مراقبت از سایبان برقی

مراقبت از سایبان برقی به روش صحیح می توان منجر به حفظ کیفیت و راندمان آن شود. همچنین افزایش طول عمر یکی دیگر از مزایای مراقبت از سایبان برقی محسوب می شود که در طول زمان می تواند هزینه های شما را به شدت کاهش دهد. زیرا شما با انجام هزینه ای مقبول می توانید عمر سایبان خود را برای مدت ها افزایش دهید. اگر می خواهید از سایبان برقی در مدت زمان طولانی استفاده کنید با کهربا در همراه این مطالب باشید.

 

مراقبت از سایبان برقی 

ماقبت از سایبان برقی مستلزم دانستن نکات بسیار مهمی است که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. بسیاری از افراد تصور می کنند که سایبان های برقی نیاز به مراقبت ندارد و به خودی خود عملکرد مناسب را از خود نشان می دهد. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و مراقبت از سایبان برقی می تواند در بهبود راندمان آن نقش اساسی ایفا کند.

همیشه سایبان را تمیز کنید

بهترین زمان برای شستن و تمیز کردن سایبان برقی ماهی دو بار است. در شهرها و استان هایی مانند خوزستان که گرد و غبار و ذرات معلق در هوا زیاد است باید این تعداد را در ماه افزایش داد. به طور مثال تمیز کردن سه تا 4 بار سایبان در ماه توصیه می شود. همیشه سایبان برقی را تمیز نگه دارید زیرا باقی ماندن آلودگی بر روی سطح آن موجب می شود تا زمینه برای پارگی و پوسیدگی پارچه فراهم شود. لایه های پوششی که از پاچه پلی استر تولید می شوند نسبت به متریال دیگر مانند پی وی سی و شیشه آسیب پذیرتر هستند.

مراقبت از سایبان برقی

شستن سایبان با مواد شوینده مناسب

مناسب ترین شوینده ها برای شستن سایبان برقی شوینده های ملایم مانند مایع لباسشویی است. این مایع به دلیل ترکیباتی که دارد هیچ گونه آسیبی به لایه پوششی وارد نمی کند. اما در شستن سایبان برقی این نکته را در نظر داشته باشید که نباید به طور مداوم از مواد شوینده در تمیز کردن سایبان استفاده کنید. به طور مثال اگر ماهی 2 بار اقدام به تمیز کردن آن می کنید یک بار را از مایع لباسشویی استفاده کنید. بعد از اینکه سطح پارچه و لایه پوششی را کاملا تمیز کردید با استفاده از یک شیلنگ آب آن را به خوبی آبکشی کنید تا کف در آن باقی نماند. باقی ماندن کف در پارچه های پلی استر به سرعت باعث پوسیدگی و تخریب آن خواهد شد.

اگر از مناسب ترین شوینده برای تمیز کردن و مراقبت از سایبان برقی اطلاع ندارید می توانید با شرکتی که سایبان را از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید و مشخصات سایبان را بدهید تا مناسب ترین شوینده را به شما معرفی کنند.

محل صحیح نگهداری از سایبان برقی

بسیاری از افراد توجهی به محل نصب سایبان برقی ندارند و تصور می کنند که در همه محیطی می توان آن را نصب کرد. اما نکاتی در خصوص محل نصب وجود دارد که می توان آن را جزو مهم ترین نکات در مراقبت از سایبان برقی دانست. به طور مثال در فصول سرد سال که هوا مرطوب است و با بارش نزولات آسمانی روبرو هستیم باید سایبان را در محل خشک نصب کنید تا در صورت بارش برف و باران دچار خیسی نشود. خیس شدن مداوم سایبان و پارچه آن می تواند زمینه را برای کپک زدن و قارچ زدگی سایبان فراهم کند.

مورد مهم دیگری که در خصوص محل نگهداری از سایبان مورد توجه است عدم وجود اشیای تیز در اطراف سایبان است. زیرا این اشیا می توانند به راحتی موجب پاره شدن پارچه و آسیب به سایبان شوند. همچنین از قرار دادن بطری آب و مایعات در نزدیکی سایبان نیز خودداری کنید.

مراقبت از بدنه ی سایبان برقی 

علاوه بر بخش های مختلف سایبان برقی مانند پارچه, بدنه سایبان هم نیاز به مراقبت دارد. اغلب سایبان ها از فلزی مانند آلومینیوم تولید و ساخته می شوند. آلومینیوم یکی از مستحکم ترین فلزات در اغلب صنایع است زیرا دارای مزایای بی شماری مانند ضد زنگ, ضد پوسیدگی و … است. اما با وجود تمام این مزایا باز هم باید هر چند ماه یک بار به دقت بدنه سایبان را بررسی کنید. زیرا بروز هر گونه آسیب و عدم توجه به آن می تواند روند تخریب را تسریع کند و هزینه تعمیر آن را به مراتب افزایش دهد.

اگر اطلاعات فنی دارید می توانید خودتان اقدام به تعمیر و پیشگیری از بروز آسیب های بیشتر کنید اما اگر هیچ گونه اطلاعات فنی در خصوص تعمیر و رفع ایرادات سایبان برقی ندارید می توانید با شرکت تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا یک تیم متخصص و تکنسین به محل بفرستند و ایرادات احتمالی را بررسی و رفع کنند.

جلوگیری از ایجاد دمای بالا در زیر سایبان 

یکی از عادات ما ایرانی ها خوردن غذاهای کبابی است. کباب کردن غذا در فضای باز لذت بخش است اما این لذت زمانی به ناراحتی تبدیل می شود که شما کباب کردن غذا را در زیر سایبان های برقی انجام دهید. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین مصارف سایبان ها جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و تحمل دمای بالای آن است اما مشکل از جایی شروع می شود که شما این دما را به زیر سایبان نیز منتقل کنید. انجام این کار می تواند باعث افزایش احتمال آتش سوزی و سوختن پارچه پلی استر شود . عدم توجه به همین نکات ساده می تواند هزینه زیادی بر دوش شما بگذارد و سایبان برقی را تخریب کند. پس فراموش نکنید که تحمل دمای بالا فقط مختص به بیرون از سایبان است نه زیر آن.

مراقبت از سایبان برقی

بهترین شرکت برای خرید سایبان برقی

معیارهای مهمی در تعیین شرکت وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای اهمیت زیادی هستند. به طور مثال به هیچ عنوان نمی توان تاثیر تجربه را در زمینه تولید و ساخت سایبان ها منکر شد. شرکت هایی که سال های طولانی در این زمینه فعالیت کرده اند بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید محسوب می شوند. زیرا معمولا این شرکت ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند که می توانند خیال شما را از جهات گوناگونی راحت کنند.

شرکت هایی که دارای سابقه طولانی هستند به خوبی می دانند که نیاز جامعه چیست و چگونه می توانند مشتریان را راضی نگه دارند. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد میزان کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت سایبان برقی است. مراقبت از سایبان برقی زمانی نتیجه بخش است که بقیه موارد مربوط به آن نیز لحاظ شده باشد. به طور مثال اگر سایبان از متریال نامرغوب تولید شده باشد هر چند که مراقبت های لازم را از آن داشته باشید باز هم در مدت زمان کوتاهی شاهد تخریب و افت عملکرد آن خواهید بود.

شرکت های معتبر معمولا دارای تیم مشاوره تخصصی و حرفه ای هستند که به تمامی سوالات شما قبل از خرید سایبان برقی پاسخ می هند و موجب می شوند تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. مشاوره های رایگان و حرفه ای نقش مهمی در رونق کسب و کار آن ها خواهد داشت.

در انتها برای اطلاع از قیمت کرکره برقی و یا جک درب پارکینگ و … با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *