در این مطلب به اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی خواهیم پرداخت . وجود برندهای مختلف در بازار موجب شده تا مشتریان نتوانند به راحتی دست به انتخاب بزنند. به همین دلیل در این مقاله بعد از معرفی برندهای معتبر در ایران و جهان به بررسی ویژگی آن ها پرداخته ایم و با ارائه اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی سعی داریم به شما در داشتن یک انتخاب عالی کمک کنیم.

اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی

اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی چیست و چه عواملی موجب می شود تا افراد دست به انتخاب و خرید آیفون های تصویری بزنند ؟ واقعیت این است که برندهای مختلفی در ایران و جهان فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد. اما به طور کلی آیفون هایی با مانیتور لمسی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است. در ادامه تلاش می کنیم تا علاوه بر بیان اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی به شما کمک کنیم تا بهترین برند را انتخاب کنید.

آیفون تصویری برند الکتروپیک

شرکت الکتروپیک یکی از برندهای معتبر در ایران محسوب می شود که در طول سال های فعالیت خود از آخرین تکنولوژی بهره گرفته است. وجود نیروهای متخصص در این مجموعه سبب شده تا محصولاتی با کیفیت به بازار ارائه شود. این برند علاوه بر آیفون های تصویری غیر لمسی اقدام به تولید آیفون های لمسی نیز کرده و زمینه را برای رضایت هر چه بیشتریان فراهم آورده است. تعویض راحت و سهل قطعات آیفون الکتروپیک از ویژگی های آن به شمار می رود. اگر بخواهیم به بررسی اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی الکتروپیک بپردازیم باید به مزایا و معایب آن اشاره کنیم.

مزایا

از مهم ترین مزایای این برند محبوب خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر است که در صورت خرابی محصول به سرعت اقدام به تعمیر یا تعویض آن می شود. برد هایی که در آیفون های تصویری الکتروپیک نصب شده اند کیفیتی بسیار بالا دارند و عمر طولانی آن ها باعث افزایش دوام محصول شده است. مورد دیگری که جزو مزایای این برند به شمار می رود اضافه شدن قابلیتی جدید به نام سیستم آی پی است.

معایب

آیفون های تصویری الکتروپیک چهار سیمه هستند و به صورت آنالوگ کار می کنند. این امر برای افرادی که به دنبال آیفون های دیجیتال هستند خوشایند نمی باشد. این برند از آیفون تصویری فاقد پشتیبانی از سیستم خطی و سری می باشد که از معایب بزرگ آن به شمار می آید. وجود برخی از مشکلات مانند زنگ نخوردن ، ضعیف بودن صدا و هوک ضعیف در محصولات این برند وجود دارد. در مطلب گذشته تحت عنوان ” راهنمای عالی تعمیر صدای ضعیف آیفون های تصویری ” به ارائه راه حل هایی در جهت برطرف کردن مشکل پرداختیم.

عالی ترین اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسیآیفون تصویری برند تکنما

برند تکنما یک برند ایرانی است که آیفون های تصویری خود را به صورت هفت سیمه تولید می کند. طبق نظر کارشناسان کیفیت آیفون های تکنما نسبت به رقیبان بیشتر است و این امر سبب می شود تا مشتریان رضایت بیشتری از محصولات آن داشته باشند. در ادامه به بررسی اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی تکنما می پردازیم.

مزایا

به طور کلی برندهای ایرانی علاوه بر کیفیت قابل قبول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند که برند تکنما نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این محصول بر خلاف آیفون های تصویری الکتروپیک از سیستم تک خطی و سری پشتیبانی می کند. به دلیل ساختاری که آیفون های تکنما دارند هزینه کمی بابت کابل کشی پرداخت می کنید و تهیه این نوع از آیفون برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. قطعاتی که در محصولات این برند بکار رفته عمر و دوام بالایی دارند و در کوتاه مدت دچار خرابی نمی شوند. آیفون های تکنما قابلیت کد دهی دارند و این امر امنیت آن ها را افزایش می دهد.

معایب

واقعیت این است برخی از مدل های آیفون تکنما دارای معایبی هستند که نمی توان آن ها را به تمام مدل های تولید شده توسط این شرکت تعمیم داد. اما شاهد لحیم کاری ضعیف در برخی از مدل های این برند هستیم که قطعا در ذوق مشتری می زند و تمایلی به خریداری نخواهد داشت. از دیگر مواردی که به عنوان معایب و اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی برند تکنما بیان می شود تنوع کم محصولات است. این امر باعث می شود تا دست مشتری در انتخاب باز نباشد و نتواند محصولی منطبق با نیاز خود خریداری کند.

کامل تربن اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسیآیفون تصویری برند سیماران

ساختار محصولات و آیفون های تصویری تولید شده توسط برند سیماران شباهت زیادی به برندهای مطرح در جهان مانند کوماکس و سوزوکی دارد. آیفون های سیماران بسیار محبوب هستند و از سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کنند.  جلوه زیبا و عملکرد عالی موجب شده تا مورد انتخاب مشتریان قرار بگیرد. البته این برند مانند سایر برندها نیز دارای مزایا و معایبی است که با یکدیگر بررسی می کنیم.

مزایا

مشتری به دنبال تنوع است و زمانی که یک برند محصولات متنوع تولید می کند برای مشتری جذاب می شود. برند سیماران تنوع بالایی از نظر مدل ، کارکرد و … دارد و همین امر باعث شده تا اغلب مشتریان از این برند اعلام رضایت کنند. کیفیت صدای بالا و بکار گیری از قطعات با دوام باعث شده تا در هزینه های شما صرفه جویی شود و نیازی به تعمیر دستگاه در کوتاه مدت نداشته باشید. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات سیماران زبانزد است و مشتریان می توانند بدون هیچ گونه دردسر محصول خود را برای تعمیر نزد این شرکت ببرند .

معایب

یکی از معایبی که در خصوص آیفون های تصویری سیماران وجود دارد ضعیف بودن دوربین دید در شب است. دوربین دید در شب با استفاده از امواج مادون قرمز محیط را روشن می کند و باعث می شود تا شما در تاریکی فضای اطراف و شخصی که زنگ می زند را به راحتی مشاهده کنید. وجود دوربین قوی دید در شب یکی از ویژگی های آیفون های با کیفیت است. از دیگر معایب و سایر اطلاعات آیفون تصویری با تاچ لمسی سیماران این است که نمی توا آن ها را در مجتمع هایی با تعداد واحد زیاد نصب کرد زیرا کیفیت صدا به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. در حالت عادی وجود فاصله زیاد بین پنل داخلی و پنل خارجی باعث کاهش کیفیت صدا می شود به همین دلیل توصیه می کنیم برای برج ها و مجتمع های آسمان خراش از برندهای با کیفیت تر استفاده کنید.

برخی از مدل های رده پایین محصولات سیماران دارای صدای ضعیفی هستند و البته قیمت آیفون تصویری سیماران پایین تر است اما اگر شما محدودیتی در بودجه ندارید بهتر است از مدل های بالاتر و مرغوب تر بهره بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *