مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل بسیار حائز اهمیت است و نصب آن برای هر خانه و فروشگاهی لازم می باشد. این دزدگیرها از سیستم هایی ایمنی هستند که چند سالی است وارد بازار شده و به نوعی جدیدترین و امنیتی ترین نوع دزدگیرهای موجود می باشند. با روی کار آمدن دزدگیرهای هوشمند استقبال بسیار زیادی از این محصول شده چرا که می توانند با صاحب خانه و یا مغازه تماس تلفنی برقرار کرده و فرد را در هنگام خطر مطلع سازند. در ادامه مقاله در مورد مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل بیش تر بحث خواهیم کرد.

عدم نیاز به استفاده از تلفن ثابت

از مهم ترین مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل این است که به سیم تلفن منزل وصل نمی شود و قابلیت این را دارد که سیم کارت را در درون خود جا داده و با صاحب خانه و محل کار در صورت وجود سارق سریعا تماس تلفنی برقرار نموده و فرد را مطلع نماید.

وصل شدن دزدگیرهای قدیمی به سیم تلفن این مزایا را برای سارقان داشت که آن ها می تونستند به راحتی سیم تلفن را از برق کشیده و این امر مانع برقراری تماس تلفنی شود. به همین دلیل مهم ترین مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل این است که بدون کابل می باشد و سارقین توانایی قطع کردن کابل های موجود در هنگام ورود به منزل را ندارند.

انواع دزدگیر سیم کارتی

کارایی دزدگیرها و نحوه برگزیدن و انتخاب کردن آن ها همواره مورد توجه افراد است. این سیستم ها بر اساس کیفیت، قیمت و هزینه نصب انتخاب می شوند. این موارد برای اکثر مشتریان مهم است زیرا باعث افزایش امنیت محیط خواهد شد. دزدگیرها بر طبق مزایا و امکاناتی که دارند به انواع متفاوتی نظیر بی سیم و باسیم تقسیم می شوند. با این حال بعضی از دزدگیرها هر دو قابلیت را دارند.

همچنین به طور هوشمند قابلیت این را دارند که بتوانند با چند نفر تماس حاصل کرده و پیام از پیش تعیین شده را به آن ها در مواقع خطر برسانند. از جهت دیگری دزدگیر خانه می توانند تصویری و یا ساده باشند نوع تصویری آن قابلیتی مانند آیفون تصویری و دوربین مداربسته را دارا می باشد. ضمن این که کاربردهای هشدار و آژیر سرقت هم به آن افزوده شده است. نوع ساده آن با کاربرد ضد سرقت و هشدار تماس صوتی تلفنی طراحی شده است.

منابع تغذیه دزدگیر سیم کارتی

در بیشتر مواقع دزدگیرها از برق خانه ها و یا مغازه ها استفاده می نمایند، این نوع اتصال به خاطر جریان برق ، خطر زیادی برای نصب و راه انداختن دزدگیر در مکان ها را به همراه دارد. به همین علت منبع تغذیه دزدگیر می تواند زمان زیادی را با استفاده از باتری شارژی، عملکرد خود را حفظ نموده و به مصرف کل سیستم از نظر برق بهبود بخشد. نکته قابل توجه و مهم در مورد انتخاب منبع تغذیه برای دزدگیرهای هوشمند، مدت زمان نگهداری از نیرو و انرژی برق است.

دزدگیرهایی که دارای قابلیت نصب سیم کارت می باشند در مدل های گوناگون طراحی می شوند و فردی که صاحب خانه بوده و یا مغازه دار است می تواند به راحتی و سریعا پیام هشدار را دریافت کرده و از هشدارها با خبر باشد. از دیگر مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل ، سهولت در نصب است. زیرا نیاز به کابل کشی ندارد و در مدت زمانی کوتاه نصب می شود. این نوع از دزدگیرها قیمت بیشتری نسبت به نوع با سیم برخوردار هستند اما قطعا پرداخت هزینه بیشتر ، ارزش دارد.

مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل

هوشمند سازی منازل با دزدگیر سیم کارتی

بی شک دزدگیرهای سیم کارتی یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای کسب و کارها و منازل می باشند. از دیگر مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل با توجه به ارتباط میان سیستم های هوشمند دوربین مداربسته، سنسورهای دمایی و نصب اعلان حریقی می باشد که این دستگاه ها ، تمام قابلیت های مذکور را با سیستم هوشمند دزدگیر هماهنگ می کنند.

به همین دلیل در مواقع بروز خطراتی مانند آتش سوزی درب های اضطراری با حرکتی سریع و تند و هوشمند باز شده و از سوی دیگر وقتی سارقی وارد منزل می شود با شکسته شدن اولین پنجره و یا یکی از درهای منزل به صورت کاملاٌ هوشمند و سریع ، به صاحب خانه و مغازه دار اطلاع داده و تماس هشدار برقرار می نماید.

توصیه می کنیم شما با مشاهده تماس هشدار از طرف این سیستم هوشمند سریعاً باید پلیس تماس بگیرید و خودتان به تنهایی به این مکان پر خطر پا نگذارید. البته ذخیره کردن شماره مرکز تلفن پلیس باعث می شود که تماس با مرکز به طور خودکار برقرار شود. از دیگر مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل هوشمند این است که با سیستم عامل های اندروید نیز سازگار هستند.

مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل

چند نکته در مورد خرید دزدگیر سیمکارتی هوشمند

به گفته سایت کرکره برقی که در زمینه فروش دزدگیر اماکن وخانه فعالیت دارد،دقت داشته باشید که عالی ترین نوع دزدگیر، دزدگیرهایی هستند که دارای کاور محافظ می باشند که دستگاه را از خطر نفوذ آب در امان نگه می دارد و در مواقع خطر و هشدار هم چنان به کار خود ادامه می دهد.

در دزدگیرهایی که سیم کارت خور هستند این امر مهم است که آن ها باید باتری پشتیبانی را در اختیار داشته باشند که دزدگیری به نام فایراستار همه ی قابلیت های بالا را دارا می باشد.

همان طور که می دانید امروزه کمتر کسی وجود دارد که منزل یا محل کسب و کارش را بدون دزدگیر رها می کند. این سیستم های هوشمند برای خانه ها و ویلا بسیار پرکاربرد هستند. ما در این مقاله به برسی مزایا دزدگیر سیم کارتی منزل به همین دلیل ما به شما عزیزان توصیه می کنیم مدل مورد نیاز برای کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

برخی از افراد تصور می کنند که خرید سیمکارت های با سیم به دلیل قیمت پایین تر ، مقرون به صرفه تر هستند. اما اگر بخواهید هزینه کابل کشی را به قیمت دزدگیر اضافه کنید قطعا مبلغی مساوی با دزدگیرهای سیمکارتی را پرداخت خواهید کرد.

پس بهتر است که از دزدگیرهای بی سیم استفاده کنید تا از مزایای زیادی برخوردار شوید. بهتر است دزدگیرها را در گوشه های سقف نصب کنید تا در معرض دید سارقین نباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *