سایبان برقی بازویی 

سایبان برقی بازویی یکی از انواع مختلف سایبان های مدرن محسوب می شوند که دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند. یکی از قابلیت هایی که در سایبان برقی بازویی وجود دارد امکان تغییر حالت آن به دستی است. معمولا این اتفاق زمانی می افتد که با قطعی برق مواجه می شوید. تیم کهربا در به عنوان یکی از برترین شرکت هایی که در حوزه هایی چون جک درب پارکینگ، نصاب کرکره برقی و انواع خدمات دیگر مشغول است به معرفی سایبان برقی بازویی در این مقاله خواهد پرداخت. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت جک پارکینگ و قیمت کرکره برقی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سایبان برقی

سایبان برقی بازویی یکی از انواع مدل های سایبان مدرن محسوب می شوند که معمولا به وسیله موتورهای توبلار کار می کنند. به کارگیری موتورهای توبلار نه تنها در سایبان های برقی بلکه در لوازم دیگر مانند کرکره های اتوماتیک و جک های بازویی نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های نصب این موتورها در سایبان برقی بازویی این است که در صورت قطع برق می توان موقعیت سایبان را تغییر داد و آن را به کمک دست باز و بسته کرد.

سایبان های بازویی تحت عنوان سایبان های فنری نیز شناخته می شوند. معمولا این سایبان ها با آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند این آلیاژ بسیار سبک است و دارای وزن پایینی می باشد. بکارگیری آلومینیوم در تولید سایبان می تواند هزینه آن را به مراتب کاهش دهد. اغلب سایبان ها با رنگ الکتروستاتیک رنگ آمیزی می شوند. رنگ های الکترواستاتیک در برابر عوامل طبیعی مانند تابش مستقیم نور خورشید مقاوم است. یکی از مشکلاتی که سایبان های قدیمی داشتند عدم مقاومت در برابر این عوامل و رنگ پریدگی آن ها بود. اما تولید نوع مدرنی از سایبان توانسته تا حد زیادی به رفع مشکل کمک کند.

پارچه ای به عنوان لایه پوششی در ساخت سایبان برقی بازویی مورد استفاده قرار می گیرد از مرغوب ترین نوع است که دوام و ماندگاری بالای آن در برابر باد , طوفان و پارگی مثال زدنی است. معمولا پارچه ی برزنت و پلی استر از انواع پارچه هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سایبان برقی بازویی

مغازه

مغازه و فروشگاه ها جزو اولین گزینه هایی هستند که برای نصب سایبان برقی مناسب می باشند. به این نوع از سایبان ها سایبان برقی مغازه گفته می شود که در مطالب پیشین به معرفی و بررسی جوانب مختلف آن اشاره کردیم. نصب سایبان در مغازه می تواند از تابش مستقیم نور خورشید به درون مغازه جلوگیری کند و از فاسد شدن محصولاتی مانند مواد غذایی در آن جلوگیری شود.

بالکن 

معمولا ایرانی ها در بالکن و تراس خانه اقدام به نگهداری انواع گل و گیاه می کنند. گل و گیاه فارغ از اینکه نیاز به نور خورشید برای رشد دارند نباید در معرض تابش مستقیم نور آن قرار بگیرند زیرا به سرعت پژمرده می شوند و تازگی خود را از دست می دهند. شهرها و استان هایی مانند خوزستان نیز که دمای هوا بسیار بالاست باید حتما در بالکن و تراس خود از این سایبان ها استفاده کنند.

سایبان برقی بازویی

پارکینگ 

پارکینگ یکی دیگر از محل های مناسب برای نصب سایبان بازویی برقی است که می تواند از تابش نور مستقیم خورشید به ماشین و آسیب زدن به رنگ و بدنه آن جلوگیری کند. به سایبان هایی که در پارکینگ نصب می شوند سایبان خودرو گفته می شود. پارکینگ هایی که در فضای باز و حیاط هستند گزینه مناسبی برای نصب آن محسوب می شوند.

تبلیغات 

یکی از ویژگی ها و خصوصیات مثبت سایبان های برقی قابلیت حک کردن و نوشتن شعار تبلیغاتی و برند است. شما می توانید تبلیغ مورد نظر خود را بر روی سایبان چاپ کنید. لایه پوششی سایبان ها چه از نوع پارچه و چه از متریال فلز باشد می تواند این قابلیت را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های سایبان برقی بازویی 

سایبان های بازویی به دلیل دارا بودن متعلقات و امکانات جانبی دارای زیبایی بیشتری نسبت به انواع دیگر سایبان ها هستند. همچنین فضای بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهند. این سایبان ها معمولا بیش از 2 متر را پوشش می دهند. ابعاد و سایز سایبان های برقی کاملا سفارشی است و شما می توانید بنا بر نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. شیب قابل تنظیم در آن ها تا 50 درجه قابل تنظیم است و با استفاده از پیچ هایی که بدین منظور در آن ها تعبیه شده استفاده کنید.

روکش سایبان بازویی 

روکش یا لایه پوششی سایبان برقی بازویی در انواع مدل های مختلف وجود دارد که می توان به پی وی سی , پلی استر , پارچه و فلکسی اشاره کرد. هر کدام از این متریال دارای مقاومت بالایی هستند. به طور مثال از نوع فلکسی برای چاپ تبلیغات و کارهای مربوط به آن استفاده می شود. از پارچه های پلی استر برای مکان هایی استفاده می شود که نیاز به مراقبت کمتری دارند مانند فضاهای سر بسته.

نصب سایبان برقی بازویی چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد ؟

ارحجیت به سایبان چتری 

سایبان برقی بازویی نسبت به سایبان های چتری که از آن ها به عنوان سایبان کالسکه ای نیز یاد می شود ارجحیت دارند. زیرا از جوانب مختلف دارای کارآیی بیشتری است. یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که سایبان بازویی سایه بیشتری را برای شما فراهم می کند و با توجه به تنظیم پذیر بودن شیب آن می توانید آن را به دلخواه تنظیم کنید. یکی از معایبی که می توان برای سایبان بازویی در نظر گرفت این است که در اماکن و شهرهایی که آفتاب به صورت مایل می تابد سایبان بازویی مناسب نیست. بلکه در چنین شرایطی باید از سایبان کالسکه ای استفاده کرد.

ساییدگی کمتر

از آن جایی که سایبان های بازویی از متریال آلومینیوم ساخته می شود نسبت به انواع فلزات دیگر خوردگی و ساییدگی کمتری ایجاد می کنند. مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب و شرجی است گزینه مناسبی برای نصب این نوع از سایبان های مدرن هستند. یکی از ایراداتی که متوجه این مدل از سایبان است عدم مقاومت آن در برابر باد و طوفان های سنگین است. مناطقی که بیشتر درگیر باد های شدید هستند بهتر است از سایبان های کالسکه ای استفاده کنند.

سایبان برقی بازویی 

ضخامت مناسب

همان طور که از نام سایبان بازویی مشخص است مهم ترین بخش آن بازوهاست. طول بازوها تعیین کننده منطقه ای است که می تواند تحت پوشش قرار بگیرد. به طور معمول حدود 3 متر محدوده ای است که می توان آن را پوشش داد. عرض سایبان نیز بر اساس نیاز مشتری تولید می شود. هر چه ضخامت بازوها بیشتر باشد استحکام و ایمنی سایبان را افزایش می دهد و مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی مانند باد و طوفان نیز بیشتر می کند.

مفاصل فلزی

برخی از تولید کنندگان برای مفاصل بازوها از پلاستیک استفاده می کنند. بکار بردن پلاستیک در ساخت سایبان برقی می تواند مقاومت آن را کاهش دهد. حتما در هنگام انتخاب و خرید به این مساله دقت داشته باشید و از شرکت های معتبر خرید کنید.

قابلیت تنظیم

سایبان های برقی دارای اجزا و قطعات مختلفی هستند. یکی از این قطعات که کاربرد زیادی دارند پیچ هایی هستند که به منظور تنظیم شیب سایبان در آن تعبیه شده اند. شما می توانید شیب سایبان را حداکثر به اندازه 50 درجه تنظیم کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *