در این مطلب قصد داریم شما را با عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری آشنا کنیم. در دنیای امروز آیفون های تصویری به عنوان یک ابزار ضروری و حیاتی در ساختمان های مسکونی و تجاری محسوب می شوند. زیرا ارتباط را آسان کرده و تردد در محل را تسهیل می کنند. عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری بسیار متنوع هستند و شما با خواندن این مطلب می توانید یکی از مدل های آن را بر اساس نیاز ، بودجه و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری کدامند ؟ آیفون های تصویری در برندهای داخلی و خارجی در حال تولید هستند که اغلب برندهای با کیفیت در بازار ایران نیز یافت می شوند. این وسیله رفاهی که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است به عنوان یک وسیله مهم و ضروری شناخته می شود. در سال های گذشته آیفون ها در انواع ساده تری تولید می شدند و تنها امکاناتی که بر روی آن ها نصب بود دکمه درب باز کن و رفت و برگشت صدا بود. اما هر چه که به زمان حال نزدیک تر می شویم شاهد پیشرفته تر شدن آیفون های تصویری هستیم. به نحوی که نمونه های موجود هیچ شباهتی به نمونه های اولیه آن ندارند. در ادامه با بررسی عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری به ویژگی های هر کدام از آن ها نیز اشاره خواهیم کرد.

برند داخلی یا خارجی

برندهای داخلی و خارجی متعددی هستند که آیفون های تصویری با کیفیت تولید می کنند. به طور مثال برندهایی مانند تابا ، الکتروپیک ، تکنما و …. جزو برندهای بسیار با کیفیت و راضی کننده ایرانی هستند که قابلیت رقابت جدی با رقیبان خارجی خود را دارند. این برندها سابقه ای درخشان در تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی را دارند. به نحوی که اغلب سیستم های حفاظتی در ایران توسط این برندها تولید می شود. یکی از عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری انتخاب برند داخلی و خارجی است. برندهایی مانند کوماکس نیز از برندهای مرغوب خارجی هستند.

برخی از افراد تصور می کنند که برندهای خارجی عملکرد بهتری نسبت به برندهای داخلی دارند در صورتی که تکنولوژی بکار رفته در آن ها مشترک است و برندهای ایرانی که نام بردیم نیز از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولاتشان استفاده می کنند. طبیعتا قیمت محصولات ایرانی کمتر از محصولات خارجی است و این امر برای افرادی که بودجه محدودی در اختیار دارند بسیار مناسب خواهد بود.

قابلیت ذخیره تصویر و فیلم

برندهای معتبر به منظور افزایش امنیت اقدام به اضافه کردن قابلیت های جدید به محصولات خود کرده اند. یکی از این امکانات قابلیت ذخیره تصویر و فیلم است. اگر در خانه حضور نداشتید و سارق قصد وارد شدن به منزل شما را داشت می توانید با بازنگری فیلم های مربوطه اقدام به شناسایی او کنید. همچنین اگر دوستان و اعضای خانواده شما در غیاب تان به منزل شما آمدند می توانید از آن مطلع شوید. آیفون های تصویری دارای میزان حافظه های مختلف هستند و هر چه ظرفیت آن ها در عکس برداری و تصویر برداری بیشتر باشد باید هزینه بالاتری را برای آن پرداخت کنید.

انواع عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

صفحه نمایشگر لمسی

در مدل های قبلی آیفون های تصویری یک پنل ، صفحه نمایشگر و یک عدد گوشی وجود داشت. هر چه که به زمان حال نزدیک تر می شویم شکل ظاهری آیفون ها نیز تغییر می کند و مدرن تر می شود. زیرا دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند و برندهای معتبر دائما در تلاش هستند تا زیبایی محصول را حفظ کنند. اکنون که مدل های جدید آیفون های تصویری را با مدل های قدیمی مقایسه می کنیم متوجه تغییرات زیادی از جمله وجود صفحه نمایشگر بر روی آن می شویم. صفحات نمایشگر زیبایی خاصی را به آیفون می بخشند و جلوه آن را شیک تر خواهند کرد. لمسی بودن صفحات نمایشگر باعث بهبود و تسهیل کارکرد آن شده است.

ابعاد صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر که بر روی آیفون تصویری قرار می گیرد دارای ابعاد مختلفی است. در برخی از نمونه ها شاهد عدم وجود گوشی هستیم و تمام پنل داخلی آیفون از صفحه نمایشگر لمسی ساخته شده است. هر چه ابعاد صفحه بیشتر باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. آیفون هایی که فاقد گوشی هستند از یک یا چند عدد اسپیکر در پنل داخلی استفاده می شود تا صدا به خوبی رفت و برگشت داشته باشد. استاندارد ترین ابعاد صفحه نمایشگر لمسی آیفون تصویری بین 5 تا 10 اینچ است.

دوربین با قابلیت دید در شب

دوربین هایی که بر روی آیفون های تصویری تعبیه می شود دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. توصیه می کنیم در هنگام خرید آیفون تصویری نوعی از آن را انتخاب کنید که دارای دوربین با قابلیت دید در شب باشد. زیرا دوربین های معمولی در تاریکی دید خود را از دست می دهند و این امر امنیت محیط را به شدت کاهش می دهد.

اغلب سرقت ها در نیمه شب اتفاق می افتند و اگر شما نتوانید به وسیله دوربین دید در شب تصویر سارق را ضبط کنید دوربین هیچ تاثیری در بالا رفتن امنیت شما نخواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین با قابلیت دید در شب این است که از امواج مادون قرمز استفاده می کند و زاویه دید وسیعی دارد. شما می توانید تصویر فردی که پشت آیفون ایستاده را با بالاترین کیفیت ضبط کنید. وجود این نوع از دوربین ها سبب افزایش قیمت آیفون تصویری می شود.

با گوشی یا بدون گوشی

نوعی از آیفون های جدید فاقد گوشی هستند و همین امر زیبایی آن ها را به مراتب افزایش می دهد. به جای نصب گوشی از اسپیکر برای رفت و آمد صدا استفاده می شود. برندهای معتبر برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است و هر زمان که برای آیفون مشکلی به وجود آید مشتری می تواند به شرکت مراجعه کند و اقدام به تعمیر آن کند.

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری چیست ؟

قابلیت ارتباط بین واحدها

در مجتمع های مسکونی که تعداد واحدهای زیادی دارند از آیفون هایی استفاده می شود که دارای تکنولوژی ” اینترکام ” هستند. به این معنی که هر کدام از واحد ها دارای کد مخصوص به خود است و شما می توانید در واحد خود با فشار دادن آن کد با یک واحد دیگر در همان مجتمع ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید با نگهبانی نیز ارتباط برقرار کنید. نگهبان ها در مجتمع های مدرن نیز می توانند با هر کدام از واحدها مرتبط شوند و اطلاعات لازم را رد و بدل کنند.

کلام پایانی !

در این مطلب به بررسی عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری پرداختیم و مهم ترین موارد را در این خصوص بیان کردیم. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید آیفون تصویری نیاز خود را بسنجید و خرید خود را بر همان اساس انجام دهید. زیرا برخی از آیفون ها دارای قیمت بالا و امکانات بسیار پیشرفته ای هستند که مورد نیاز شما نخواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *