استفاده از بهترین برند دزدگیر اماکن سبب می شود تا شما امنیت بیشتری در خانه یا محل کار ایجاد کنید. در سال های گذشته سارقان توانایی بیشتری در سرقت از محل پیدا کرده اند به همین دلیل توصیه می کنیم از تمام تجهیزات ایمنی بهره بگیرید. در این مطلب به بررسی بهترین و کاربردی ترین برند دزدگیر اماکن خواهیم پرداخت.

برند دزدگیر اماکن

بهترین برند دزدگیر اماکن چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ واقعیت این است که در سال های اخیر تجهیزات ایمنی و کاربردی وارد بازار شده است که امنیت محیط را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده است. برند دزدگیر اماکن باید دارای اعتبار کافی باشد و بتواند در برابر ترفندهایی مانند ” هک سیستم امنیتی ” که توسط سارقین انجام می شود مصون باشد. در مطالب گذشته تحت عنوان ” آیا دزدگیر اماکن قابل هک شدن است ؟ | هک دزدگیر اماکن ” به بررسی این موضوع پرداختیم که برخی از سارقین این توانایی را دارند تا دزدگیر را هک کنند و از ارسال سیگنال های مربوطه به پنل مرکزی جلوگیری کنند. اما در واقع هزینه تامین تجهیزات هک دزدگیر اماکن بسیار زیاد و برای آن ها به صرفه نیست. استفاده از مرغوب ترین برند دزدگیر اماکن موجب می شود تا در برابر این قبیل از مشکلات ایمن باشید.

دزدگیر اماکن برند کلاسیک

کلاسیک یکی از کمپانی های مشهور در زمینه طراحی و تولید تجهیزات ایمنی است. این کمپانی جدیدترن محصول خود یعنی دزدگیر Z4 ULTRA را معرفی و روانه بازار کرده است. این برند به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات در کشور ایران است که دارای مزایایی از جمله سهولت در نصب است. این نوع از دزدگیر را می توان در مکان های مختلف مانند مجتمع های مسکونی ، تجاری و اداری نصب کرد و از خدمات آن بهره برد.

ویژگی های دزدگیر برند کلاسیک

همان طور که اشاره کردیم برند کلاسیک به عنوان یکی از بهترین برندهای دزدگیر به شمار می رود. این برند دارای ویژگی هایی از جمله موارد زیر است.

کنترل موقعیت از طریق ارسال پیامک 

برخی از افراد در زمانی که در خانه حضور ندارند نیز نگران وضعیت و امنیت آن هستند. یکی از ویژگی های برند کلاسیک این است که قابلیت کنترل شرایط را از طریق پیامک ایجاد کرده است. شما می توانید با ارسال یک پیامک به دستگاه از نظر ایمنی در محیط خیالتان راحت شود. نه تنها برند کلاسیک بلکه بسیاری از برندهای معتبر این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده اند.

کنترل موقعیت از طریق ارسال پیامک

امکان ست کردن 15 چشمی

دزدگیرهای اماکن دارای سنسورها و چشمی های مختلف هستند که هر کدام از آن ها دارای وظایف مهمی هستند. شما می توانید به طور همزمان 15چشمی را با قابلیت آدرس دهی تنظیم کنید.

امکان نظارت مرکزی بر دستگاه

اگر قصد دارید برند دزدگیر اماکن را در ادارات یا سازمان هایی نصب کنید که شعب مختلفی دارند باید امکانی وجود داشته باشد که شما بتوانید نظارت مرکزی بر عملکرد آن داشته باشید. دزدگیر برند کلاسیک قابلیتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با هر تعداد شعبه که دارید بر روی تمام آن ها نظارت کنید.

دارای اپلیکیشن هوشمند

برند دزدگیر اماکن دارای اپلیکیشن مخصوص برای تلفن های همراه هوشمند اپل و اندروید است. شما می توانید اپلیکیشن و نرم افزار مخصوص دزدگیر را بر روی تلفن خود نصب کنید و در هر شرایطی که هستید اقدام به کنترل و مدیریت آن کنید.

دزدگیر اماکن برند فایروال

در حال حاضر کمپانی فایروال مدرن ترین مدل دزدگیر خود f10 را به مشتریان خود معرفی کرده است که مانند برند کلاسیک یکی از پر فروش ترین محصولات در ایران است که ویژگی هایی از جمله قابلیت های فراوان و سهولت در نصب است. برند دزدگیر اماکن فایروال را می توان در محیط هایی که نیاز به امنیت زیاد دارند مانند طلا فروشی ها ، بانک ها و صرافی ها نصب کرد. البته هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ویژگی های دزدگیر برند فایروال

قابلیت ضبط دو نوع پیام

اگر سنسورهایی مانند اعلام حریق و اعلام سرقت را بر روی دزدگیر نصب کرده باشید دزدگیر این قابلیت را دارد که در هنگام وقوع خطر دو پیام مجزا را برای شما ارسال کند و شما را از وقوع حادثه مطلع نماید.

قابلیت حذف ریموت

شما به عنوان مدیر می توانید با ارسال یک پیامک به دستگاه ریموت آن را حذف کنید. ریموت های مختلفی قابلیت تنظیم با برند دزدگیر اماکن فایروال را دارند. قبل از ارسال پیامک می توانید نوع ریموت را انتخاب کنید و سپس اقدام به حذف آن کنید.

قابلیت استراق سمع

در برخی از مواقع افراد تمایل دارند برای اطمینان از امنیت خانه به صدای آن گوش فرا دهند. دزدگیر فایروال این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید صدای محیط را بشنوید و خیالتان از بابت امنیت آن راحت شود. این قابلیت توسط میکروفن ها انجام می شود.

دزدگیر اماکن برند انیک

برند دزدگیر اماکن تحت عنوان آنیک از دیگر برندهای معتبری است که فعالیت خود را در سال 1386 در ایران شروع کرد. این مجموعه دارای قوی ترین کارشناسان و افراد خبره است که دائما خود را بروز می کنند و از فناوری و تکنولوژی های جدید به منظور آپدیت کردن محصولات خود استفاده کنند. برند آنیک با بررسی مشکلات و چالش ها تلاش می کند تا محصولاتی بی عیب و نقص تولید کند. دزدگیر خانه آنیک دارای ویژگی های زیر است .

ویژگی های دزدگیر برند انیک

دارای زون های با سیم و بی سیم

زون ها در دو حالت با سیم و بی سیم وجود دارند. استفاده از زون های بی سیم بیشتر از زون های با سیم توصیه می شود. زیرا قابلیت جابجایی دارند و بدون کابل نصب می شوند. این امر سبب می شود تا سارقین در حین ورود به منزل کابل های مربوط به آن را قطع نکنند. تعداد زون های بی سیم در دزدگیر برند انیک دارای 1 عدد و تعداد زون های با سیم دارای 4 عدد می باشد.

دارای زون های با سیم و بی سیم

دارای حافظه

در حال حاضر دزدگیرها دارای حافظه داخلی هستند که این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که شماره تلفن های ضروری مانند اعضای خانواده ، دوستان ، افراد مورد اعتماد ، مرکز پلیس ، آتش نشانی و … را در آن ذخیره کنید. این قابلیت سبب می شود تا در هنگام بروز خطر با تمام شماره تلفن ها تماس برقرار شود و آن ها را از وقوع حادثه باخبر سازد. در این نوع از دزدگیر می توانید تا 30 شماره ذخیره کنید.

دارای تلفن کننده ثابت و سیمکارتی

اگر در منزل دارای خط ثابت هستید دزدگیر از طریق آن با شماره تلفن ها تماس برقرار می کند. در غیر این صورت می توانید از سیمکارت های مخصوص به آن کمک بگیرید. دزدگیرهایی که دارای تلفن کننده سیمکارتی هستند قابلیت دریافت و ارسال پیامک را نیز دارند که خوشبختانه برند انیک دارای هر دو سیستم تلفن کننده ثابت و سیمکارتی می باشد که به عنوان یک نقطه قوت محسوب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *