مزایای سایبان دو طرفه

مزایای سایبان دو طرفه چیست و چه کاربردی دارد ؟ در این مطلب شما را با نوعی از سایبان به نام دو طرفه آشنا می کنیم. این وسیله رفاهی می تواند محیطی دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد و در فصول گرم و سرد سال همراه شما باشد. پس با کهربا دُر یکی از بهترین شرکت ها در زمینه های نصاب کرکره برقی و جک درب پارکینگ و … همراه باشید تا با مزایای سایبان دو طرفه یکی از محبوب ترین انواع سایبان آشنا شوید.

سایبان دو طرفه چیست ؟ 

با مزایای سایبان دو طرفه آشنا می شویم. سایبان ها معمولا در فضای باز نصب می شوند. به همین دلیل اماکنی مانند پارکینگ ها, استخرها, رستوران ها و …. گزینه های مناسبی برای نصب سایبان محسوب می شوند. سایبان های دو طرفه جایگاه خوبی در بین سایر مدل های برقی و ثابت سایبان ها دارد و استقبال بی نظیری از آن شده است.

سایبان های دو طرفه یک تفاوت مهم با سایر مدل های سایبان دارد و آن هم دو محوره و دو موتوره بودن آن است. اغلب سایبان هایی که به عنوان سایبان دو طرفه شناخته می شوند بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی می شوند که مهم ترین ویژگی آن را می توان قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب دانست. حتما مواقعی وجود دارد که شما از تابش مستقیم نور خورشید در عذاب هستید یا تمایل دارید که بارش باران را بهتر تماشا کنید. در این شرایط می توانید زاویه سایبان را بر طبق زاویه دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین سایبان های دو طرفه اغلب از متریالی به نام آلومینیوم ساخته می شوند. آلومینیوم به دلیل ویژگی ها و ساختاری که دارد بسیار سبک است و همین مساله موجب شده تا نه تنها در صنعت سایبان سازی بلکه در صنایعی دیگر مانند ساختمان سازی و تابلو سازی نیز از آن ها استفاده شود. بکارگیری آلومینیوم در سایبان های برقی و دو طرفه باعث افزایش چشم گیر استحکام آن شده و سایبانی با دوام را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزایای سایبان دو طرفه 

بازشوی بالا 

از جمله مزایای سایبان دو طرفه می توان به میزان بازشوی بالای آن ها اشاره کرد. همان طور که گفتیم آلومینیوم یکی از متریال اصلی در ساخت سایبان محسوب می شود. قدرت و استحکام این متریال موجب می شود تا از میزان بازشوی بالاتری نسبت به دیگر انواع مدل ها داشته باشد.

تنوع در طرح و رنگ 

سایبان های دو طرفه از طراحی و ساختاری زیبا برخوردارند. همین ویژگی موجب می شود تا نقش مهمی در صادرات ایفا کنند. تنوع در رنگ و طرح موجب می شود تا شما آن را بر اساس دکوراسیون خارجی انتخاب کنید. سایبان ها به عنوان یکی از وسایل رفاهی می تواند محیطی دلنشین تر و زیباتر را به شما هدیه دهد. در حال حاضر این سایبان ها به کشورهای همسایه ایران و خاورمیانه صادر می شود.

فنی عالی 

از دیگر مزایای سایبان دو طرفه مشخصات فنی عالی و مرغوبیت بالای آن است. این مشخصات موجب می شود تا در برابر عوامل محیطی و جوی بسیار مقاوم باشد. عواملی مانند رطوبت, تابش مستقیم نور خورشید و …. نقش مهمی در تخریب و پوسیدگی سایبان دارد. در سال های گذشته که سایبان های برقی و مدرن وجود نداشتند اغلب سایبان ها به کمک یک پایه و پارچه ای برزنتی تولید می شدند. اما به مرور زمان و در مدت کوتاهی شاهد پارگی و رنگ پریدگی در آن ها بودیم. زیرا مقاومتی در برابر عوامل محیطی از خود نشان نمی دادند. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی شاهد افزایش کیفیت سایبان ها هستیم.

قابلیت چاپ تبلیغات 

از آن جایی که سایبان ها در فضای باز نصب می شوند می توان از آن ها در جهت تبلیغات نیز بهره برد. شما می توانید لوگو, اطلاعات تماس و …. را بر روی سایبان های دو طرفه چاپ کنید. انتخاب لایه پوششی در سایبان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر چه که کیفیت این لایه بیشتر باشد قطعا کیفیت چاپ و تبلیغات نیز بر روی آن بهتر خواهد بود. همان طور که می دانید روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد و روز به روز نیز به آن اضافه خواهد شد. اما کارشناسان تبلیغات می گویند که یکی از بهترین, مناسب ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی را می توان بر روی سایبان ها انجام داد.

قابلیت کنترل از راه دور 

شما می توانید سایبان دو طرفه را به وسیله ریموت کنترل باز و بسته کنید. علاوه بر آن تنظیم شیب و زاویه سایبان نیز به وسیله ریموت کنترل قابل انجام است. قابلیت کنترل از راه دور به دلیل نصب موتورهایی مانند توبلار در سایبان است. موتورهای توبلار نه تنها در سایبان های دو طرفه بلکه در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارد و در کنار موتورهای ساید نقش آفرینی می کند. موتور های ساید مدلی قوی تر از توبلار هستند که به آن ها موتورهای صنعتی نیز گفته می شود. طول عمر بیشتر, وزن بالاتر, راندمان بهتر و … از مهم ترین ویژگی های موتور ساید محسوب می شود.

نرم و بی صدا 

یکی از مشکلاتی که اغلب سایبان ها دارند ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن است. عوامل مختلفی می تواند موجب بروز این سر و صدا شود. اما یکی دیگر از مهم ترین مزایای سایبان دو طرفه نرم و بی صدا بودن آن است که آسایش اطرافیان را تضمین می کند. اگر صاحب سایبان دو طرفه هستید اما بعد از مدتی شاهد بروز سر و صدا در آن بودید می توانید با کارشناسان و متخصصین تماس بگیرید تا به محل بیایند و اقدام به تشخیص و رفع مشکل کنند. توصیه می کنیم اگر دانش فنی ندارید به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید زیرا آسیب به سایبان می تواند هزینه و خسارت بر دوش بگذارد. اغلب شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش سایبان های دو طرفه فعالیت می کنند محصولات خود را در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند و هر زمان که بخواهید می توانید با آن ها در تماس باشید.

 

دارا بودن سیستم قرینه 

سایبان های دو طرفه از هر دو طرف دارای بیشتری میزان باز شوندگی است. هر بخش دارای بازوی مستقل و مجزا می باشد که سیستم قرینگی را دارا می باشد. اگر از سایبان های دو طرفه در مکان هایی مانند رستوران, استخر و کافی شاپ استفاده کردید می توانید حداکثر بهره را از محیط بیرون ببرید. همچنین ویلاها و منازلی که دارای حیاط بزرگ هستند نیز گزینه مناسبی برای نصب این نوع از سایبان های مدرن و پرکاربرد محسوب می شوند.

دارای سنسور 

سایبان های دو طرفه دارای سنسورهایی حساس به تغییرات آب و هوایی هستند. به طور مثال اگر بارش برف و باران به طور ناگهانی اتفاق افتاد بازوهای سایبان باز می شوند و محدوده مورد نظر را پوشش می دهند. اگر قصد دارید از این سایبان برای محافظت از خودرو استفاده کنید می تواند خیالتان در برابر این اتفاقات راحت باشد. زیرا علاوه بر دارا بودن سنسور می تواند محدوده وسیعی را نیز پوشش دهد.

دارا بود سیستم سرمایشی و گرمایشی 

حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید که سایبان های دو طرفه به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند. به این معنی که در فصول سرد سال هیتر گرمایشی و در فصول گرم سال دارای سیستم مه پاش هستند. این ویژگی و مزایای سایبان دو طرفه موجب می شود تا آسایش و رفاه به حداکثر برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *