انواع سنسور مگنت

دزدگیر های ارزان

دزدگیر های ارزان قیمت در بازارهای داخلی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ همانطور که می دانید در حال حاضر و باتوجه به قیمت سرسام آور تجهیزات صنعتی، کالاها و … مالکان و صاحبان مشاغل خطر سرقت و دزدی را بیش از پیش احساس می کنند. در دهه گذشته استفاده از دوربین های مداربسته بسیار در سطح کشورمان شایع و پرطرفدار شد اما دوربین مداربسته برای زمانی است که دیگر کار از کار گذشته و صرفا می توان از طریق فیلم سرقت، موضوع را پیگیری کرد. بعد از دوربین مداربسته، این دزدگیر اماکن بود که توانست جای خود را در بازار ایران پیدا کند.
این سیستم حفاظتی بیشتر جنبه پیشگیری از سرقت را دارد و می تواند تا حد زیادی خطرات دزدی را از محل مورد نصب دور نماید. در برخی از موارد شاهد این هستیم که صاحبان مشاغل بخاطر هزینه بالای این سیستم از خرید آن صرف نظر می کنند. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از دزدگیر های ارزان قیمت را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز علاقه مندید تا در این رابطه اطلاعاتی را کسب نمایید، تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی دزدگیر های ارزان قیمت

دزدگیر های ارزان معمولا از برندهای ایرانی و چینی هستند. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. به طور کلی نمی توان گفت که دزدگیر های ارزان قادر به تامین نیازهای شما نیستند اما قطعا نسبت به دزدگیرهای گران از امکانات کمتری برخوردار هستند. در این بخش به شکل مورد محصولات شرکت های مختلف سیستم های حفاظتی را مورد بررسی قرار می دهیم و به بیان ویژگی های این دزدگیر ها می پردازیم. لازم است بدانید از مهمترین دزدگیر هایی که لازم است درباره آن اطلاع داشته باشید دزدگیر خانه است.

دزدگیر های ارزان

دزدگیر سایلکس مدل SG7+

صنایع الکترونیک سایلکس بیش از دو دهه است که در زمینه های تولید سیستم های حفاظتی فعالیت دارد و توانسته با پشتیبانی مهندسین ایرانی، محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نماید. سیستم امنیتی اماکن  مدل SG7+ سایلکس یکی از دزدگیر های ارزان قیمت بازار است که امکانات مناسبی را برای مصرف کننده فراهم می کند. این دزدگیر دارای ریموت Lenex است و برای تنظیم رله برنامه های متنوعی دارد. دزدگیر SG7+ می تواند از طریق ارسال پیامک های فارسی برای تمام مخاطبین تعریف شده، هشدار قطعی برق و هشدار کم شدن شارژ باتری و سیم کارت را اعلام نماید. این دزدگیر دارای 4 حافظه به عنوان ادمین و دارای 10 حافظه برای مخاطب است.
در صورت وقوع خطر و یا دزدی این دزدگیر می تواند این موضوع را از طریق خط تلفن شهری و سیم کارت به اطلاع مالک و مخاطبین برساند. این پیام صوتی می تواند در قالب پیام 24 ثانیه ای به صورت مجزا برای حالت های الارم، آتش، خطر و سرقت فعال شود. شما می توانید با استفاده از این دزدگیر محیط محل نصب را به 5 زون تقسیم بندی کنید که هر زون را می توان به 8 حالت تنظیم کرد. این دزدگیر قابلیت ثبت 99 واقعه اخر به همراه زمان و تاریخ وقوع را نیز دارد. در این دستگاه شما می توانید برای هر کاربر ریموتی سطح دسترسی خاصی را تعیین نمایید. ضمنا این دستگاه قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن های اندروید و آی او اس را نیز دارد و شرکت سازنده از این اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند.

دزدگیر بتا مدل Z7-GSM

دزدگیر بتا یکی دیگر از دزدگیر های ارزان محسوب می شود. این مدل دزدگیر از جدیدترین محصولات شرکت بتا در بخش دزدگیر های اماکن است. با استفاده از این دزدگیر شما می توانید مکان موردنظر را به 7 زون تقسیم بندی کنید. این دزدگیر در صورت مشاهده و احساس خطر یا دزدی می تواند از دو روش سیم کارتی و خط تلفن شهری با مالک یا ادمین تماس بگیرد. این دزدگیر دارای 7 زون با سیم ، 2 زون بی سیم و یک زون تشخیص آتش (دود} است. این دزدگیر می تواند در قطعی برق، قطعی سیم بلندگو و کم شدن شارژ سیم کارت را به ادمین از طریق پیامک اطلاع دهد. شما می توانید تا ده چشمی بی سیم را به این دستگاه متصل نمایید. امکان ذخیره 20 شماره به عنوان مخاطب و ضبط یک پیام صوتی سی ثانیه ای نیز در این دستگاه وجود دارد. دستگاهی مناسب برای اینکه امنیت خانه خود را با آن تامین کنید.

دزدگیر اماکن فایروال مدل F9

دزدگیر فایروال مدل F9، یکی از جدیدترین دزدگیر های شرکت فایروال و یکی از دزدگیر های ارزان موجود در بازار است. این دزدگیر دارای نمایشگر و سخنگوی فارسی است که باعث شده است کارکردن با این دزدگیر بسیار ساده باشد. در صورت اتصال میکروفون خارجی شما می توانید از طریق این دزدگیر محیط اطراف را شنود کنید. این دستگاه می تواند از طریق پیامک فارسی وضعیت قطعی برق ، کم شدن شارژ سیم کارت و … را به ادمین یا مالک اطلاع دهد. این دزدگیر قابلیت ایجاد 8 زون باسیم و 8 زون بی سیم با قابلیت پارتیشن بندی را دارد. شما می توانید هر زون را به یکی از حالت های { نرمال، تاخیری، 24 ساعته، دینگ دانگ، مخفی} در آورید.
کنترل دزدگیر F9 فایروال از طریق ریموت، پنل صفحه کلید دستگاه ، اپلیکیشن های موبایلی و تماس و پیامک با خط میسر است. این دستگاه دارای 20 حافظه ریموت و 64 حافظه سنسور است. فعالیت های ریموت ها نیز از طریق پیامک به مالک اطلاع داده می شود و شما به عنوان مالک می توانید عملکرد افراد را مورد بررسی قرار دهید. ساعت و تاریخ نیز شمسی است و شما می توانید اتفاقات را به راحت ترین شکل ممکن بررسی کنید. دزدگیر فایروال مدل F9 دارای 10 حافظه پیامکی، 10 حافظه تماس و 2 حافظه مخفی است. امکان استفاده همزمان از سیم کارت و خط شهری نیز در این دستگاه تعبیه شده است. ضمنا شرکت فایروال برای این محصول گارانتی طلایی 60 ماهه را در نظر گرفته است.

دزدگیر های ارزان

جمع بندی

با اینکه برخی از صاحبان مشاغل و مالکان منازل، خرید دزدگیر اماکن یا خرید دستگاه های حفاظتی را هزینه تلقی میکنند اما این چنین نیست و شما می توانید با صرف هزینه ای جزئی از خسارات بزرگتری جلوگیری نمایید. پیشنهاد نگارنده این است که در صورت اینکه قصد تهیه دزدگیر اماکن و نصب آن را دارید با شماره های موجود بر روی وبسایت ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *