اطلاعات از ویژگی ها و مزایای سایبان برقی

در این مطلب به معرفی مزایای سایبان برقی می پردازیم. سایبان های برقی که امروزه با استقبال زیادی از جانب مشتریان مواجه شده اند دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند که به خوبی توانسته نیاز افراد به سایبان را برطرف کند. مزایایی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم در مورد انواع سایبان های مدرن وجود دارد.
همچنین برای اطلاع از قیمت کرکره برقی و نصاب کرکره برقی با کارشناسان کهربا در در ارتباط باشید.

 

مزایای سایبان برقی 

مدل ها و مزایای سایبان برقی بسیار متنوع هستند و به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. در سال های اخیر شاهد پیشرفت تکنولوژی در تمام عرصه های زندگی بشر بوده ایم. یکی از این تغییرات را در خصوص سایبان نیز می بینیم. قدیم الایام از سایبان های معمولی که با پارچه برزنت تولید می شدند استفاده می کردیم و این مساله موجب می شد تا در برابر انواع آسیب های محیطی مثل طوفان و بارش باران و برف مقاومت زیادی نداشته باشد. اما با ورود سایبان های برقی این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده اند. در ادامه به معرفی مهم ترین مزایای سایبان برقی خواهیم پرداخت.

تنظیم شرایط مطلوب 

یکی از مهم ترین مزایای سایبان برقی این است که شما می توانید به صورت دستی یا اتوماتیک اقدام به تنظیم شرایط بر حسب نیاز خود کنید. این نوع از سایبان ها به دلیل داشتن ریموت کنترل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که از راه دور اقدام به باز و یا بسته کردن سایبان کنید.

تبلیغات

حتما تا کنون سایبان هایی را دیده اید که نام شرکت و لوگوی تبلیغاتی بر روی آن ها حک شده است. این نوع از سایبان ها به دلیل تنوع در لایه بیرونی امکان حک کردن لوگو و اشکال دلخواه بر روی آن وجود دارد. برخی از این سایبان ها از پوشش فلزی مانند آلومینیوم استفاده می کنند که امکان حک کردن بر روی آن وجود دارد. جنبه تبلیغاتی در این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به نحوی که بسیاری از شرکت ها از این روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

مزایای سایبان برقی

مناسب برای فصول گرم 

در فصول گرم که تابش نور خورشید گرمای زیادی را ایجاد می کند می توانید با نصب و استفاده از سایبان های برقی از تابش مستقیم نور خورشید در امان بمانید و هوا را مطبوع تر کنید. در شهرهایی مانند شهرهای جنوبی کشور که از گرمای زیادی برخوردار هستند با نصب این نوع از سایبان های مدرن می توانید دمای زیر آن را تا 30 درجه کاهش دهید. اگر قصد دارید سایبان برقی را جلو درب مغازه یا فروشگاه نصب کنید باید بدانید که انجام این کار می تواند به سود شما باشد. زیرا از ورود گرمای زیاد به درون فروشگاه جلوگیری می کند و از سیستم تهویه مطبوع نسبت به گذشته کمتر استفاده می شود.

قابلیت تبدیل به اتاقک 

یکی از جالب ترین مزایای سایبان برقی قابلیت تبدیل آن به اتاقک شیشه ای است. این نوع از سایبان ها امکان نصب شیشه دو جداره را دارند و شما می توانید در سرتاسر آن با نصب شیشه آن را تبدیل به یک اتاقک کنید که در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد.

مقاوم در برابر عوامل طبیعی 

عوامل محیطی تاثیر مستقیمی بر کیفیت سایبان های برقی دارند. همان طور که قبلا اشاره کردیم در سال های گذشته سایبان ها به صورت معمولی بودند و مقاومت بسیار پایینی در برابر عواملی مانند طوفان , باران و برف داشتند. به همین دلیل با پارگی و فرسودگی آن ها مواجه بودیم. اما سایبان های برقی به دلیل ساختاری که دارند در برابر این عوامل مصون هستند. کیفیت بالا و دوام بی نظیر موجب می شود تا شاهد عمر طولانی این سایبان های مدرن باشیم. همچنین عدم زنگ زدگی و ضد حریق بودن ( پلی کربنات ) از دیگر مزایای سایبان برقی محسوب می شود.

رنگ الکترواستاتیک 

در تولید سایبان های برقی از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود. این رنگ ها دارای خواص بی شماری برای سایبان است. به طور مثال در رنگ های معمولی بعد از مدتی شاهد فرسودگی , پوسته پوسته شدن و رنگ پریدگی هستیم اما این مشکلات در رنگی الکترواستاتیک وجود ندارد. این نوع از رنگ ها در برابر تابش نور خورشید و عوامل مختلفی مانند سرما و گرما بسیار مقاوم هستند و این مساله باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد. رنگ های الکترواستاتیک نسبت به رنگ های معمولی قیمتی بالاتر دارند اما در طولانی مدت مقرون به صرفه است.

تنوع در طرح و رنگ 

تنوع در طرح و رنگ موجب می شود تا مشتریان در انتخاب آزادتر باشند. تولید کنندگان به این جنبه نیز توجه داشته اند و سایبان های برقی را در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید کرده اند تا بتوانند تمام سلیقه ها را پوشش دهند. شما می توانید سایبان برقی را متناسب با رنگ نمای ساختمان یا سنگ های بکار رفته در آن هماهنگ کنید تا زیبایی بیشتری به محیط زندگی شما بدهد.

مزایای سایبان برقی

کنترل از راه دور 

از دیگر مزایای سایبان برقی داشتن ریموت کنترل است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از راه دور آن را کنترل کنید. این ویژی در مورد سایبان های قدیمی وجود نداشت و شما باید آن را به طور دستی باز و بسته می کردید که مشکلات خاص خود را به همراه داشت. اما وجود ریموت کنترل باز و بسته کردن سایبان را تسهیل کرده است.

نصب در بالکن و پاسیو 

سایبان های برقی را می توان در بالکن , حیاط خلوت و پاسیو نیز نصب کرد. اگر در این مکان ها گل و گیاه نگهداری می کنید و یا قفس پرندگان را در آن قرار می دهید می توانید از سایبان های برقی استفاده کنید تا از تابش مستقیم نور خورشید به آن ها جولگیری شود. همچنین اماکنی مانند رستوران ها و کافه های روباز نیز گزینه مناسبی برای نصب سایبان های برقی هستند.

تنظیم شیب 

از دیگر مزایای جالبی که در خصوص سایبان برقی وجود دارد قابلیت تنظیم شیب آن است. شما می توانید شیب سایبان برقی تا 40 درجه تنظیم کنید. همچنین تنظیم میکروسوییچ ها در انتهای باز و بسته شدن آن نیز و.جود دارد.

سهولت در نصب 

به این دلیل که سایبان برقی یک وسیله مونتاژ شده است نصب آن بسیار راحت است. نصب و راه اندازی سایبان برقی زمان زیادی از شما نمی گیرد و برای نصب آن می توانید از نصابان حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

قابلیت نصب لامپ 

نورپردازی سایبان های برقی موجب می شود که شما بتوانید در هنگام شب نیز به راحتی از آن استفاده کنید. اگر تمایل دارید سایبان را به وسیله شیشه های دوجداره به اتاقک تبدیل کنید می توانید با نصب لامپ های LED آن را به زیباترین شکل نورپردازی کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *