ها را از دزدگیر دریافت کنید. ضمنا این دستگاه می تواند در صورت بروز قطعی در خط تلفن و برق شهری، این موضوع را به مدیران اطلاع دهد.

شارژ و استعلام شارژ سیم کارت نیز به صورت خودکار از طریق پیامک صورت می پذیرد. شما می توانید تا 40 ریموت و 40 چشمی وایرلس را با این دستگاه ست کنید. ضمنا این دستگاه دارای حافظه زون های تحریک شده، حافظه آلارم ، خروجی مستقل درب بازکن، زون دینگ دانگ، زون تاخیری 3 دقیقه ای و  تفکیک زون های 1 و2 می باشد. ضمنا شما می توانید از طریق ریموت کنترل صدای بلندگو خارجی را نیز تعیین کنید. امکان شماره دهی به حاقظه از راه دور و استراق سمع به مدت 15 ثانیه نیز در این دستگاه فراهم است. برای کنترل این دزدگیر می توانید از برنامه های اندروید و آی او اس نیز استفاده کنید.

دزدگیر اماکن فایو استار

جمع بندی

همانطور که دریافتید، برند دزدگیر اماکن فایو استار نیز همانند سایر شرکت های تولیدکننده دزدگیر در ایران از کیفیت خوبی برخوردار است. این کیفیت خوب در کنار قیمت اقتصادی و به صرفه می تواند باعث ترغیب خریدار شود. شما با خرید این دزدگیر ایرانی علاوه بر بهره بردن از کیفیت مناسب آن، از تولید داخلی و کارگر ایرانی نیز حمایت کرده اید. به جرات می توان گفت که تمام مشخصاتی که در برندهای خارجی وجود دارد در برندهای ایرانی مانند فایو استار نیز هست و به عنوان یک محصول صادراتی در حوزه سیستم های حفاظتی در جهان نیز شناخته می شود. این موضوع به دلیل بروز بودن و استفاده از آخرین استانداردهای روز دنیاست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *