دزدگیر خانه سایلکس

معرفی محصولات شرکت صنایع الکترونیک سایلکس از جمله دزدگیر خانه سایلکس موضوع این مقاله است. امروزه وجود دزدگیر های خانه و اماکن نیز مانند دوربین های مدار بسته به امری لازم و ضروری تبدیل شده است. در مقالات قبلی ، انواع دزدگیر خانه از جمله دزدگیر های معمولی و سیم کارتی را معرفی کردیم و به بیان ویژگی های آن ها پرداختیم. در این مقاله نیز بر آن شدیم تا ویژگی های دزدگیر خانه سایلکس را بیان کنیم.

دزدگیر خانه سایلکس

دزدگیر خانه سایلکس نوعی سیستم حفاظتی و امنیتی است که در صورت ورود غیر مجاز افراد به مکان مورد نظر ، با صدای آژیر یا تماس تلفنی اهالی و صاحب منزل یا شرکت را ، از حضور سارقین مطلع می سازد. از این نوع دزدگیر های برای حفاظت از اماکنی مثل ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، صنعتی و…. استفاده می شود. راسل پاپ برای اولین بار این دزدگیر ها را در سال 1853 طراحی کرد.

دزدگیر خانه سایلکس

تاریخچه شرکت صنایع الکترونیک سایلکس

صنایع الکترونیک سایلکس بیش از ربع قرن است که در تولید و طراحی سیستم های حفاظتی فعالیت می کنند. در ابتدای فعالیت خود ، این شرکت به تولید دزدگیر اتومبیل مشغول بود و پس از گذشت زمان و پیشرفت روز افزون ، این شرکت اقدام به طراحی و تولید سیستم هایی مانند دزدگیر خانه و  دزدگیر اماکن ، قطعاتی مانند مدار فرمان برای انواع کرکره برقی، کیت انواع کنترل و ریموت صنعتی کرده است. این شرکت همواره در حوزه فناوری و نوآوری فعال بوده و خود را به عنوان اولین تولید کننده ریموت کنترل های Hopping Code  در ایران معرفی کرده است.

بررسی دزدگیر خانه سایلکس

در این قسمت می خواهیم ویژگی های دزدگیر خانه سایلکس را بررسی کنیم و انواع مدل های دزدگیر این شرکت را به شما معرفی کنیم. در دنیای امروز که سارقین خود را با آخرین تکنولوژی های روز دنیا هماهنگ کرده اند استفاده از برترین تکنولوژی های حفاظتی امری ضروری به حساب می آید.

دزدگیر SG7+  شرکت سایلکس

این دزدگیر اماکن از نوع دزدگیر های هوشمند {سیم کارتی} است و می تواند آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد زیرا می توانید از راه دور نیز منزل یا محل کار خود را چک کنید. از ویژگی های این نوع دزدگیر می توان به مواردی همچون اعلام خطراتی همچون آتش سوزی ، سرقت ، شکست شیشه و … از طریق سیمکارت و تلفن شهری اشاره کرد.

همچنین قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک، مدل های مختلف آلارم و هشدار ، وجود 4 رله خروجی به همراه تنظیمات متنوع، 5 زون و امکان تعریف هر زون به 8 حالت متنوع، امکان ثبت 99 حادثه اخیر همراه با مشخصاتی از جمله تاریخ و ساعت، قابلیت ارسال 9 گزارش برای صاحب دزدگیر و … وجود دارد. دزدگیر SG7+  شرکت سایلکس امکان سایلنت کردن هشدار را دارد و می توانید دزدگیر را توسط نرم افزارهای هوشمندی که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می شود مدیریت کنید.

دزدگیر خانه سایلکس

دزدگیر خط شهری PD14 شرکت سایلکس

این دزدگیر اماکن خط شهری یکی از محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه تولید شرکت سالیلکس است. همانطور که در مقالات گذشته بیان کردیم ، دیگر استفاده از دزدگیر های خط تلفنی مرسوم نیست اما این دزدگیر ها نیز می توانند در ایجاد امنیت و پیشگیری از سرقت اماکن مسکونی و اداری موثر واقع شوند. ویژگی های این دزدگیر را در ادامه مطلب بررسی کرده ایم.

این محصول همراه با ریموت و کنترل لنکس یا پرایم ارائه می شود. ریموت این نوع از دزدگیر از نوع هایپینگ کد است که در مطالب گذشته درباره تکنولوژی آن صحبت کردیم. دزدگیر خط شهری PD14 شرکت سایلکس توسط تلفن ثابت کار می کند و می تواند ضبط و ارسال پیام 15 ثانیه ای را انجام دهد. وجود رله درب بازکن و امکان کنترل دستگاه از طریق خط ثابت شهری از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود.

برخی از افراد تصور می کنند امکان نصب سنسور بی سیم بر روی دزدگیرهای تلفن ثابت شهری وجود ندارد. اما شما می توانید انواع سنسور بی سیم شامل سنسور تشخیص حرکت ، سنسور شکست شیشه، تشخیص دود و … را بر روی آن نصب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

دزدگیر اماکن SL14 

این مدل نیز یکی از دزدگیر اماکن تولید شده توسط شرکت سایلکس است. ویژگی های دزدگیر اماکن SL 14  شامل ریموت پرایم، 4 عدد زون و امکان مدیریت کردن سنسورهای مختلف، وجود رله درب بازکن، رله هشدار خارجی و داخلی و … می باشد.

جمع بندی در مورد دزدگیر امکان سایلکس

دزدگیر های اماکن شرکت سایلکس، ساخت ایران هستند و با خرید این محصولات به جای خرید نمونه های خارجی ، می توانید از صنعت با کیفیت داخلی حمایت کنید. این شرکت با عرضه محصولات امنیتی و حفاظتی با کیفیت ، توانسته بازار هدف مناسبی را برای خود فراهم آورد. همانطور که دیدیم این شرکت هر دو نوع دزدگیر تلفن خطی و سیم کارتی را تولید می کند و در نسخه سیم کارتی نیز از برنامه های اندروید و آی او اس آن پشتیبانی می کند. اگر شما نیز علاقه مند به تهیه دزدگیر های اماکن این شرکت هستید ، می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین از شرایط خرید آن مطلع شوید. در پایان امیدواریم که مطلب دزدگیر خانه سایلکس برای شما مفید واقع شده باشد.

خوشبختانه در سال های اخیر کیفیت تولیدات ایرانی به قدری بالا رفته که به راحتی قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارند. برندهایی همچون سایلکس که در کارخانجات ایرانی و توسط متخصصین تولید می شوند از ویژگی هایی برخوردارند که متناسب با نیاز شما هستند.

واقعیت این است که خانه های ویلایی بیشتر از خانه های آپارتمانی نیاز به نصب دزدگیر دارند. زیرا خانه های ویلایی مسیرهای بیشتری برای ورود سارقین دارند. اما خانه های آپارتمانی از امنیت بالاتری بهره مند هستند که این مساله می تواند نیاز آن ها را به دزدگیر محدود کند. توصیه می شود بدون توجه به آپارتمانی یا ویلایی بودن خانه اقدام به نصب دزدگیر و محافظت از آن کنید. زیرا اغلب سارقین به محض مشاهده دزدگیر از سرقت صرف نظر می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *