دزدگیر اماکن gmk یکی از ده ها و شاید هزاران مدل دزدگیر باشد که مهم ترین وظیفه آن محافظت از مکان مورد نظر است. این محصول از تولیدات برند gmk محسوب می شود که بیش از 15 سال از تاسیس آن در ایران می گذرد. در این مطلب قصد داریم شما را با مشخصات دزدگیر اماکن gmk آشنا کنیم.

دزدگیر اماکن gmk

مشخصات دزدگیر اماکن gmk چیست؟ اگر نگران سرقت از محل کار یا منزل تان هستید باید اقدام به تهیه و نصب انواع دزدگیر اماکن کنید. دزدگیرها دارای سیستم های هوشمندی هستند که می توانند در صورت وقوع حادثه به شما ، اطرافیان و مراکز پلیس اطلاع دهند. دزدگیر اماکن gmk از یک برند ایرانی با همین نام تولید شده که در طول سال های فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.

این دزدگیر در دو نوع با سیم و بی سیم به تولید می رسد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. وجود مگنت ، سنسور و چشمی از مشخصات فنی این محصول به شمار می رود. وجود زون های مختلف در این دزدگیر سبب می شود که در صورت قطعی برق ، هشدار و آلارم آن فعال بماند و اگر سارق قصد ورود به محل مورد نظر را داشت به سرعت اطرافیان را مطلع کند.

با سیم و بی سیم

همان طور که اشاره شد دزدگیر اماکن gmk به دو صورت با سیم و بی سیم تولید می شود. معمولا افرادی مانند پلیس توصیه می کنند که از دزدگیر بی سیم در محل مورد نظر استفاده شود. زیرا سارقین یک شگرد دارند و آن هم این است که در بدو ورود به منزل ، اقدام به قطع کردن کابل های آن می کنند و از آن جایی که دزدگیرهای با سیم دارای کابل هستند سارقین می توانند به راحتی اقدام به از کار انداختن آن کنند.

اما دزدگیرهای بی سیم فاقد هر گونه کابل می باشند و همین مساله موجب می شود که افراد غریبه دسترسی به آن نداشته باشند. علاوه بر این موارد ، دزدگیرهای بی سیم از زیبایی بیشتری نیز برخوردار هستند و می توان به راحتی آن ها را در هر جایی که تمایل دارید نصب کنید. همچنین امکان نقل و انتقال آن ها نیز راحت تر خواهد بود.

تعداد زون

معمولا دزدگیر اماکن gmk در مدل بی سیم از 2 زون و در مدل با سیم از 3 زون بهره مند است. اگر با زون آشنایی ندارید به مطالب قبلی در همین باره مراجعه کنید. در این بخش به طور مختصر به زون و کاربرد آن اشاره می کنیم.

معمولا در دزدگیرها سنسورهای متنوعی برای تشخیص حرکت ، تشخیص دود ، شکست شیشه و … نصب می شود. وجود تعداد زیادی از سنسورها در کنار یکدیگر نیاز به مدیریت دارد. زون ها وظیفه مدیریت کردن سنسورها را بر عهده دارند و می توانند عملکرد آن ها را به نحو احسن کنترل کنند.

دزدگیر اماکن gmk

کنترل از راه دور

دزدگیر اماکن برند gmk داری برد زیادی است و شما می توانید از فاصله ای نسبتا دور اقدام به کنترل آن کنید. در هنگام خرید این نوع از دزدگیرها حتما برد آن را بررسی کنید. زیرا در برخی از مواقع در راستای محافظت از مکان مورد نظر نمی توانید فاصله خود را با آن کم کنید و مجبورید که از راه دور این وظیفه را انجام دهید.

قابل نصب در مکان های صنعتی

نصب دزدگیر در محیط های صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه ها نیز امری ضروری است. زیرا سارقین روز به روز در حال پیشرفت هستند و فقط به دزدی از منازل کفایت نمی کنند. به همین جهت لازم است که در مکان های صنعتی که معمولا تجهیزات بزرگ و گران قیمت در آن قرار دارد نیز توسط دزدگیر محافظت شود.

قابلیت شنود صدای محیط

یکی از ویژگی های جالب که نه تنها در دزدگیر اماکن gmk بلکه در بسیاری از برندها وجود دارد این است که شما در هر جای دنیا که باشید می توانید اقدام به شنود صدای محیط کنید. این قابلیت به دلیل ایجاد اطمینان خاطر در فرد است. از هنگامی که دزدگیرها وارد دنیای ابزارهای حفاظتی شده اند دیگر نیازی نیست برای محافظت از خانه خود ، در همان مکان حضور داشته باشید. زیرا هنگامی که این ابزار را در خانه یا محل کار خود نصب می کنید محدودیت زمانی و محدودیت جغرافیایی معنای خود را از دست می دهد.

اجرای فرمان برای باز کردن درب

در سال های نه چندان دور که هنوز کاربرد دزدگیرها اثبات نشده بود و کمتر کسی از آن ها استفاده می کرد ، باز وبسته کردن درب منزل فقط به وسیله ریموت مخصوص به خود انجام می شد. اما امروزه برخی از دزدگیرها مانند دزدگیر برند gmk امکان باز کردن درب منزل با تلفن همراه را نیز فراهم کرده است. شما در هر مکانی که حضور داشته باشید می توانید فرمان باز کردن درب منزل را به دزدگیر بدهید و او در کمتر از چند ثانیه اقدام به باز کردن درب کند.

دزدگیر اماکن gmk

قابلیت فعال یا غیر فعال کردن

برای فعال یا غیر فعال کردن دزدگیر نیازی نیست تا در مجاورت آن حضور داشته باشید. بلکه در هر مکان جغرافیایی که حاضر باشید می توانید به سادگی و توسط اپلیکیشن دزدگیر اماکن gmk ، اقدام به فعال یا غیر فعال کردن آن کنید. به طور مثال قصد دارید به مدت طولانی در منزل حضور نداشته باشید و در عین حال فرصت فعال کردن آن را نیز نداشته باشید. پس می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه این کار را انجام دهید.

امکان تغییر دادن رمز

هر کدام از دزدگیر خانه و اماکن ها دارای رمز مخصوص به خود هستند که در مواقع لازم و ضروری می توان آن را بکار برد. یکی دیگر از قابلیت های دزدگیر اماکن gmk این است که می توانید به راحتی و از راه دور اقدام به تغییر رمز دزدگیر کنید. اگر متوجه شده اید که یک فرد غریبه به رمز عبور شما دسترسی پیدا کرده است می توانید به راحتی و توسط تلفن همراه خود آن را تغییر دهید تا امنیت مکان مورد نظر نیز حفظ شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *