فروشگاه دوربین مداربسته

خرید از بهترین فروشگاه دوربین مداربسته

اگر به دنبال نظارت بر محل کار ، خانه و یا تامین امنیت محل سکونت یا کاری خود هستید ، بایستی به دنبال دوربین مداربسته متناسب با نیاز های خود باشید ، دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و برای اماکن مختلفی مانند منزل ، محل کار ، باغ و دیگر مکان ها به کار برده می شوند.این دوربین ها با توجه به محل استفاده و نوع نیاز های شما متنوع هستند و برای حفاظت و یا مراقبت نیز استفاده می شوند. فروشگاه دوربین مداربسته با بهترین کیفیت و با تنوع زیاد تمامی نیاز های شما مانند مراقبت از کودک ، حفاظت از منزل یا محل کار شما را تامین کرده و از تمامی ویژگی هایی مانند زوم و دید در شب پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته کهربادر

مزایای دوربین مداربسته

مزایا استفاده از فروشگاه دوریبن مداربسته کهربادر

نظارت و کنترل

جلوگیری از سرقت

کاهش هزینه های بیمه سرقت

مراحل ثبت سفارش در فروشگاه دوربین مداربسته کهربادر

مراحل ثبت سفارش
ثبت نام در کرکره
جک پارکینگ

برای خرید دوربین مداربسته به مشاوره نیاز دارید؟

برای اطلاعات بیشتر در خصوص فروشگاه دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.

برخی از مشتریان کهربادُر

چرا فروشگاه دوربین مداربسته کهربادر را انتخاب کنیم؟

قیمت مناسب

کیفیت عالی محصولات و خدمات

مشاوره حضوری و تلفنی

خدمات پس از فروش عالی

توضیحاتی در مورد فروشگاه دوربین مداربسته کهربادر

در ابتدا باید بدانیم که دوربین مداربسته چیست؟ چه کاربرد هایی دارد و چرا باید دوربین مداربسته خریداری کنیم؟فروش دوربین مداربسته به چه شکلی است؟  و در مورد مزایا و معایب آن تحقیق کنیم تا بتوانیم بهترین دوربین مداربسته را از فروشگاه دوربین مداربسته با توجه به نیاز های خودمان تهیه کنیم.توضیحاتی در مورد فروشگاه دوربین مداربسته کهربادر

دوربین مداربسته چیست؟

cctv که مخفف عبارت CLOSED CIRCUIT TELEVISION است به معنای سیستم های نظارت تلوزیونی مداربسته است ، تکنولوژی استفاده از دوربین های ضبط ویدئویی برای انتقال سیگنال به یک نمایشگر خاص است ، معمولا دوربین های مداربسته برای بازدارندگی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت وقوع نیز به شناسایی مجرم کمک به سزایی می کند.
دوربین مداربسته در دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید می شوند ، بدین مفهوم که بر اساس سیگنال های دیجیتال یا انالوگ به یک دستگاه ذخیره ساز سیگنال ارسال می کنند

راهنمای خرید دوربین مداربسته

برای خرید دوربین از فروشگاه دوربین مداربسته بایستی نکات زیادی را در نظر بگیریم ، در ادامه این مطلب به دقت تمامی نکاتی که در هنگام خرید دوربین مداربسته اهمیت دارند را بررسی خواهیم کرد.

کاربرد دوربین مداربسته 

معمولا کاربرد اصلی دوربین مداربسته در حوزه حفاظت و نظارت است اما این کاربرد محدود به این امر نمی شود و در حوزه نگهداری کودک و حتی حیوانات خانگی شما نیز کاربرد دارد. پس در مرحله اول نیاز خود برای خرید دوربین  مداربسته را تعیین کنید.

رزولوشن دوربین های مداربسته

بنا به کاربرد و نحوه نظارتی که از دوربین مد نظر دارید ، رزولوشن دوربین مداربسته برای شما اهمیت خاصی خواهد داشت ، چرا که رزولوشن بیشتر به معنای پیکسل های بیشتر و جزییات بیشتر است ، در صورتی که شما نیاز به بررسی دقیق آن تصویر خواهید داشت به رزولوشن های بالاتری نیاز دارید .رزولوشن دوربین های مداربسته

کیفیت دوربین مداربسته

دقت کنید که رزولوشن تنها معیار کیفیتی دوربین نیست و سنسور ها و لنز و … نیز تاثیر به سزایی در کیفیت دوربین مداربسته خواهند داشت.

قابلیت دید در شب 

در بعضی از اماکن نیاز به نظارت در شب نیز وجود دارد و حتی این نیاز تشدیدتر هم می شود ! در نتیجه قطعا نیاز به دوربین هایی داریم که قابلیت دید در شب را نیز داشته باشند . برای خرید دوربینی با این قابلیت ها باید نکات بسیاری را در نظر بگیریم برای امر ما پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران تیم کهربادر صحبت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین مداربسته

یکی از فاکتور های انتخاب در نوع دوربین  مداربسته ، قیمت آن خواهد بود . در ادامه عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته را بررسی خواهیم کرد:

  • تکنولوژی های به کار رفته در دوربین مداربسته

    تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار برده می شود کاملا متفاوت و بنا به همین امر تفاوت قیمت عمده ای نیز بین قیمت های دوربین مداربسته وجود دارد ، هر چه قابلیت ها و ویژگی های cctv بیشتر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

  • تاثیر برند بر قیمت دوربین مداربسته

    عامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت دوربین مداربسته برند آن هاست . برند نمایانگر کیفیت کلی و تکنولوژی های آن برند است ، برند های معتبر و زیادی در حوزه تولید دوربین های مداربسته فعالیت می کنند که از این بین می توان Sony، Panasonic و  Axis را نام برد. در هنگام انتخاب برند در فروشگاه دوربین مداربسته شما حق انتخاب بین انواع زیادی از برند ها را خواهید داشت.

  • نوع لنز دوربین مداربسته

    لنز های دوربین مداربسته عموما به دو دسته ثابت و وریفوکال دسته بندی می شوند ، دوربین لنز ثابت زاویه دید ثابت و غیرقابل تغییری دارد . اما دوربین لنز وریفوکال توانایی تغییر زاویه دید و بزرگنمایی تصویر را نیز دارا هستند و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند.نوع لنز دوربین مداربسته

  • جنس دوربین مداربسته

    منظور از جنس دوربین مداربسته ،جنس بدنه دوربین مداربسته است که عموما از جنس پلاستیک و یا از جنس فلز ساخته می شوند و به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته یاد می شود.

  • کیفیت تصویر دوربین مداربسته

    کیفیت دوربین که معمولا بر اساس واحد مگاپیکسل بیان می شود یکی دیگر از معیار های تاثیر گذار بر قیمت دوربین است که هر چه بیشتر باشد طبیعتا کیفیت تصویر نیز بالاتر خواهد بود.

برخی سوالات مشتریان

معمولا کیفیت های دوربین مداربسته بین 1 تا 5 مگاپیکسل است ، اما به این نکته توجه کنید که کیفیت بالاتر به معنای نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر نیز هست.

سنسور های حرکتی و صوتی عموما برای سیستم های امنیتی هوشمند کاربرد بالایی دارند. اگر نیاز به سطح امنیت بالایی دارید می توانید از این سنسور ها نیز بهره ببرید.

اگر در فضای باز از دوربین های مداربسته استفاده می کنید به طور حتم نیاز به دوربینی خواهید داشت تا ضد آب باشد تا در آینده آسیب نبینید.

دوربین های مداربسته بی سیم عملکرد بهتری دارند ولی ما در فروشگاه دوربین مداربسته به شما استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم را پیشنهاد می کنیم.

FAQ