از مزایا و معایب کرکره برقی طرح چوب چه می دانید؟

کرکره برقی طرح چوب

کرکره برقی طرح چوب جزو پرطرفدارترین طرح های درب اتوماتیک به شمار می آید که توانسته علاوه بر افزایش زیبایی , رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در این مقاله به نحوه تولید کرکره برقی طرح چوب و جوانب مختلف آن مانند قیمت کرکره برقی, میزان مقاومت, نحوه تولید و … خواهیم پرداخت. برای مشاوره رایگان نصاب کرکره برقی و قیمت کرکره برقی با مشاوران کهربا در در تماس بگیرید.

کرکره برقی طرح چوب

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟
دزدگیر اماکن
برای اطلاع از قیمت دزدگیر اماکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید
کهربادر

کرکره برقی طرح چوب چگونه تولید می شود؟

همانطور که از نامش پیداست فقط طرح چوب دارد اما نوع آن آلومینیوم است و معمولا بر روی بدنه آلومینیومی پیاده سازی می شود. نحوه تولید این نوع از درب ها به این صورت است که بعد از تولید درب آلومینیومی از رنگ الکترواستاتیک بر روی آن استفاده می شود تا رنگی نزدیک به رنگ چوب پیدا کند. بعد از این مرحله توسط دستگاهی مخصوص فیلم های طرح چوب بر روی درب آلومینیومی کشیده می شوند. بعد از کشیدن فیلم بر روی درب و ثابت کردن آن با مواد و ابزار مشخص درب های طرح چوب آماده و به بازار عرضه می شوند.

کرکره برقی طرح چوب چگونه تولید می شود؟

موارد استفاده کرکره برقی طرح چوب

از این درب های می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. موارد استفاده از این نوع درب ها در پارکینگ و کرکره های برقی پنجره ای است. ساختمان هایی که دارای پنجره های کرکره برقی هستند معمولا تمایل زیادی به این نوع از طرح ها نشان می دهند زیرا می توانند زیبایی ساختمان را بیشتر کنند. همچنین مغازه ها و فروشگاه ها نیز گزینه مناسبی برای بهره بردن از درب های کرکره ای طرح دار هستند.

دلایل محبوبیت کرکره برقی طرح چوب 

مهم ترین دلیل محبوبیت درب های کرکره ای طرح دار به خصوص طرح چوب در زیبایی آن است. ساختمان هایی که در نمای خود از رنگ هایی مانند رنگ قهوه ای استفاده می کنند می توانند از درب طرح چوب نیز برای درب ورودی , پنجره های برقی و درب پارکینگ نیز استفاده کنند. تطابق رنگ درب ورودی و رنگ نمای ساختمان از مواردی است که می تواند به شدت در بهبود ظاهری ساختمان موثر باشد و افرادی که بسیار سخت پسند هستند قطعا دست به انتخاب این نوع از درب ها خواهند زد.

میزان مقاومت کرکره برقی طرح چوب 

آیا شما هم به کرکره برقی های طرح دار مانند طرح چوب علاقه مند هستید اما نگران مقاومت آن در برابر شرایط محیطی هستید؟ نگران نباشید. این نوع از کرکره ها به گونه ای تولید می شوند که مقاومت بالایی در شرایط جوی مختلف از خود نشان می دهند. اگر در شهرهای جنوبی کشور زندگی می کنید و هوایی شرجی دارید می توانید با خیال راحت از این نوع درب های اتوماتیک استفاده کنید. اگر در شهری زندگی می کنید که هوایی بسیار سرد و یخبندان دارد نیز می توانید از کرکره برقی های طرح دار در مغازه , خانه و یا پارکینگ استفاده کنید و نگران تغییر حالت و خراب شدن آن نباشید. درب های طرح چوب حتی در برابر خط و خش نیز مقاوم هستند و فیلم های آن به راحتی از جای خود بلند نخواهند شد.

طول عمر درب های طرح چوب 

  بر خلاف تصور بسیاری از افراد طول عمر بالایی دارند. افزایش طول عمر آن ها به دلیل رنگ الکترواستاتیک و لایه فیلمی است که بر روی آن ها قرار دارد. این لایه می تواند از زنگ زدگی درب در محیط های مرطوب جلوگیری کند. مناطقی که بارندگی زیادی دارند نیز می توانند با اطمینان از آن استفاده کنند و نگران زنگ زدگی و خوردگی آن نباشند.

قیمت کرکره برقی طرح چوب 

از آن جایی که درب های طرح چوب بیشتر جنبه زیبایی و دکوراتیو دارند موجب می شود که قیمت آن ها نیز بیشتر از درب های معمولی باشد. این افزایش قیمت در آن ها به دلیل تغییر در روند تولید آن هاست و مراحل بیشتری را باید بر روی ساخت آن ها اجرا کرد. این طرح ها معمولا به طور آماده وجود دارند اما اگر مشتری بخواهد می تواند به طور سفارشی درخواست طرحی اختصاصی کند و البته ساخت آن نیاز به چند روز زمان دارد. تنوع در طرح های آماده به شدت زیاد است و معمولا مشتریان از بین طرح های آماده اقدام به انتخاب و خرید می کنند. نصب این نوع از درب ها نیز مانند درب معمولی است و بقیه ویژگی های آن مانند موتور و … نیز به وسیله فرد یا کارشناس تشخیص داد خواهد شد که همه این ها باعث افزایش هزینه های جانبی مشتریان می شود، برای فراهم کردن امنیت راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با نصب جک درب پارکینگ بر روی در ورودی پارکینگ این امکان را فراهم کنید البته از نظر هزینه هم قیمت جک پارکینگ بسیار مناسب تر از کرکره برقی می باشد ولی خب بسته به سلیقه و نیاز های مشتریان تصمیم گرفته می شود. شما می توانید با کارشناسان ما در کهربادر مشاوره رایگان داشته باشید.

مزایا و معایب استفاده از درب کرکره برقی طرح چوب

مزایا 

درب های طرح چوب مانند تمام درب های دیگر دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

دوام بیشتر نسبت به سایر درب ها

همانطور که اشاره کردیم درب های طرح دار نسبت به درب های آلومینیومی که روکش ندارند از دوام بیشتری برخوردار هستند.

حفظ رنگ در مرور زمان

روکشی که برای ایجاد طرح بر روی درب ایجاد می شود در مرور زمان و با تابش مستقیم نور خورشید از بین نمی رود و ظاهر خود را به خوبی حفظ می کند. به همین دلیل می توان سال ها از آن استفاده کرد.

معایب 

قیمت بالا

درب های طرح دار نیز مانند تمام وسایلی که به عنوان دکوراتیو شناخته می شوند قیمت بالاتری نسبت به نوع عادی خود دارند. این افزایش قیمت تا 35% می باشد.

زمان زیاد تولید

اگر فردی بخواهد طرحی خاص را سفارش دهد باید چند روز منتظر بماند تا با فرآیندی مشخص درب تولید و در اختیار او قرار بگیرد.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
به کمک نیاز دارید؟