دزدگیر اماکن master

دزدگیر اماکن master چه ویژگی هایی دارد؟ مهم ترین ویژگی و مزیت نصب سیستم دزدگیر اماکن ، این است که وقتی در منزل یا محل کارتان حضور ندارید ، از امنیت وسایل و تجهیزات تان آرامش خاطر دارید زیرا می دانید که اگر فردی به قصد دزدی و به شکل غیر مجاز بخواهد به حریم شما وارد شود ، دزدگیر اماکن به شما و یا پلیس اطلاع می دهد. این سیستم می تواند تاثیر زیادی در کاهش خسارات دزدی داشته باشد. دزدگیر خانه و دزدگیر های اماکن با توجه به نوع شان ، آپشن ها و خدمات متعددی را به شما ارائه می کنند که این باعث می شود بتوانید از راه دور نیز از محل کار یا منزل خود مراقبت و مواظب کنید. در این مقاله علاوه بر بررسی ویژگی دزدگیر های امکان، می خواهیم شما را با دزدگیر اماکن master  و ویژگی های آن آشنا کنیم.

آشنایی با دزدگیر اماکن master

دزدگیر اماکن master یکی از گزینه های مناسب برای تامین امنیت منزل و محل کار محسوب می شود. دزدگیر های اماکن انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها ، وقتی فردی به شکل غیر مجاز وارد شود ، تنها با صدای آژیر حضور دزد را اعلام می کنند. این نوع از دزدگیر ها امنیت ویژه و خاصی ندارد و تنها زمانی کارآمد اند که در شرکت خود نگهبان داشته باشید. نوع دیگری از دزدگیر های اماکن ، پس از اطلاع از حضور دزد در محل کار یا منزل شما از طریق تلفن با شما تماس می گیرد و پیامی را پخش می کند.

این نوع دزدگیر نیز تا حدودی آسیب پذیر است و اگر فردی که قصد ورود به محل کار یا منزل شما را دارد ، از پایین یا خارج از ساختمان خط تلفن را قطع کند ، دزدگیر شما از کار می افتد و نمی تواند با شما تماس بگیرد. بهترین نوع دزدگیر اماکن که تا به حال عرضه شده ، دزدگیر سیم کارتی است. این دزدگیر علاوه بر تماس با شما از طریق سیم کارت ، با صدای آژِیر تمرکز فرد خاطی را بهم میریزد و به اهالی اطراف یا نگهبان شما اطلاع می دهد. یکی دیگر از لوازم ایمنی و راه های جلوگیری از دزدی ، استفاده از جک درب پارکینگ یا راهبند امنیت است. این موارد نیز می توانند تا حدودی از ورود و خروج غیر مجاز جلوگیری کنند.

دزدگیر اماکن master

برند ایرانی و با کیفیت

شرکت master  یکی از متعهد ترین و توانمندترین برند های تولید دزدگیر در ایران است که با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز و امکانات ویژه ، سیستم های امنیتی و حفاظتی با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این قسمت ویژگی های دو مدل از دزگیر اماکن master را بررسی می کنیم.  ویژگی های دزدگیر اماکن master  خط شهری M910 :

– سیستم حفاظتی ۵ زون به همراه تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت

– دارای ۵ عدد زون (۲ زون بی سیم)

– دارای سیستم تلفن کننده و ۳۰ حافظه برای ثبت شماره تلفن

– تماس از دو طریق سیمکارت و خط ثابت منزل یا محل کار

– قابل فعال یا غیر فعال شدن با استفاده از پیامک و تماس با سیمکارت

– قابلیت نام گذاری برای بخش هایی مانند زون ها و ریموت ها و …

– قابلیت ارسال گزارشات

– ارسال نام زون هنگام آلارم و هشدار دزدگیر

– دارای ۳۰ حافظه شماره و ۳۰ ثانیه پیام قابل ضبط

– دارای ۲ مدل شماره گیری و اعلام هشدار

– قابلیت حذف زون توسط نرم افزار (Omit)

– امکان گزارش گیری حوادث اخیر از راه SMS و پیامک

– امکان عوض کردن رمز ورود دستگاه با استفاده از نرم افزار

– سایلنت شدن اسپیکر خارجی توسط نرم افزار

– دارای زمان سنج و تایمر قابل تنظیم به منظور فعال یا غیر فعال شدن در یک زمان معین

– دارای رله برای درب بازکن

– قابلیت سیو کردن ۱۰۰ گزارش اخیر به همراه تاریخ و ساعت

– دارای تقویم هجری شمسی

– امکان متوقف کردن شماره گیری با وارد کردن رمز هنگام پخش پیام صوتی

– دارای ۲ تحریک + و –

– تنظیم مدت زمان آژیر از ۱ تا ۴۰۰ ثانیه

– گزارش دوره ای شارژ سیمکارت

– قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه توسط دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه اندروید

– دارا بودن خروجی رله برای مدیریت کردن وسایل برقی از راه دور

دزدگیر اماکن مستر مدل M930

در طراحی این نوع دزدگیر ، با تکیه بر تخصص مهندسان بومی بسیار از مشکلات و نواقصی که در دزدگیرهای برند های دیگر موجود است ، رفع شده اند و ما با پنل نرم افزار مدیریتی و دزدگیر با کیفیتی رو به رو هستیم. مشخصات و ویژگی های دزدگیر اماکن master  مدل M930  مانند مدل قبل است و تغییرات زیادی در آن به چشم نمی خورد.

در حال حاضر تمام مکان ها از جمله منازل مسکونی ، ادارات ، فروشگاه ها و مشاغلی از جمله طلا فروشی ها ، صرافی ها و … نیاز به سیستم های حفاظتی از جمله دزدگیر اماکن و دزدگیر خانه دارند. زیرا سارقین در پی مشاغل پردرآمد و گران قیمت هستند تا بتوانند پول زیادی از این طریق بدست آورند. لازم به ذکر است که سارقین همزمان با پیشرفت تکنولوژی تلاش می کنند تا خود را به روز کنند و از تجهیزات جدید سردرآورند. به همین دلیل توصیه می شود دائما سیستم های حفاظتی خود را به روز کنید و از برترین برندها در این زمینه کمک بگیرید. اگر نگاهی به برندهای ایرانی بیندازید به خوبی متوجه می شوید که این برندها به قدری با کیفیت هستند که به راحتی قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند و می توانند بخش عمده ای بازارهای جهانی را بگیرند.

دزدگیر اماکن master

جمع بندی در مورد دزدگیر های اماکن

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد ، دیگر به نظر می رسد که خرید دزدگیر نیز مانند خرید دوربین مداربسته (CCTV) به امری ضروری و لازم تبدیل شده است. اگر شما قصد خرید دزدگیر دارید ، پیشنهاد نگارنده خرید دزدگیر اماکن master  است. با توجه به کیفیت ساخت و ایرانی بودن ، به حق گزینه ای مناسب و جالب توجه است. شرایط خرید این دزدگیر را می توانید از طریق سایت ما پیگیری فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *