دزدگیر اماکن next چه ویژگی هایی دارد؟

دزدگیر اماکن next

قبلا در مورد اهمیت دزدگیر خانه و اماکن به طور مفصل صحبت کرده ایم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و مشخصات دزدگیر اماکن next  آشنا کنیم. دزدگیر اماکن یک سیستم حفاظتی و امنیتی است که می تواند در کاهش ریسک و خطر وقوع سرقت بسیار مفید واقع شود و حتی در صورت بروز دزدی و سرقت می تواند به شما در پیگیری فرد سارق بسیار کمک کند. به همین علت این سیستم حفاظتی امروزه بسیار محبوب شده و در اکثر مغازه ها ، ساختمان های صنعتی و مسکونی ، سوله ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. در مطالب پیشین ، به بررسی انواع ، برند ها و نحوه کارکرد دزدگیر های اماکن پرداختیم.

دزدگیر اماکن next چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت نکست به عنوان شرکتی فعال در حوزه دزدگیر های اماکن سعی دارد تا ویژگی های مناسبی را در دزدگیر های خود فراهم آورد. در حال حاضر دو مدل از دزدگیر های این شرکت داخل بازار ایران موجود و قابل دسترسی است. در ادامه این بخش به بررسی ویژگی های این دو دزدگیر اماکن next می پردازیم.

دزدگیر اماکن next مدل SW-508

این محصول از سری دزدگیر های سیم کارتی اماکن است. این نوع دزدگیر ها آخرین ورژن و نسل آخر دزدگیر های اماکن به حساب می آیند و با توجه به ویژگی هایشان ریسک و خطر سرقت را کاهش می دهند . از ویژگی های این مدل دزدگیر اماکن next می توان به مواردی همچون قابلیت برقراری تماس با مالک، امکان کددهی 40 عدد سنسور چشمی حرکتی ، امکان نصب و استفاده از انواع قفل های برقی بدون احتیاج به رله و  امکان متصل شدن 4 بلندگو اشاره کرد. همچنین این مدل از دزدگیر 4 عدد زون دارد که تمام آن ها به شکل هوشمند و قابل برنامه ریزی شده هستند.

هر چه تعداد زون ها بیشتر باشد تسلط به محیط نیز بیشتر است. ترانسفورماتور هایی که در این نوع از دزدگیر تعبیه شده امکان تغذیه طولانی مدت باتری را فراهم می کند. بکارگیری از ریموت بتا ، بیشترین برد را ایجاد خواهد کرد و شما می توانید از فاصله دور نیز دزدگیر را فعال یا غیر فعال کنید. این مدل از دزدگیر نکست دارای اپلیکیشن مخصوص موبایل است. اما اگر گوشی هوشمند ندارید نگران نباشید زیرا با کمک گرفتن از یک گوشی ساده نیز می توان اقدام به مدیریت دزدگیر کرد. شما می توانید 10 عدد شماره تلفن برای برقراری تماس و ارسال پیامک وارد حافظه آن کنید.

با توجه به ویژگی های درج شده برای دزدگیر اماکن  next مدل SW-508  ، می توان شرایط و ویژگی های آن را مطلوب توصیف کرد و حضور آن را برای مکان هایی که از لحاظ امنیتی حساس هستند و مغازه هایی که اجناس گران قیمتی را می فروشند و در محل مغازه نگه داری می کنند ، واجب و لازم دانست.

دزدگیر اماکن next چه ویژگی هایی دارد؟

دزدگیر اماکن next  مدل SW-506

این دزدگیر نسبت به مدل قبلی از تکنولوژی رده پایین تری برخوردار است اما همچنان می تواند در مواردی مفید واقع شود. این دزدگیر به جای تکنولوژی تماس با سیم کارت ، از روش تماس با خط تلفن شهری بهره می برد. این روش تماس به نسبت روش سیم کارتی کمی ضعیف تر است زیرا فرد سارق می تواند از قسمت ورودی و یا حتی خارج از ساختمان تلفن را قطع کند و بدین سبب سیستم اطلاع به مالک را از کار بیندازد. اما این دزدگیر ها نیز همچنان پر متقاضی هستند و برخی از افراد استفاده از آنها را ترجیح می دهند. مشخصات و ویژگی های دزدگیر اماکن next  مدل SW-506 عبارتند از :

امکان برقراری تماس با استفاده از تلفن ثابت شهری با مالک و سایر شماره تلفن هایی که در حافظه ذخیره شده اند.  شما می توانید همانند دزدگیر مدل قبل از انواع قفل های برقی بدون هیچگونه نیاز به رله بهره مند شوید. برای پخش شدن بهتر صدای آژیر نیز می توانید از 4 عدد بلندگو یا اسپیکر استفاده کنید تا در صورت وقوع خطر یا سرقت ، اطرافیان سریع تر متوجه شوند. میکروکنترل هایی که در این دزدگیر تعبیه شده دارای آخرین تکنولوژی و استاندارد روز دنیا هستند و بالاتری کارآیی را دارند.

دزدگیر اماکن نکست مدل SW-507

طبق بررسی هایی که انجام دادیم در زمان نگارش این متن ، این مدل دزدگیر در بازار ایران موجود نیست اما باز هم ما به ویژگی های آن می پردازیم تا در صورت موجود شدن آن ، مصرف کنندگان بتوانند از این مزایا و ویژگی های این دزدگیر مطلع شوند.

این دزگیر نیز همانند مدل SW-506 دارای تلفن کننده خط شهری است و از این طریق مالک را از وقوع مشکلات احتمالی مطلع می کند و در سایر موارد نیز شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. از ویژگی های دزدگیر اماکن next  مدل SW-507 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

خواندن ولتاژ باتری با ملودی یکی از ویژگی های جالب این نوع از دزدگیر است. همچنین امکان کدگیری جداگانه و مجزای چشمی ها با کلید زون ها امکان پذیر است. شما می توانید chimo را در اسپیکر داخلی یا خارجی فعال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. این دزدگیر قابلیت متصل شدن 4 بلندگو را دارد و هر بلندگو دارای عملکردی جداگانه می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های دزدگیر اماکن next مدل SW-507 این است که شما می توانید آن را در حالت نیمه فعال نگه دارید. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید که اغلب دزدگیرها دارای دو حالت فعال و غیر فعال هستند و کمتر برندی وجود دارد که دارای حالت نیمه فعال باشد. این دزدگیر قابلیتی که دارد که با استفاده از آن می توانید اقدام به شنیدن صدای محیط کنید و از امن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دزدگیر اماکن next چه ویژگی هایی دارد؟

جمع بندی در مورد دزدگیر های شرکت نکست

شما می توانید دزدگیر اماکن next  را از طریق نمایندگی ها و گارانتی های موجود در کشورمان خریداری نمایید. همانطور که گفتیم این دزدگیر ها از کیفیت و کارایی بسیار مناسب و مطلوبی برخوردار اند و می توانند به شما در جهت حفاظت بهتر از مکان مورد نظرتان کمک کنند. در حال حاضر اغلب مکان ها از جمله منازل مسکونی و محل کار از ابزارهای حفاظتی بهره می برند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *