مهم ترین ویژگی ترانس آیفون تصویری تبدیل ولتاژ شهری به ولتاژ مورد نیاز آیفون است. زیرا اگر برق شهری به طور مستقیم وارد آیفون شود فشار الکتریکی مضاعف به آن وارد شده و سبب سوختگی قطعات مختلف آن می شود. در این مطلب به بررسی ویژگی ترانس آیفون تصویری و تعریف آن می پردازیم.

ویژگی ترانس آیفون تصویری

ویژگی ترانس آیفون تصویری چیست و چرا یکی از مهم ترین قطعات آیفون به حساب می آید و چه تاثیری بر قیمت آیفون تصویری دارد ؟ واقعیت این است که فشار برق شهری بسیار زیاد است و نه تنها آیفون های تصویری بلکه بسیاری از وسایل الکتریکی دیگر مانند تابلوهای شهری و تبلیغاتی قادر به تحمل آن نمی باشند. به همین دلیل در این وسایل از قطعه ای به نام ترانس استفاده می شود که می تواند ولتاژ بالای برق شهری را به ولتاژ پایین و مورد نیاز آیفون تصویری تبدیل کند. به بیانی ساده تر باید بگوییم که مهم ترین مسئولیت و ویژگی ترانس آیفون تصویری محافظت از سلامت آن است.

یکی دیگر از مواردی که جزو ویژگی ها و مزایای ترانس محسوب می شود تامین برق مورد نیاز برای باز کردن درب است. قفل های برقی که در درب نصب می شوند برای باز شدن نیاز به نیروی برق دارند و این نیرو توسط ترانس تامین خواهد شد. قفل های برقی از بهترین قفل ها برای محافظت از مکان مورد نظر و جلوگیری از سرقت محسوب می شود. چون فقط با برقراری جریان برق باز و بسته می شوند.

پنل آیفون تصویری نیز به وسیله ترانس تغذیه می شود. به این معنی که لامپ های تعبیه شده در پنل که از نوع LED هستند باید انرژی لازم برای روشن شدن در شب را داشته باشند. برخی از آیفون های تصویری دارای قابلیتی به نام دوربین دید در شب هستند که با استفاده از امواج مادون قرمز قادر به روشن کرد محیط و نمایش افراد و محیط بیرون در صفحه نمایشگر آیفون هستند. در مطالب گذشته به بررسی قابلیت دید در شب آیفون های تصویری پرداختیم. برای آگاهی از این قابلیت می توانید به مطلب ” قابلیت دید در شب آیفون های تصویری ” مراجعه کنید.

ویژگی ترانس آیفون تصویری چیست ؟

سهولت در نصب

ترانس یا منبع تغذیه جزو قطعاتی است که به راحتی نصب می شود اما باید توجه داشته باشید که این کار را به عهده یک فرد متخصص بسپارید. اگر به هر دلیلی شاهد خراب شدن یا سوختگی ترانس بودید به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید زیرا اگر مهارت کافی در این امر را نداشته باشید باعث آسیب زدن به سایر قطعات خواهید شد و هزینه بیشتری را متحمل می شوید.

ویژگی ترانس آیفون تصویری چیست ؟

کددهی به تعداد زیاد 

آیفون های تصویری که ریموت دار هستند امکان کددهی در آن ها وجود دارد. شما می توانید به تعداد 50 عدد کددهی را انجام دهید. ترانس ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای قیمت ، امکانات و … می باشند. شما می توانید یکی از آن ها را بر اساس نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

دارای حافظه

برخی از ترانس ها دارای حافظه هستند به این معنی که در همه حال حتی بعد از قطع جریان برق نیز می توانند حافظه خود را حفظ کنند و تمام فیلم و عکس ها را در خود نگه دارند. این امر می تواند سبب بالا رفتن امنیت محیط شود. به نحوی که اگر در حین قطع برق سارق به محل آمد شما بتوانید به راحتی آن را تشخیص دهید.

قابل استفاده همزمان در آیفون و درب باز کن

شما می توانید از منبع تغذیه یا ترانس آیفون تصویری به طور همزمان برای تامین برق آیفون و باز کردن درب استفاده کنید. اگر دارای قفل برقی هستید باید برای باز کردن آن از انرژی برق کمک بگیرید. انرژی برق شهری برای قفل های برقی زیاد است به همین دلیل پیشنهاد می شود بدین منظور از ترانس کمک بگیرید. بعد از اینکه برق شهری به ترانس وصل شد باید چند دقیقه منتظر بمانید با دستگاه برق بزند. در این هنگام شاهد آماده بودن ترانس برای شروع به کار هستیم.

بهترین ترانس آیفون تصویری

پس از اینکه به مهم ترین ویژگی ترانس آیفون تصویری اشاره کردیم نوبت به این می رسد که یکی از بهترین انواع ترانس ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم. برند تابا یکی از بهترین برندهای ایرانی است که چند سال در حوزه تولید سیستم های حفاظتی فعالیت کرده است. محصولات تولید شده توسط این برند به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود و توانسته به جایگاه خوبی در این حوزه برسد. ترانس آیفون تصویری مدل TVD-8400  که به عنوان یکی از بهترین ترانس های تابا به شمار می رود را در ادامه با یکدیگر بررسی می کنیم.

انواع ویژگی ترانس آیفون تصویری

مشخصات و ویژگی ترانس آیفون تصویری تابا

ترانس آیفون تصویری تابا مدل TVD-8400 دارای شکل مستطیلی است که جنس بدنه آن از پلاستیک تهیه شده است. نوع پلاستیک بکار رفته در این ترانس از ABS است. این نوع از پلاستیک در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم است و به همین دلیل از جذب گرد و غبار بر روی آن جلوگیری می شود. نفوذ گرد و غبار به درون ترانس یکی از مهم ترین عوامل خرابی و آسیب دیدگی آن محسوب می شود. بعد از مشاهده ظاهر ترانس دو بخش می بینیم که یکی از آن ها بدنه و دیگری درب ترانس است.

بر روی بدنه شیارهایی وجود دارد و درب آن از جنس پلاستیک ABS می باشد. این محصول دارای گارانتی و ضمانت 3 ساله است و خدمات پس از فروش آن در سطحی عالی و مطابق با انتظارات مشتریان است. برق ورودی ترانس آیفون تصویری تابا مدل TVD-8400 به میزان 220 ولت معادل 50 هرتز است  خروجی آن 15 ولت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *