مزایای سایه بان فول باکس

مزایای سایه بان فول باکس چیست ؟ در این مطلب قصد داریم شما را با نوعی از سایبان مدرن به نام سایبان فول باکس آشنا کنیم. به جرات می توان گفت که استفاده از سایبان های برقی تبدیل به امری عادی شده و بسیاری از مکان ها مانند منزل و محیط های کاری از آن به عنوان یک ابزار رفاهی استفاده می کنند. اما مزایای سایه بان فول باکس چگونه می تواند موجبات آسایش شما را فراهم کند ؟ تا انتهای این مقاله با کرکره برقی کهربادر همراه باشید.

مزایای سایه بان فول باکس

 

مزایای سایه بان فول باکس در دیزاین

مزایای سایه بان فول باکس بسیارند. به نحوی که تبدیل به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع سایبان برقی فول باکس شده است. جلوه و نمای سایه بان های فول باکس بسیار زیبا و مدرن است و استفاده از آن می تواند محیط را زیباتر و دلپذیر تر کند. مجتمع های مسکونی و فروشگاه ها جزو مکان هایی هستند که بیشترین استفاده را از این وسیله دارند و نصب کرکره برقی بسیار راحت است . در ادامه شما را با مهم ترین مزایای سایه بان فول باکس آشنا می کنیم. پس با ما همراه باشید.

سایبان

بهتر است قبل از اینکه به توضیحاتی در خصوص سایه بان فول باکس بپردازیم به تعریف دقیقی از آن اشاره کنیم. سایبان به روکش هایی گفته می شود که به وسلیه جک درب پارکینگ به بخش خارجی و دیواره ساختمان و پارکینگ وصل می شوند و محیط پوشش داده را در برابر عواملی مانند ورود ذرات , تابش مستقیم نور خورشید و هدر رفتن انرژی محافظت می کند. در برخی از شهرها که وجود گرد و غبار در هوا امری عادی و معمولی محسوب می شود می تواند زندگی افراد و کیفیت آن را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از راه های مقابله با این نوع از معضلات جغرافیایی استفاده از سایبان است زیرا سایه بان ها می توانند از محیط مورد نظر در برابر ورود ذرات و گرد و غبار نیز محافظت کنند.

انواع سایه بان

سایه بان ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی هستند که شما می توانید آن ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند نوع محیط , انتظارات خود , ظاهر , بودجه و …. انتخاب کنید. اما به طور کلی سایه بان ها دارای دو نوع برقی و دستی هستند که قطعا نوع برقی آن از مبلغ بالاتری نیز برخوردار است. سایه بان های دستی قیمت پایین تری دارند اما دارای معایبی نیز می باشند. به طور مثال باید برای باز و بسته کردن آن ها از نیروی دست استفاده کنید و زحمت زیادی را متحمل شوید. اما سایه بان های برقی این ایرادات را ندارند و با کمک یک ریموت کنترل می توانید آن را در مواقع دلخواه باز و بسته کنید.

سایه بان فول باکس از پرکاربردترین و همچنین جذاب ترین سایه بان محسوب می شود که در دسته سایه بان های برقی قرار دارند.

مزایای سایه بان فول باکس

ویژگی های سایبان فول باکس

هماهنگ با دکوراسیون خارجی

از جمله سایبان‌های برقی که به بازار عرضه می‌گردد , سایبان فول باکس نام دارد . این نوع از سایه بان ها که در کشور‌ عزیزمان ایران با اسم سایبان برقی فول کاست هم شناخته می گردد ; یک سایبان برقی پوشش‌دار می باشد . سایبان فول باکس علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا بودن ظاهری امروزی و مدرن داراست . جلوه و زیبایی سایه بان ها برای بسیاری از افراد امری مهم تلقی می شود زیرا دکوراسیون خارجی همانند دکوراسیون داخلی برای افراد مهم است و تمایل دارند که از زیبایی قابل قبولی برخوردار باشد. به همین دلیل امروزه اغلب سایه بان ها دارای تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ هستند که قابلیت هماهنگی با اغلب المان های موجود در محیط را دارند.

قابلیت چاپ تبلیغات

یکی دیگر از مزایای قابلیت و امکان پرینت گرفتن بر روی این سایبان است . این امکان منجر می‌گردد که ‌این سایه ‌بان امکان تبلیغات را نیز به مشتریان بدهد . تبلیغات در دنیای امروز تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده است و به جرات می توان گفت که تمام کسب و کارها به معجزه تبلیغات پی برده اند و از تمام امکانات در جهت معرفی کسب و کار خود به مشتریان استفاده می کنند. یکی از ابزارهایی که می تواند باعث معرفی بهتر و بیشتر شما به مخاطبان شود چاپ کردن نام و لوگوی شغل شما بر روی سایه بان است که می تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

دارای محافظ آلومینیومی

یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای سایه بان فول باکس به نحوی است که بعد از جمع شدن و بستن سایه بان داخل یک رول از پوشش آلومینیوم مستحکم جمع می شود و به خوبی قرار می گیرد و به ‌این صورت از خطرات احتمالی و فرسایش زمین که ممکن است برای پوشش سایبان بوجود بیاید جلوگیری می کند.

این جور سایبان دو کاور آلومینیوم در صدر و تحت بنا داراست که از پوشش اساسی سایبان بر علیه مخاطرات احتمالی و برف و باران مراقبت خواهد کرد . این دسته سایبان یک طرفه بوده و به دیوار یا این که شالوده نصب می‌گردد و برای منازل , رستوران‌ها و ویلا ها مطلوب است .

جنس سایه بان فول باکس

اغلب سایه بان ها از متریال آلومینیوم ساخته شده اند. سایه بان فول باکس نیز از آلومینیوم می  باشد که همین مساله سبب می شود تا بنا در ساختمان و مکان مورد نظر از هر خطری محفوظ باشد . یکی دیگر از مزایای این گونه از سایبان ها قابلیت انعطاف و بی سروصدا بودن آن است که سبب می‌گردد هیچ آلودگی صوتی به وسیله این سایبان ساخت نشود . زیرا یکی از مشکلاتی که سایه بان های قدیمی با آن روبرو بودند تولید صدای نابهنجار در حین باز و بسته کردن بود. این مساله موجب سلب آسایش از اطرافیان می شد و دلیل اصلی آن هم به دلیل بروز زنگ زدگی در قطعات و رول آن بود. اما از آن جایی که فلز آلومینیوم جزو فلزات ضد زنگ محسوب می شود شاهد زنگ زدگی , پوسیدگی و تخریب در آن نخواهیم بود.

مزایای سایه بان فول باکس

رنگ سایه بان فول باکس

سایبان های برقی و همچنین سایه بان فول باکس با رنگ هایی به نام رنگ الکترواستاتیک پوشش داده می شوند. استفاده از این رنگ مزایای زیادی برای انواع سایه بان دارد که می توان به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرد. عدم رنگ پریدگی سایه بان در طولانی مدت از حائز اهمیت ترین مواردی است که می توان بیان کرد. زیرا استفاده از رنگ های معمولی در گذر زمان موجب می شود تا سایه بان رنگ و براقیت خود را از دست بدهد و جلوه ای نا خوشایند پیدا کند. مورد مهم دیگری که در خصوص رنگ های الکترواستاتیک وجود دارد عدم زنگ زدگی و خوردگی آن توسط عوامل بیرونی مانند رطوبت است. به همین دلیل سایه بان فول باکس را می توان در تمام مناطق جغرافیایی نصب کرد و از مزایای آن بهره برد.

مورتو سایه بان فول باکس

در سایه بان ها اغلب از موتورهای ساید و توبلار استفاده می شود .اگر ابعاد سایه بان زیاد است باید از موتورهایی با توان بالا مانند موتورهای ساید استفاده کرد. بهترین نوع از این موتورها فرانسوی است اما متاسفانه به دلیل واردات بی رویه از کشور چین شاهد افت کیفیت در این نوع موتورها شده ایم. اگر سایه بان دارای ابعاد کمی است نیز می توانید از موتورهای توبلار استفاده کنید.

تنظیم زاویه شیب سایه بان

قابلیت تنظیم زاویه شیب سایه بان نه تنها جزو مزایای سایه بان فول باکس محسوب نمی شود بلکه در بسیاری از سایه بان های برقی این قابلیت وجود دارد و شما می توانید زاویه آن را با زاویه تابش خورشید هماهنگ کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *