[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاربرد سایبان کشویی

در این مطلب شما را با مهم ترین کاربرد سایبان کشویی آشنا خواهیم کرد. در منازلی که امروزه ساخته می شوند نصب سایبان بسیار مهم است زیرا فضایی بسیار کوچک دارند و با نصب سایبان می توان از مکان هایی مانند تراس استفاده کرد. در منازل ویلایی نیز می توان از کاربرد سایبان کشویی در محوطه ها استفاده کرد.با تیم کرکره برقی کهربادر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کاربرد سایبان کشویی 

استفاده از سایبان کشویی در تمامی فصول!

کاربرد سایبان کشویی و مزایایی که در اختیار شما قرار می دهد موجب می شود تا در تمام فصول بتوانید از محیط بیرون و هوای آزاد لذت ببرید. در سال های گذشته که امکان نصب سایبان در محیط نبود و یا به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی کاربرد زیادی نداشت نمی توانستیم در تمام روزها و فصول سال از هوای آزاد لذت ببریم. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در صنایع مختلف مانند صنعت سایبان سازی شاهد رونق گرفتن این نوع از کرکره  برقی هستیم. کاربرد سایبان کشویی بسیار زیاد است و شما می توانید علاوه بر استفاده از مزایای آن از زیبایی اش نیز بهره ببرید.نصاب کرکره برقی جزو دکوراسیون خارجی منزل به شمار می روند و شما می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف و هماهنگ با محیط خود استفاده کنید و زیبایی آن را بیشتر کنید.

مزایای سایبان کشویی

سایبان ها انواع و مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از مدل های مختلف سایبان می توانیم به چتری , کشویی , پارکینگی , آکاردئونی و …. اشاره کرد. در مطالب پیشین به هر کدام از این مواد اشاره کردیم و شما را با مزایای آن ها آشنا کردیم. در ادامه نیز به بررسی جوانب مختلف سایبان کشویی و مزایای آن می پردازیم.

میزان پوشش دلخواه

یکی از مهم ترین کاربرد سایبان کشویی پوشش منطقه مورد نظر به میزان دلخواه است. این ویژگی در تمام مدل های سایبان وجود ندارد. به طور مثال سایبان های چتری فاقد این ویژگی هستند زیرا به دلیل ساختاری که دارند نمی توانند محدوده زیادی را تحت پوشش خود در بیاورند و برای اینکه بتواند استفاده از بهینه از سایبان چتری داشته باشید باید از چند عدد در کنار یکدیگر استفاده کنید. اما سایبان های کشویی می توانند محدوده مورد نظر شما را پوشش دهند.

ریموتی

سایبان های کشویی به وسیله ریموت کنترل مدیریت می شوند . باز و بسته کردن سایبان به وسیله ریموت موجب آسایش خاطر شما خواهد شد. در سال های گذشته سایبان ها با نیروی بازو مدیریت می شدند و برای استفاده از آن ها باید از دست کمک می گرفتید. این مساله برای افرادی که مسن بودند بسیار سخت بود اما پیشرفت تکنولوژی توانست تحولی عظیم و شگرف در بسیاری از صنایع مانند صنعت سایبان سازی دهد .

سنسور

برخی از مدل های سایبان کشویی دارای سنسور هستند. به این معنی که سایبان نسبت به عوامل محیطی مانند بارش برف , باران و تگرگ از خود واکنش نشان می دهد و به محض بارش آن ها باز می شود و محدوده مورد نظر را پوشش می دهد. قیمت و کیفیت این سایبان ها از سایبان های کشویی که فاقد سنسور هستند بیشتر خواهد بود.

نصب بر روی دیوار

از دیگر کاربرد سایبان کشویی قابلیت نصب بر روی دیوار است. به این صورت که دیوار مانند یک تکیه گاه عمل می کند و می تواند در مناسب ترین مکان نصب شود. برخی از افراد ترجیح می دهند از سایبان های کشویی به عنوان سایبان پارکینگی استفاده کنند. اگر شما هم قصد دارید خودرو و وسیله نقلیه خود را در زیر سایبان نگهداری کنید تا از تابش مستقیم نور خورشید و عواملی مانند آلودگی در امان باشد می توانید آن را دیوار کناری نصب کنید. این سایبان ها را سایبان ثابت می نامند و حمل و نقل آن نسبت به سایبان های متحرک دشوارتر است. اگر دانش فنی ندارید برای جایجایی و حمل و نقل این نوع از سایبان ها باید از تکنسین ها و متخصصین کمک بگیرید.

کاربرد سایبان کشویی

هزینه نگهداری پایین

هزینه مراقبت و نگهداری از سایبان های کشویی بسیار پایین است. برخی از افراد تصور می کنند که سایبان های برقی دارای هزینه بالایی هستند و آن را به عنوان کالای لوکس می نگرند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و قیمت کرکره برقی این مدل از سایبان ها بالا نیست.و شما می توانید با هزینه ای اندک سایبان مورد نظر خود را خریداری کنید و در مناسب ترین جای منزل یا محل کار آن را نصب کنید و از امکانات آن به نحو احسن استفاده کنید.

مناسب برای ویلاها

از سایبان های کشویی علاوه بر تراس , پارکینگ و …. می توان در محوطه ویلاها نیز استفاده کرد. ویلاهایی که دارای محوطه هستند گزینه مناسبی برای نصب سایبان محسوب می شوند زیرا علاوه بر قابلیت های مختلفی که دارد موجب زیبا سازی محیط نیز خواهد شد.

سایر سایبان های پرکاربرد

علاوه بر سایبان های کشویی شاهد ورود سایبان هایی تحت عنوان تاشو و متحرک نیز در بازار هستیم. به دلیل استقبال بی نظیر از سایبان های تاشو و متحرک تصمیم گرفتیم این بخش از مطلب را به توضیح مختصری از این دو نوع سایبان نیز اختصاص دهیم. برای آشنایی بیشتر با سایبان های تاشو و متحرک تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

تاشو

همان طور که از نام این سایبان پیداست تاشو می باشد و قطعا فضای بسیار کمی را اشغال می کند. مکان هایی که از فضای کوچکی برخوردار هستند گزینه مناسبی برای نصب سایبان های تاشو محسوب می شوند. اما فراموش نکنید که نصب سایبان های تاشو هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید در مکان هایی با مساحت زیاد نیز از این ابزار رفاهی استفاده کنید. نصب سایبان های مختلف می تواند هر محیط بی استفاده ای را قابل استفاده کند. علاوه بر این پارکینگ , استخر و رستوران های روباز نیز می توانند از سایبان های تاشو استفاده کنند.

متحرک

مشهورترین انواع سایبان متحرک که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم سایبان های چتری یا پارچه ای هستند. این سایبان ها مکانیزمی دقیقا مانند چتر دارند و به طور دستی باز و بسته می شوند. از این جهت به این نوع از سایبان ها متحرک گفته می شود زیرا هیچ نقطه اتصالی به دیوار یا سقف ندارند و برای جابجایی آن ها می توانید از نیروی دست استفاده کنید. حمل و نقل سایبان های متحرک به مراتب سهل تر از سایبان های متحرک هستند و نیازی به هیج تخصصی ندارند.

کاربرد سایبان کشویی
مزایای سایبان های متحرک

از مهم ترین مزایای سایبان های متحرک می توان به قابلیت تنظیم شیب اشاره کرد. اگر در مناطق گرمسیری مانند استان های جنوبی ایران زندگی می کنید حتما با تابش نور مستقیم خورشید و گرمای آن آشنا هستید. سایبان های متحرک این امکان را به شما می دهند تا بتوانید شیب سایبان رابه میزان دلخواه تنظیم کنید و از نور خورشید به بهترین وجه استفاده کنید.
تنوع طرح و رنگ از دیگر کاربرد سایبان های متحرک است که انتخاب صحیح آن ها می تواند بهترین میزان هماهنگی را با دکوراسیون خارجی منزل داشته باشد. بهبود زیبایی و ساختن محیطی دلپذیر حسی بی نهایت خوب را به شما منتقل خواهد کرد.
وزن سبک از دیگر ویژگی های سایبان های متحرک محسوب می شود از فلز آلومینیوم در سازه آن استفاده شده است. این فلز بسیار سبک است و علاوه بر صنعت سایبان سازی در صنایع دیگر نیز از آن استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *