مشخصات سایبان کالسکه ای

مشخصات سایبان کالسکه ای چیست و چرا جزو کاربردی ترین سایبان ها محسوب می شود ؟ بدون شک سایبان های کالسکه ای یکی از زیباترین و کاربردی ترین مدل های سایبان های قابل به کارگیری برای فروشگاه به شمار می رود . سایه بان کالسکه ای را به طور معمول بیش تر از از دیگر سایه بان ها مورد بکارگیری قرارمی دهند . برای شناخت بیشتر با مشخصات سایبان کالسکه ای با کهربادر همراه باشید .

مشخصات سایبان کالسکه ای

 

مشخصات سایبان کالسکه ای چیست ؟

مشخصات سایبان کالسکه ای چیست ؟ سایبان های کالسکه ای هنوز هم جزو سایبان های پرکاربرد جهت استفاده در مکان های مختلف به شمار می رود. این مدل سایبان در ابعاد مختلف تا 6 متر دهنه و با بازشو استاندارد 1 . 20 سانت قابل عرضه است جهت روکش سایه بان کالسکه ای اشکال روکش از روکش ترانزیت گرفته تا روکش دو طرف پی وی سی کره ای قابل اجرا می باشد. یکی از مشخصات سایبان کالسکه ای جهت مصارف تبلیغاتی هم مشتریان متعددی دارا می باشد و با اسم سایبان تبلیغاتی کالسکه ای نیز شناخته میشود.

اشکال مختلف سایبان کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای با متریال های متفاوتی ساخت و عرضه میشود و این مورد از مشخصات سایبان کالسکه ای محسوب می شود.  به طور معمول برای سایبان کالسکه ای از روکش ترانزیت به کارگیری می شود البته بسته به ذوق و سلیقه صاحب کار می توان سایبان کالسکه ای را با کیفیت های گوناگون از جمله سایبان کالسکه ای کره ای , سایبان کالسکه ای بنری , سایبان کالسکه ای فلکسی , سایبان کالسکه ای نانو تهیه و تنظیم نمود . سایبان کالسکه ای امروزه فقط برای سردرب فروشگاه ها کاربرد ندارد بلکه با توجه به ویژگی ها و آسانی درنصاب کرکره برقی که دارد توانسته تحت عنوان سایبان ایوان , سایبان ماشین , سایبان درب و سایبان ویلا هم مطرح شود . نقطه قوت سایبان کالسکه ای استحکام دو چندان بالای آن نسبت به سایبان برقی است که جایگاه آن را ارتقا داده است.

مزایای استفاده از سایبان کالسکه ای

استحکام بالای سایبان کالسکه ای

یکی از مشخصات سایبان کالسکه ای که موجب استقبال فراوان از آن توسط عموم مردم شده است , استحکام فراوان آن و مناسب بودنقیمت کرکره برقی ازین مدل می باشد . غالبا از فولاد برای ساخت این مدل از سایه بان ها بهره گیری می شود . این مسئله سبب ساز می شود تا کرکره کالسکه ای مستحکم و با تداوم باشد . و با اعتنا به شکل آیرودینامیکی خویش نسبت به سایبان بازویی و همینطور سایبان برقی به ویژه در مواقع باد از استحکام بالاتری برخوردار باشد . دارا بودن این مزایا در خصوص سایبان های قدیمی مطرح نبود به همین دلیل از دوام پایینی برخوردار بودند.

مشخصات سایبان کالسکه ای

پوشش بدون نقص سایه بان کالسکه ای

از سایر دلیل و مزایای سایبان های کالسکه ای می توان به پوشش بدون نقص درب فروشگاه ها اشاره نمود . پوشش این جور از سایبان ها به طوری می‌باشد که تابش مستقیم نور خورشید و آفتاب به هیچ وجه نمی تواند از آن عبور نماید و به مکان مورد نظر وارد شود . همینطور سایه بان کالسکه ای دارنده قابلیتی می‌باشد که از ورود گرد و غبار به درون فروشگاه ها هم جلوگیری خواهد کرد . بر این اساس کسانی که به ورود گرد و غبار به درون فروشگاه خود حساس هستند می توانند از این ابزار رفاهی در جهت محافظت از فروشگاه کمک بگیرند.

 

تبلیغات گسترده روی سایبان کالسکه ای

یکی دیگر از موارد مهم درر به کار گیری سایبان کالسکه ای قابلیت درج تبلیغات گوناگون می‌ باشد . غالبا در دنیای مدرن مارکتینگ و تبلیغات در هر کاری کلام اولیه را می زند . بر این اساس اشخاصی که قصد دارند کسب و فعالیت خویش را با موفقیت روز افزون پیش ببرند , می‌توانند از سایه بان کالسکه ای بهره بگیرند . این امکان به خصوص در مورد شرکت ها و برند ها وجود دارد چرا که با دقت به گستردگی فضای تبلیغاتی این گونه سایبان آیتم زیاد قابل قبولی تحت عنوان سایبان تبلیغاتی در کنار سایبان تبلیغاتی بازویی و همینطور چتر تبلیغاتی محسوب می شود. چاپ تبلیغات بر روی سایبان تاثیر زیادی در ماندگاری نام شغل و برند شما در ذهن مشتری دارد زیرا حافظه دیداری و بصری مشتریان به شدت قوی است.

استقبال بی نظیر از سایبان کالسکه ای

توضیحاتی در خصوص مشخصات سایبان کالسکه ای و مزایای آن به شما عزیزان دادیم. سایبان کالسکه ای دوستداران متعددی بین صاحبان کسب و فعالیت داراست به دلیل آنکه چنین انتخابی مزایای متعددی برای آن‌ ها به همراه خواهد داشت . ولی در صورتیکه شما برای نخستین بار در صدد گزینش و خرید یک سایه بان برای مغازه یا فروشگاه خود هستید , توصیه می‌کنیم با مطالعه مزایای خرید سایبان کالسکه ای آشنا شده و در انتها انتخاب بهتری داشته باشید .

سایبان کالسکه ای بهترین انتخاب برای تبلیغات

سایبان کالسکه ای می تواند شایسته ترین وسیله و بهترین انتخاب برای داشتن یک تبلیغات بی سابقه و چشم گیر باشد . این مدل از سایه بان مغازه و فروشگاه که با اسم سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته می شود . با اعتنا به فضای متعددی که پوشش داده و محصول متریال و پارچه به کار برده شده در آن از شایسته ترین فضاها برای چاپ تبلیغات محسوب می شود . علاوه بر این موارد هزینه این دسته از سایبان های فروشگاهی هم نسبت به بقیه مدل های آن کمتر بوده و می توان اعلام کرد برای تبلیغات مقرون به صرفه تر میباشد . ولی باید حتما در هنگام خرید به مرغوب بودن پارچه آن هم توجه ویژه ای داشته باشید . زیرا هدف اصلی از نصب سایبان جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید است و پارچه و لایه پوششی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

زیبایی سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای همان طور که از نامش پیداست به طریق روکش های کالسکه ای قدیمی پیاده سازی شده‌ است که از سه طرف پوشش بدون عیب و نقص را شامل می شود . پیاده سازی کلاسیک این نوع از سایه بان های فروشگاهی قادر است تا هر گونه مغازه و یا فروشگاه را به یک ضلع جالب تبدیل کند . در ‌صورتی ‌که قصد تبلیغات بر روی سایه بان را ندارید و تنها برای یک پوشش در قبال نور و روشنایی آفتاب و گرد و غبار و باران می خواهید از آن استفاده نمایید , البته بهتر است سایبان کالسکه ای را از رنگ بندی و نوع هایی تهیه کنید که با دکوراسیون خارجی فروشگاه و مغازه تطابق داشته باشد زیرا جلوه و نمای بیرونی مغازه به شدت در جلب مشتری تاثیر گذار خواهد بود . در ‌این‌ صورت توجه عموم مردم به سایه بان فروشگاه شما به تنهایی یک تبلیغات مثمر ثمر خواهد بود .

 

سایبان کالسکه ای ( سایبان کروک )

پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین مدل سایبان فروشگاه , سایبان کالسکه ای می‌باشد . سایه بان کالسکه ای وضعیت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت به کار گیری تحت عنوان سایبان فروشگاه در رنگ های متعدد و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود .

سایبان کالسکه ای با روکش انتخابی شما

سایبان کالسکه ای در کشور ما سایبان با بهره گیری از اشکال پارچه ها و روکش ها قابل پیاده سازی و اجرا است . بدین ترتیب پس از مشورت کردن با تیم های حرفه ای در شرکت های تولید کننده سایبان در نهایت شما هستید که تعیین میکنید چه مدل از روکشی را برای سایه بان کالسکه ای مغازه خویش انتخاب و تهیه میکنید . از جمله این روکش ها می توان به پارچه های رویه با طرح های متعدد , ترانزیت یک رو و … اشاره نمود . طبیعتا هر مورد از این متریال مزایا و امتیازات اختصاصی خویش را دارا هستند . برای مثال برای چاپ تبلیغات شایسته ترین آیتم بنر 13 انس می ‌باشد البته در‌ حالتی که به‌ دنبال قدمت بیشتر می باشید پلی استر جوابگوی بهتری برای شما خواهد بود . هزینه تنوع پارچه و متریال به کار برده شده در سایه بان کالسکه ای با یکدیگر متفاوت است و خریدار قادر است بر طبق نیاز و ذوق وسلیقه خویش گزینه بهتری برای خرید داشته باشد .

مشخصات سایبان کالسکه ای

انواع روکش سایبان کالسکه ای

1 . پلی استر با روکش دو رو pvc )  اتریشی و کره ای (

2 . ترانزیت یک رو pvc )  ایرانی (

3 . بنر 13 انس استار کره

4 . پارچه رویه با طرح های گوناگون

مورد های 1 و 2 قدمت فراتر نسبت به مورد 3 دارا‌ هستند ولیکن چاپ روی بنر کیفیت بالاتری دارد و غالبا مشتریانی که طرح روی سایبان برای آن ها اهمیت دارد از مورد 3 بیشتر استفاده می نمایند . سایبان کالسکه ای حالا محبوبیت متعددی بین قشرهای متفاوت در سراسر جهان دارا می باشد . سال ‌های متعددی است که سایبان کالسکه ای در اروپا از محبوبیت متعددی برخوردار می باشد و بسیاری از اماکن مانند فروشگاه ها از این مدل زیبا استفاده می کنند.

قیمت سایبان کالسکه ای

بها و قیمت سایبان کالسکه ای بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. به طور مثال برحسب متراژ آن و متریال مورد به کارگیری در این نوع سایبان محاسبه می شود . ارزش سایه بان کالسکه ای بر حسب دسته اسکلت و نوع روکش آن متغیر است . میزان باز شوندگی هر سایبان کالسکه ای بصورت استاندارد تا 1 . 20 سانتیمتر است و در متراژ های فراتر از 4 . 5 متر , بابت بهبود استحکام بنا , سایبان کالسکه ای دوبل ساخته میشود . قیمت سایبان کالسکه ای هر متر ارتفاع 195 هزار تومان می باشد که این قیمت شامل تغییرات نرخ ارز و دلار محاسبه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *