[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پرده کرکره برقی

امروزه استفاده از پرده کرکره برقی بسیار رواج پیدا کرده است. این نوع از کرکره ها از خانواده کرکره های برقی اتوماتیک هستند که اکنون به صورت پنجره ای تولید و به بازار عرضه شده اند. پرده کرکره برقی دارای مزایای زیادی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم. برای اطلاعات بیشتر از نصاب کرکره برقی و قیمت کرکره برقی شما می توانید با کارشناسان ما در کهربا در تماس بگیرید.

 

پرده کرکره برقی چه ویژگی هایی دارد؟

پرده کرکره برقی جزو پرده های اتوماتیکی محسوب می شود که از استقبال زیادی در جهان برخوردار است. این نوع از پرده ها مانند کرکره های اتوماتیک به وسیله ریموت کنترل باز و بسته می شوند و دارای یک موتور هوشمند و قدرتمند در انتهای ریل است. سیستم کنترل پرده برقی هم بر روی دیوار قابل نصب است. به طور کلی پرده های برقی به دو صورت قابل استفاده هستند. باز شدن به صورت افقی و عمودی. پرده هایی که به صورت افقی باز و بسته می شوند دارای چین هایی هستند که به زیبایی آن ها افزوده است. اما پرده هایی که به صورت عمودی باز و بسته می شوند فاقد چین های اضافی می باشند.

از این پرده ها در چه پنجره هایی استفاده می شود؟

واقعیت این است که استفاده از پرده کرکره برقی محدودیتی ندارد. شما می توانید آن را برای پنجره های شرکت , ادارات دولتی , سالن کنفرانس و حتی سالن سینما و تئاتر نیز استفاده کنید.

همچنین نصب این نوع از کرکره های پنجره ای برای منازل نیز با استقبال زیادی مواجه شده و شما می توانید از مدل های افقی و عمودی آن برای نصب در پنجره های منزل نیز استفاده کنید. آشپزخانه نیز گزینه مناسبی برای استفاده از پرده های کرکره ای اتوماتیک به شمار می رود. زیرا خانم های خانه دار زمانی که در حین آشپزی هستند می توانند با فشار دادن یک دکمه اقدام به باز و بسته کردن پرده کنند.

مزایای استفاده از پرده کرکره برقی

استفاده از نور طبیعی خورشید

نصب پرده های معمولی به این دلیل که از جنس پارچه هستند موجب جلوگیری از نفوذ نور خورشید به درون ساختمان می کنند. اما پرده های کرکره برقی این مشکل را به خوبی حل کرده اند و شما می توانید به طور همزمان از پرده و نور خورشید استفاده کنید زیرا این نوع از پرده ها که در دسته پرده های مدرن قرار می گیرند نورگیر اند و از ورود نور خورشید به درون منزل جلوگیری نمی کنند. این مساله موجب می شود که شما در طول روز برای تامین روشنایی خانه نیازی به روشن کردن لامپ های اضافی و در نتیجه افزایش مصرف برق نخواهید داشت.

 سهولت در استفاده

استفاده از پرده کرکره برقی در مقابل پرده های معمولی و پارچه ای دارای مزایایی از جمله سهولت در استفاده است. شما تنها با فشار دادن دکمه ریموت کنترل می توانید از راه دور باز و بسته شدن آن را کنترل کنید که این ویژگی در پرده های معمولی وجود ندارد. همچنین پرده های معمولی در هنگام باز و بسته کردن دستی ممکن است مشکلاتی مانند گیر کردن پارچه در ریل و مواردی از این دست به وجود بیاید. برای اطلاعات بیشتر از انواع ریموت کرکره برقی می توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.

پرده کرکره برقی

زیبایی

وجود چین های مرتب و منظم در پرده موجب زیبایی آن می شود. در سال های گذشته تقریبا تمام افراد از پرده های پارچه ای برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده می کردند اما شما می توانید با استفاده از پرده های کرکره برقی تغییری اساسی در محیط داخلی خانه و حتی محل کار به وجود بیاورید.

مقاوم

این نوع از پرده ها در برابر پرده های پارچه ای از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و شما می توانید برای سالیان متوالی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. مواردی مانند پارگی , نخ کش شدن و …. در پرده کرکره برقی وجود ندارد و این مساله می تواند موجب صرفه جویی در هزینه شود و این نوع از پرده ها را در دسته پرده های مقرون به صرفه جای دهد.

لمسی بودن

پیشرفت تکنولوژی هیچ گاه به پایان نمی رسد. تکنولوژی را می توان در تمام جوانب زندگی مشاهده کرد. پرده ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از مدل های پرده کرکره برقی به صورت لمسی تولید و عرضه شده اند. بدین معنی که شما می توانید با لمس قسمتی از پرده به طور اتوماتیک آن را باز و بسته کنید. این امکان برای مواقعی استفاده می شود که ریموت کنترل در دسترس شما نیست.

پرده کرکره برقی

نحوه تمیز کردن پرده کرکره برقی

نحوه تمیز کردن پرده های کرکره ای با پرده های عادی فرق دارد. اگر بدون دانش و آگاهی اقدام به درآوردن پرده و تمیز کردن آن کنید ممکن است نتوانید به راحتی آن را نصب کنید به موتور و قطعات آن آسیب جدی برسد. اگر تا کنون اقدام به تمیز کردن پرده کرکره ای نکرده اید بهتر است با شرکت تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. اما نگران نباشید . با خواندن ادامه مطلب نحوه شستشوی این نوع از پرده های مدرن را آموزش خواهید دید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وسیله ریموت یا قسمت لمسی کرکره آن را باز کنید به نحوی که تمام چین های آن باز و قابل دسترس باشد. بخار شوی را در دمای مناسب تنظیم کنید به طوری که دمای آن زیاد نباشد . پرده ها را به آرامی از ریل جدا کنید و مقداری شامپو فرش را بر روی سطح آن بریزید. به وسیله اسفنج یا برس های نرم سطح پرده را بشوئید و با آب ملایم و ولرم آن را تمیز کنید. بعد از اینکه پرده خشک شد می توانید آن را نصب کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]همچنین میتوانید برای اطلاعات از جک درب پارکینگ و قیمت جک پارکینگ ما را دنبال کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *