مارک جک پارکینگ 

بهترین مارک جک پارکینگ در کشور ما چیست و چه قدمتی دارد ؟ جک درب پارکینگی در کشور‌ایران عمری نزدیک به 20 سال داراست . ولی جک درب پارکینگ اهل ایران مدت زیادی نیست که توانسته به جایگاه و رتبه خوبی برسد . می بایست اعلام‌کرد در سال های گذشته نمی توانستیم به تولید ها جک درب اتومات اهل ایران اعتماد کنیم ولی اکنون می‌توانیم به صورت بسیار جدی مهر تاییدی بر تولید ها با اسم نشان و باکیفیت اهل ایران بزنیم. پس تا انتهای این مقاله با کهربادر همراه باشید.

 

روند قیمت جک پارکینگ 

در این مطلب شما را با چند نمونه از بهترین مارک جک پارکینگ آشنا می کنیم. بالا رفتن بهای ارز و دلار امریکا در ایران یکی از دلایل استقبال مردم از محصولات ایرانی است. همان طور که اشاره کردیم در سال های گذشته این محصولات به دلایل مختلفی مورد استقبال قرار نمی گرفتند اما کارشناسان سیستمهای حفاظتی پیش از این از بالا بودن کیفیت این تولیدات گفته بودند البته هنگامی که این مساله اثبات شود قطعا رضایت بخش تر خواهد بود. در ادامه شما را با بهترین مارک جک پارکینگ اهل ایران را با ویژگی ها و سکو بندی کیفیت به همراه ارزش آن ها معرفی نماییم .

 

جک درب پارکینگ سیماران

سیماران مارک شناخته شده و باتجربه درکنترلی و آیفون چهره ای در کشور‌ایران هست . سوابق این موسسه در واردات تولیدات جک پارکینگی ایتالیایی پروتکو می‌باشد که در صدر با امداد آن کمپانی به ایجاد جک پارکینگی پرداخت و به دنبال جک به طور کامل اهل ایران ساخت و عرضه نمود که ما به بررسی آن می‌پردازیم .این موسسه چهار مدل جک درب پارکینگ ایجاد نموده که گرانترین آن از بازوی پروتکو ایتالیا سود کرده است که اکنون به دلیل دشواری در واردات , ساخت آن متوقف شده‌است . سه نوع دیگر فقط در بازوها تفاوت دارا هستند و تمامی متعلقات جانبی که دربرگیرنده مدار در اختیار گرفتن , چشمی , فلاشر و ریموت هستند , مشترک می‌باشند . تولیدات این مجموعه جزو شایسته ترین های بازار قرار می‌گیرد و در حالتی که که نقص‌ میزان دارایی وجود نداشته باشد , درب خودکار سیماران می تواند تحت عنوان جک درب پارکینگ اهل ایران قابل اعتماد اسم گیرد . در بخش بعدی سه دسته جک پارکینگ سیماران به اختصار معرفی می‌شود .

مارک جک پارکینگ

جک سیماران فراز S4  

این دسته یکی از او‌لین جک درب پارکینگ اهل ایران است که سالها دربازار کشور‌ایران موجود است و تماما قابل اطمینان می‌باشد . این فرآورده از دو بازو با ظاهری مشابه جک پروتکو ایتالیا تشکیل شده و از سیستم خلاص کن سوئیچی منفعت میبرد تا امنیت در پارکینگ را افزایش دهد. درصد آسیب این بازوها کمتر است و این بازوها هنگامی با بقیه قطعات که دربرگیرنده مدارکنترل Q70 , چشمی و فلاشر ریموت این مجموعه ادغام شود می‌تواند سیستمی حاذق و قابل اطمینان برای هر درب پارکینگی باشد .

جک سیماران فراز V و N  

این دو جور هم بخشی از تولیدها نو سیماران می باشند که در سال 1398 معرفی گردیده اند . ما هنوز فید بک جامعی از این دو جور نداشته ایم , به دلیل آنکه یکی از معیارهای اثبات کیفیت در محصولات استفاده طولانی مدت از آن است هنوز نتوانستیم بازخورد مناسب آن را دریافت کنیم. ولی چنانچه یک بررسی نخستین داشته باشیم , فراز N سیماران کیفیت دوچندان بالایی داراست به نحوی که کارشده و دسته کارکرد جک فراز N سیماران تماما لحاظ مارا جلب نموده است و به نوعی رغیب مستقیم فراز S4 سیماران است .

فراز V که ظاهری مشابه او تو کالیپسودارد و گویی می‌خواهد بازار جک پارکینگ اهل ایران را از آن خود کند. پوسته رویی بازو از پلاستیک تشکیل‌شده به نحوی که‌این پوسته روی موتور بایستی پیچ شود . ولی این اطمینان را می‌دهیم که‌این محصول هم به واسطه مارک مطرح و شناخته شده سیماران از اغلب جکهای پارکینگی نیز جایگاه بهتری دارد.

 

جک درب پارکینگ یال

یال هم یک کمپانی اهل ایران است که جزو بهترین مارک جک پارکینگ دسته بندی می شود که از وسعت و گستردگی بالایی نیز برخوردار است. این برند بجز ایجاد تولیدات یال , بازوهای خویش را به دیگر شرکتها می‌فروشد و این تولیدات با هیمن ظواهر با اسم های متعدد در بازار وجود دارند.

کمپانی یال محصولاتی با قیمت مناسب و تقریبا ارزان تولید می کند که دارای چند نمونه است. یکی از مدل های این کمپانی که ” پرایم ” نام دارد جزو مدل ها و نمونه های گران قیمت جک پارکینگ محسوب می شوند که دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

مارک جک پارکینگ 

جک یال X1 , X2 و تیفون 

این سه با ظاهری شبیه که صرفا تفاوتشان در اندازه شفت است ایجاد گردیده اند . ظواهر این جک درب پارکینگ اهل ایران فراوان شبیه پروتکو ACE ایتالیا است .

جک X2 برای دربهایی تا هر لنگه 2 متر , X1 تا هر لنگه 2 . 5 متر و تیفون برای هر لنگه درب 3متری قابل به کارگیری است . قیمت این محصولات مناسب است و برای ساختمانهای پرتردد هم قابل به کارگیری هست . به صورت کلی کیفیت محصولات و تولیدات یال کیفیت بالایی دارا‌هستند و با گارانتی 3 ساله عرضه گردیده اند .هر سه گونه از مدارکنترل , چشمی و فلاشر یکسان سود میبرند که درین نصیب هم یال تمام همت خویش را کرده تا شایسته ترین محصول را از نظر کیفیت به مصرف کننده ارائه کند . این محصول ها هم جزء پرفروشترین تولیدات جک پارکینگی اهل ایران می‌باشند که رقابت تنگاتنگی نیز با برند سیماران دارد.

جک درب پارکینگ پرایم P1 , P2و کاستومایز

مدل پرایم بازوهای آن شباهتی با خصوصی X دارا‌هستند البته تماما شبیه نیستند . یک کدام از تفاوتهای فاحش این دو در اندازه موتور و کل بازو است که در خصوصی پرایم فراوان بزرگتر و ضخیم تر است و به صورت کلی برای درهای مختص و بزرگ پباده سازی گردیده اند . اما از این مارک جک پارکینگ اهل ایران می توان در دربهای معمولی هم بهره برد و سالیان سال از آن بهره مند شد .

پرایم P1 و P2 دارنده شفتهای 60 و70 سانیتمتر است و آن نیز به‌این معناست که‌این بازو ها میتوانند قدرتی متساوی 800کیلوگرم برای هر لنگه درب داشته باشند . این عدد نسبتاً بیش تر از 2 برابر عمده نظارت پارکینگی اهل ایران میباشد . کمپانی یال , پرایم را با گارانتی 5 ساله و نصب مجانی عرضه کرده تا پک بی نقص کامل و با نصب ظریف به مصرف کننده تحویل گردد . پرایم سیستم بی نقصی است که یال همت کرده هرچه که دارااست را روی آن پیاده نماید تا در رتبه بالایی قرار گرفته و خویش را به سیستم های جک پارکینگی خارجی نزدیک کند .

پرایم کاستومایز یک کدام از نادر جکهایی است که تنها برای درب پارکینگ تک لنگه تاسیس شده است و در جمهوری اسلامی ایران تا کنون صرفا گونه ساخت شده هست . این سیستم تماما با صرفه سازی شده تا روی درب تک لنگه نصب شود . شفت اعجاب آور 80 سانتیمتری , قفل برقی درون پک , 5 سال گارانتی و نصب رایگان همگی و تمامی سبب ساز می شود مصرف کننده را مانند آهنربا به خویش جذب کند .

 

جک پارکینگی میلان 

روزهای اولین که‌این جک درب پارکینگ اهل ایران به بازار عرضه شد به واسطه اسم ایتالیایی و شباهت بدون نقص آن به پروتکو خصوصی لیدر و ارزش مضاعف مطلوب , در بازار شناخته شده بود . قطعا برای شما جالب است بدانید که اکنون به واسطه کیفیت زیاد و کامل و همینطور ارزش دوچندان مطلوب تقاضای مضاعف بالایی دارااست . جک میلان هم به نظیر دیگر تولید ها در خصوصی شفت 400 برای دربهایی تا 2 . 5 متر هر لنگه و شفت 500 برای دربهایی با پهنا حداکثر 3 . 5 متر در هر لنگه عرضه شده‌است .

 

بازوهای کیفیت عالی , مدار در اختیار گرفتن رامونا , چشمی و فلاشری که درصد آسیب پایینی دارااست به همراه گارانتی دو ساله و قیمت خوب قادر است توجه و استقبال هر مصرف کننده ای را به خویش جلب کند.

 

 

جک درب پارکینگ سوزوکی 

سوزوکی به واسطه اسم شناخته شده ای که داراست به تبلیغات جهت برند سازی و شناخته شدن نیاز ندارد . البته جک سوزوکی با سوزوکی ژاپن هیچ ارتباطی ندارد و این کالا لایسنس سنگاپور را دارا است . جک درب پارکینگ سوزوکی که یکی از بهترین مارک جک پارکینگ در ایران را می توان ارزانترین جنس ساخت جمهوری اسلامی ایران دانست که به لحاظ کارشناسان ما برای ساختمانهای کم رفت وآمد می‌تواند مفید باشد . این جک پارکینگی اهل ایران کیفیت متوسطی در همگی قطعات دارااست.

جک سوزوکی هم در مقدار بازو 400 و 600 عرضه شده که در دسته شالوده شفت 400 می توان آن را برای دربهای 350کیلوگرم و حداکثر پهنا درب 2 . 5متر به کارگیری و در دسته شفت 600 برای پهنا 3 . 5 و وزت 450کیلوگرم از این سیستم به کار گرفت . گارانتی 3 ساله و بها ذیل می‌تواند دلایلی باشد که دقت بخش اعظمی را به خویش جلب کند .

 

مقایسه جک پارکینگی اهل ایران یال , سوزوکی و فراز سیماران 

ما در اینجا میخواهیم مبنی بر حیث کارشناسان مقایسه ای از سه کالا پرفروش اهل ایران انجام دهیم تا نقاط ضعف و قوت هریک را اعلام نماییم . مقایسه ما دربین جکهای پارکینگی فراز دسته S4 , سوزوکی نوع SZ400 و یال X2 می‌باشد .

جک پارکینگی فراز S4 

دو بازو با ظواهر نسبتاً کلیشه ای که در اغلب مارک جک پارکینگ اهل ایران و ایتالیایی با این مثال برخورد کرده ایم . ظواهر این جک درب پارکینگ اهل ایران شباهت فراوانی با مدلهای پروتکو ایتالیا دارااست و سیستم خلاص کن این بازوها هم سوئیچی است تا از دید امنیتی بتواند اطمینان خاطر را به کاربر از آن بدهد .

مدار در دست گرفتن جک سیماران تمام قابلیتهای یک مدارکنترل تمام عیار و تمامی کاره را بدین جک اهل ایران بیشتر کرده است . با مدار Q70 فراز می شود به صورت منقطع برای هر لنگه درب زمان گشوده و مسدود شدن انتخاب نمود و همینطور خرجی قفل برقی فارغ از نیاز به کیت قفل برقی , طولانی تر شده‌است . قابلیتهایی نظیر فست کلوز , سنسور برخورد با بازدارنده قابلیتهایی است که توانسته جک سیماران را از یک جنس معمولی به یک فرآورده بالا رده تبدیل کند. . نمره دی سی ای ظاهرا و عملکرد فراز S4 سیماران 7 از 10 هست که آن سه نمره کم به دلیل ظواهر معمولی و کلیشه ای این جک پارکینگی اهل ایران هست .

جک پارکینگی فراز S4 سیماران 

از نقاط ضعف فراز S4 سیماران بها و مبلغ بالای این محصول به نسبت دو جنس بررسی شده این مقاله میباشد که قادر است این جک پارکینگی را از آیتم خرید بخش اعظمی از مصرف کننده گان بیرون سازد.

کنترل کیفیت و عدم آسیب 

کم کم با جک پارکینگی فراز سیمارانی بر می‌خوریم که به عبارتی ابتدا موقع نصب با اختلال روبرو شود . مدار در دست گرفتن و بازوها فراز S4 از در اختیار گرفتن کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند این نشان از اقتدار مضاعف عالی QC کمپانی سیماران در‌این بخش است .

تجربه ما نشان می دهد جک درب پارکینگ اهل ایران سیماران بعد از نصب هم کم به خسارت و آسیب بر می‌خورد و می توان اطمینان کافی از کارکرد بلند برهه زمانی و سوای نقص‌ این جک کنترلی داشت . ما نمره 10 از 10 در‌این بخش به سیماران میدهیم .

 

 

گارانتی و سرویس ها بعداز فروش 

سیماران که یکی از بهترین مارک جک پارکینگ در ایران محسوب می شود از گسترده ترین سرویس ها و خدمات بعداز فروش را در کشور ایران داراست . این سرویس ها درب محل نصب هم انجام می پذیرد . زمان گارانتی 30 ماهه سیماران عالی است و خیال و خاطر مصرف کننده را از جهت کیفیت متاع راحت خواهد نمود . نمره دی سی ای از حیث سرویس ها و گارانتی به سیماران 10 نمره از 10 می‌باشد .

جک پارکینگی سوزوکی Sz400  

جک سوزوکی SZ – 400 هم ازلحاظ ظاهری , بازوهایی شبیه فراز سیماران به کارگیری می نماید . این بازوها کلیشه ای و دکمه خلاص کن آلنی هشت گوش به کار گیری می شود . این داستان میتواند پاره ای از نظر امنیتی دلسرد کننده باشد . کارکرد جکها قابل انعطاف و بی سروصدا است و بدور دوم این بازو به صحت کار می نماید .

مدارکنترل این جک پارکینگی نوع رز میباشد که دارنده بالاترین قابلیتها برای درب اتومات می‌باشد . تایم برای گشوده و بسته نمودن درب به صورت ثانیه ای , فست کلوز , کلاج گشوده شدن و مسدود شدن قابل انعطاف از جمله قابلیتهای بارز مدار رز سوزوکی است . کارشناسان ما در‌این نصیب نمره 6 از 10 به نصیب بازوها و سعی مدار در اختیار گرفتن به جک پارکینگی اهل ایران سوزوکی میدهیم که ادله بخش اعظم کسر نمره سوزوکی پباده سازی کلیشه ای و به کارگیری از آلن بجای سوئیچ هست .

در دست گرفتن کیفیت و عدم تخریب 

احتمال دارد در‌حالتی که سوزوکی واحد در دست گرفتن کیفیت قویی داشت اکنون به عنوان پرفروشترین جک اهل ایران معرفی می شد , ولی دریغ از این خطا بزرگ که کمپانی سوزوکی QC را چنان دور از شوخی نگرفته . آمار آسیب و خسارت جک پارکینگی ایرانی سوزوکی بعداز باکس گشایی به نسبت بقیه دربهای کنترلی این مقاله بیشتر است امااگر مصرف کننده بعد از خرید بدشانس نباشد و مال بی عیب تحویل بگیرد , جک سوزوکی به ندرت با کارکرد استاندارد خراب می شود . در‌این نصیب امتیاز 5 از 10 را به سوزوکی می دهیم .

 

گارانتی و سرویس ها بعداز فروش 

هر چقدر کمپانی سوزوکی در واحد در اختیار گرفتن بدون شوخی نیست البته در نصیب گارانتی وخدمات بعداز فروش واحد قدرتمندی دارااست . در صورت معیوب بودن هر یک از قطعات جک یابرد سوزوکی , کمپانی در سال اولیه به‌سرعت فرآورده را تعویض مینماید و در سال دوم و سوم به واحد تعمیرات منتقل شده و سوای هیچ هزینه ای اجناس تعمیر می شود . در تهران و کرج خدمات از سمت کمپانی سوزوکی درمحل نصب هم انجام قبول میکند و بقیه شهرها میبایست توسط نمایندگی و نصاب این سرویس ها انجام پذیرد . درین نصیب امتیاز کارشناسان دی سی ایکالا 9 از 10 است که علت کسر یک امتیاز عدم گستردگی خمات در همه نقاط کشور ایران می باشد .

جک پارکینگی یال نوع X2 

جک پارکینگی اهل ایران یال بالاخره سنتها را شکسته و ظاهری گوناگون به بازار عرضه کرده است . بازوهای یال X2 شبیه جک پارکینگی پروتکو جور ACE میباشد . محل خلاص کن جکها دوچندان جای قابل قبولی قرار گرفته و از دسته سوئیچی هست از این جهت می توان اعلام کرد امنیت ساختمان را مورد‌علاقه قرار داده است . ممکن است اصلی ترین ایرادی که می توان از این جک گرفت صدای تولید شده از آن هست که ما تا قبل از این در دسته ایتالیایی ACE پروتکو هم مشاهده کرده بودیم . به نظرعلت این صدا ساختار این دسته بازوها است که بعید به نظر می رسد استراتژی خاصی برای بیصدا کردن آن وجود داشته باشد . این صدا بلند و آزار دهند نیست ولی به نسبت دو جک سوزوکی و فراز بیشتر هست .

کمپانی یال از موفقیت منحصر خویش استفاده می کند که شباهت فراوانی با پیروزی Ms1 دارااست . این پیروزی یک کدام از کامل ترین و کاربردی ترین موفقیت جک پارکینگی اهل ایران می‌باشد . فست کلوز , تایم گشوده و مسدود شدن مستقل , مسدود شدن واجب درب از جمله قابلیتهای این مدار در اختیار گرفتن است . امتیاز ما به‌این برند 9 از 10 می باشد که عامل یک امیتاز کمتر صدای بازوها هست .

 

 

در دست گرفتن کیفیت و عدم تخریب 

می توان اطمینان بالایی داشت که بعد از گشوده نمودن باکس جک یال هیچ قطعه ای معیوب نخواهد بود و این نشان از در دست گرفتن کیفیت بالای تولیدها یال میباشد . ما به تدریج با تخریب تولید ها یال برخورد کرده ایم , چه بسا بعداز نصب هم بازوها و مدار در دست گرفتن ماندگاری بالایی دارا‌هستند و بی علت معیوب نخواهند شد . بیشتر آسیب هایی که ما در جک پارکینگی اهل ایران یال دیدیه ایم به خاطر برخورد اتومبیل با درب و شکستگی بازو بوده که میتواند برای هر درب کنترلی پیش آید . ما درین بخش امتیاز 10 از 10 را برای یال X2 در لحاظ میگیریم .

مارک جک پارکینگ

گارانتی و سرویس ها بعداز فروش

خلاف جک سوزوکی و همینطور فراز , روی جک یال درین بخش نمی‌توان دوچندان حساب باز کرد. تولید های یال دارنده دو سال گارانتی هست که در هیچ شهری از سمت خویش کمپانی سرویس ها در محل ارائه نمیشود . گستردگی نمایندگی ها نیز به نظیر سوزوکی و فراز سیماران نیست و در صورت آسیب دورازشوخی میبایست , محصول را مستقیما به کارگاه ارسال کرد . در دو سال نخستین یال بابت تعمیر محصولاتش هیچ جور هزینه ای اخذ نخواهد کرد . مگر اگر که بندهای گارانتی انجام نپذیرد . ما درین بخش امتیاز 6 از 10 را به یال X2میدهیم .

 

امتیاز کلی جکها

ما تمام مورد ها بجز بها را در لحاظ گرفته ایم که احتمال دارد در صورتی این قضیه را هم به عده امتیازات بیش تر کنیم , رقابت این سه جک پارکینگی اهل ایران مقداری گوناگون گردد .

1 – بالاترین امتیاز را جک پارکینگی فراز اس سیماران اخذ نمود . این در کنترلی از 30 امتیاز ممکن عدد 27 را کسب کرد تا در منزلت شایسته ترین و با اعتمادترین جک پارکینگی اهل ایران شناخته شود

2 – جک پارکینگی یال با این که تا همین سال گذشته خیلی شناخته شده نبود البته باکیفیت خوب و قیمت خوب بازار فروش قابل قبولی برای خویش به‌وجود آورد در منزلت دوم 25 امتیاز ار 30 امتیاز ممکن را کسب کند .

3 – جک سوزوکی که یکی پرفروشهای درب کنترلی در کشور‌ایران است درین مقابسه با امتیاز 20 از 30 امتیاز ممکن در انتهای بررسی قرار گرفت البته کماکان از بخش اعظمی جکهای اهل ایران در مقام فراتر قراردارد که توانسته لحاظ ما‌را برای قرار دادنش درین بررسی جلب کند .

 

آیا حقیقتا جک درب پارکینگ اهل ایران قابل اعتماد است؟ 

کارشناسان ما سالهاست که د ر موضوع مقایسه جک پارکینگی کار دارا‌هستند . این اطمینان را به شما میدهیم چنانچه که از برندهای دارای اعتبار اهل ایران استفاده کرده و جکی مطلوب برای درب ساختمان خویش خریداری نمائید , قادراید سالیان سال از آن سیستم فایده ببرید . با این وجود توصیه می‌کنیم این مقاله را مجددا بخوانید.

 

بهترین جایی که میتوانم جک پارکینگی خریداری کنم کجاست؟ 

فروشگاههای متعددی محصول ها جک پارکینگی را ارائه میکنند . اکنون میخواهد فروشگاه حقیقی وواقعی باشد یا این که مجازی . ولی سفارش ما این است که مطلوب است جک درب پارکینگ را از نمایندگی های واقعی و فروشگاههای دارای اعتبار تهیه و تنظیم کرد که در صورت تولید خلل فروشنده به اجناس فروخته شده تعهد داشته باشد .

 

چرا اینقدر جکهای اهل ایران و فرنگی اختلاف ارزش دارند؟! 

بالا رفتن ارزش ارز , دشواری واردات به جهت وجود کالاهای شبیه خارجی و در سود نبود فرآورده می‌تواند هرکدام عارضه ها مهمی برای بالا رفتن بیشتراز حد جکهای پارکینگی خارجی باشد . ممکن است این مسئله به هیچ وجه نیز عالی نباشد و شرکت ها خالق اهل ایران به تبعیت از تولید ها فرنگی قیمتها را ارتقاء دهند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *