مزایای کرکره برقی بی صدا نسبت به مدل های قدیمی تر

مزایای استفاده از کرکره برقی بی صدا 

امروزه استفاده از کرکره برقی بی صدا نسبت به مدل های قدیمی کرکره برقی بیشتر شده است. این نوع از کرکره های دارای صدای کمتر و مزایای بیشتر هستند . در این مقاله به بررسی کرکره برقی بی صدا , نوع ساختار و مزایای آن پرداخته ایم.مدت زمان زیادی از ارائه اولین مدل های کرکره برقی نمی گذرد. اما این صنعت روز به روز پیشرفت کرد و مدل های بهتر و با امکانات بیشتر را به مردم معرفی کرد. کرکره های برقی که در سال های اولیه روانه بازار شد به دلیل دارا بودن تیغه های آلومینیومی دارای سر و صدای زیادی بودند. با گذر زمان کرکره برقی بی صدا با تیغه های فومی به بازار آمد که با استقبال بسیار خوبی از جانب مردم مواجه شد. بسیاری از افراد استفاده از این نمونه کرکره را به مدل های قبل ترجیح می دهند.

دزدگیر اماکن
برای اطلاع از قیمت دزدگیر اماکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید
کهربادر

ساختار کرکره برقی بی صدا

در ساختار کرکره برقی بی صدا به جای استفاده از تیغه آلومینیومی از تیغه های فومی استفاده میشود که از ترکیب آلومینیوم و گالوانیزه است. تیغه های فوم دار توسط دستگاه رول فرمینگ ساخته میشوند که در حال حاضر به دلیل تحریم ها واردات دستگاه رول فرمینگ به ایران با مشکل مواجه شده و از دستگاه رول فرمینگ ایرانی در ساخت این تیغه ها استفاده میشود. از تیغه های فوم دار در کرکره برقی هایی که با ابعاد کم ساخته میشوند کاربرد دارد. شما زمانی که از دزدگیر اماکن استفاده می کنید علاوه بر بی صدا بودن این کرکره مانع از ورود دزد می شود و باعث .فرار کردن آنها می شود.

ساختار کرکره برقی بی صدا

ویژگی های کرکره برقی بی صدا

ارزان بودن

بکار بردن تیغه های فومی در درب های کرکره ای باعث کاهش قیمت آن میشود و افراد میتوانند با هزینه مناسب تری آن ها را تهیه کنند. کسانی که در خرید درب کرکره ای قیمت برایشان مهم است گزینه درب کرکره ای با تیغه فومی میتواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد.

مقاوم بودن

درب کرکره برقی بی صدا که با تیغه های فومی ساخته میشوند در برابر فرسایش بسیار مقاوم هستند. اگر در شهری زندگی میکنید که هوای بسیار گرمی دارد این درب های میتوانند برای شما گزینه بسیار خوبی باشند زیرا در برابر گرما و حرارت مقاومت خوبی دارند. همچنین در برابر گرد و غبار نیز میتوانند محافطت بالایی را از خود داشته باشند.

 

ویژگی های کرکره برقی بی صدا

ویژگی های کرکره برقی فومی

بی سر و صدا

درب های کرکره ای که با تیغه های آلومینیومی ساخته شده اند در هنگام باز و بسته شدن سر و صدای بسیار زیادی از خود تولید میکنند و اگر از این درب ها برای درب آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی استفاده کنید باعث سلب آسایش از ساکنین آن مجتمع خواهید شد. اما استفاده از تیغه فومی در این درب ها باعث کاهش چشمگیر صدا شده و در هنگام باز و بسته شدن کمترین صدا را از خود تولید خواهد کرد . این کاهش صدا به دلیل کاهش اصطحکاک کمتر بین ریل و تیغه است.  اگر از این درب ها برای مجتمع های مسکونی استفاده کنید خواهید توانست آرامش ساکنین را حفظ کنید.

مقاوم در برابر ضربه

برای بسیاری از افراد ضد ضربه بودن و مقاوم بودن درب خانه و یا محل کار بسیار مهم است. در درب های کرکره برقی بی صدا که از تیغه های فومی استفاده شده باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر انواع ضربه ها شده است. پس اگر ضد ضربه بودن درب برای شما اهمیت دارد میتوانید با خیال راحت از این نوع درب ها استفاده کنید.

مناسب برای پارکینگ و فروشگاه

مکان هایی مانند پارکینگ ها و فروشگاه ها باید از دربی استفاده کنند که امنیت بالایی داشته باشد. قابلیت ضد ضربه بودن این درب ها و مقاومت آن ها در برابر ضربه باعث شده که گزینه مناسبی برای استفاده در محلی مانند پارکینگ و فروشگاه ها باشد. می توان از این کرکره در کنار درب اتوماتیک شیشه ای استفاده نمود که برای فروشگاه ها بسیار مناسب هستند.

درب های کرکره برقی با تیغه های فوم دار

عایق

درب های کرکره برقی که در آن ها از تیغه های فوم دار استفاده شده است میتوانند عایق خوبی برای صدا , گرما و سرما باشند. زیرا این سه مورد به راحتی از این درب عبور نمیکنند و میتوانند باعث آسایش شما باشند.

وزن کم

تیغه های فوم دار بسیار سبک تر از تیغه های آلومینیومی هستند و به همین قیمت آن ها نیز نسبت به مدل های قبلی درب کرکره ای کمتر است.

استهلاک کم

این درب های به دلیل وزن کمتری که نسبت به تیغه های آلومینیومی دارند باعث استفاده کمتر از انرژی میشوند و در نتیجه در طی زمان شاهد استهلاک پایین تری نیز خواهید بود. در نتیجه این نوع از درب های کرکره ای زمان ماندگاری بیشتری خواهند داشت و دیرتر خراب میشوند.

مقاومت های کرکره برقی بی صدا

ضد خش

یکی دیگر از ویژگی های درب کرکره برقی بی صدا ضد خش بودن آن است. قابلیت ضد خش بودن درب باعث میشود که درب در طی زمان بتواند زیبایی خود را حفظ کند و نیازی به رنگ آمیزی های متعدد نداشته باشد.

مقاوم در برابر باران های اسیدی

اگر در شهری زندگی میکنید که با بارش های اسیدی روبرو هستید و کیفیت درب ها و تابلوهای شهر بر اثر این بارش ها از بین رفته است به شما توصیه میکنیم از درب کرکره برقی بی صدا که از تیغه های فومی ساخته شده است استفاده کنید. زیرا این درب های به این دلیل که مقاوم در برابر بارش های اسیدی هستند میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

رنگ بندی مختلف

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به رنگ ها اهمیت زیادی میدهید درب های کرکره ای با تیغه فومی میتوانند نیاز شما را پاسخگو باشند. رنگ های مختلف و بر اساس تمام سلیقه ها یکی دیگر از ویژگی های این نوع از درب هاست. رنگ هایی مانند نقره ای , آبی , قهوه ای از پرطرفدارترین رنگ های این نوع از درب ها هستند.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
به کمک نیاز دارید؟