[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قیمت سایبان مغازه 

در این مطلب به قیمت سایبان مغازه و بررسی عوامل مهم در تعیین آن می پردازیم. صنعت سایبان سازی چند سالی است که رونق گرفته و به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ورود ابزار و تجهیزات مناسب در این صنعت شاهد شکوفایی آن و تولیدات کاربردی تر بوده ایم. مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت سایبان مغازه نوع و متریال به کار رفته در آن است. تیم کهربا در در این مقاله به واکاوی این مسائل خواهد پرداخت. همچنین برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سایبان برقی 

اگر سال های گذشته را به خاطر داشته باشید تقریبا تمام سایبان ها از یک پایه فلزی و لایه پوششی از نوع برزنت برخوردار بودند که هیچ مقاومت و دوامی در برابر عوامل محیطی نداشتند. از مهم ترین معایب این سایبان ها باز و بسته کردن دستی آن ها بود. زیرا نیازمند زور زیادی بود و اغلب افراد را خسته می کرد. اما در سال هایی که تکنولوژی پیشرفت زیادی در تمام عرصه های زندگی بشر داشته و صنایع مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده شاهد تولید سایبان های برقی هستیم. ورود این تکنولوژی باعث بسیاری از تحولات بوجود آمده در سطح جهان بوده است.

سایبان های مغازه معمولا در دو نوع پرطرفدار ساخته و تولید می شوند. نوع چتری و سقف متحرک که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند. در مطالب پیشین به بررسی انواع سایبان مغازه اشاره کردیم و به این مساله پرداختیم که سایبان های چتری برای بکارگیری و نصب در محیط ها و فضاهای روباز مانند کافی شاپ ها , رستوران ها , استخرها و ویلاها مناسب هستند و سایبان هایی که به عنوان سقف متحرک شناخته می شوند برای اماکن سربسته مناسب هستند. اما چه عواملی بر قیمت سایبان مغازه تاثیر گذار است و قیمت آن را دستخوش تغییرات می کند؟

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سایبان مغازه 

برقی یا دستی 

یکی از مهم ترین عوامل و فاکتورها که در تعیین قیمت سایبان برقی دخیل است برقی یا دستی بودن آن است. معمولا سایبان های چتری به صورت دستی باز و بسته می شوند و سقف های متحرک دارای وسیله ای به نام ریموت کنترل برای باز و بسته کردن هستند. طبیعتا وسیله های برقی نسبت به دستی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل اگر قصد دارید نوع برقی آن را تهیه کنید باید بودجه بیشتری را به آن اختصاص دهید.

نوع پارچه 

لایه های پوششی که در ساخت سایبان های مغازه استفاده می شود بسیار متنوع است اما مشهورترین پارچه ای که در تولید آن بکار می رود برزنت است. برزنت یکی از پارچه هایی است که از قدیم الایام در ساخت و تولید سایبان مغازه از آن استفاده می شود. علاوه بر پارچه می توان از پوشش هایی مانند شیشه نیز در ساخت سایبان استفاده کرد.

قیمت سایبان مغازه

سایز 

طبیعتا اگر نیاز دارید تا منطقه بیشتری را به کمک سایبان پوشش دهید باید از سایر بزرگتری استفاده کنید. سایز یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت سایبان مغازه است. اگر قصد دارید منطقه بیشتری را پوشش دهید به شما پیشنهاد می کنیم از نوع سقف متحرک آن استفاده کنید. زیرا سایبان های چتری فارغ از زیبایی و جذابیتی که دارند دارای یک ایراد مهم هستند و آن هم عدم پوشش وسیع است. اگر می خواهید با کمک سایبان چتری محدوده بیشتری را بپوشانید باید از چند عدد از آن ها در کنار هم استفاده کنید.

اسکلت بندی 

نوع اسکلت بندی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در تعیین قیمت سایبان مغازه است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. به طور مثال اسکلت بندی سایبان های چتری به طور کلی با سایبان های برقی متفاوت است. سایبان های چتری دارای یک پایه و ستون فلزی هستند که می توان آن ها را مانند یک چتر معمولی باز و بسته کرد. اما ساختاری که در خصوص سقف های متحرک وجود دارد به دلیل برقی بودن فرق می کند. معمولا سایبان های سقف متحرک قیمت بالاتری از سایبان های چتری دارند.

نوع سایبان 

سایبان ها در انواع مختلفی تولید می شوند. به طور مثال قیمت سایبان مغازه که جنبه تبلیغاتی داشته باشد با سایبان فنری و کالسکه ای متفاوت است. ابتدا با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین مدل سایبان را انتخاب کنید سپس به سراغ ویژگی های دیگر بروید و قیمت آن را بررسی کنید.

سایبان با کیفیت 

برخی از افراد بر این باورند که هر چه قیمت بالاتری داشته باشد پس حتما کیفیت آن نیز بیشتر است. در کشور ما شرکت های زیادی اقدام به تولید سایبان برقی می کنند و از طرفی دیگر این محصول از خارج از کشور نیز وارد می شود. همان طور که اشاره کردیم هر کدام از مدل های این محصول دارای قیمت متنوعی هستند. قیمت سایبان مغازه با کیفیت طبیعتا بیشتر از نوع بی کیفیت آن است اما همیشه به این صورت نیست. زیرا برخی از تولید کنندگان به دلیل رقابت با محصولات خارجی و یا رقیبان داخلی اقدام به افزایش کیفیت و پایین آوردن قیمت می کنند تا علاوه بر جذب مشتری بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند .

سایبان بازویی و کالسکه ای

در سایبان بازویی که نام دیگر آن نیز سقف متحرک است دارای موتور برقی است که به کمک آن می توان با فشار دادن ریموت کنترل آن را از راه دور کنترل کرد. این نوع از سایبان ها معمولا از لایه پوششی تحت عنوان آلومینیوم و مفاصل برای عملکرد و راندمان بالاتر استفاده می شود. پارچه های کره ای و پلی استر گزینه مناسبی برای نصب بر روی لایه پوششی محسوب می شوند زیرا از کیفیت و دوام بی نظیری برخوردار هستند. پارچه فلکسی نیز انتخاب مناسب دیگری برای آن است.

در سایبان کالسکه ای یا چتری معمولا قیمت بر اساس متراژ تعیین می شود. در تعیین قیمت سایبان مغازه جنس پارچه از جایگاه بالایی برخوردار است و هر چه کیفیت آن بالاتر و در برابر عوامل محیطی مقاوم تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.  پارچه های نانو , ترانزیت و بنری جزو پرکاربردترین متریال در ساخت این نوع از سایبان ها محسوب می شوند.

قیمت سایبان مغازه

عوامل موثر بر هزینه نصب سایبان مغازه

ابعاد سایبان

هر چه ابعاد سایبان بیشتر باشد زحمت و توان بیشتری برای نصب او مورد نیاز است. به طور مثال معمولا سایبان های برقی ابعاد بیشتری نسبت به سایبان های چتری یا کالسکه ای دارند پس هزینه نصب آن ها به مراتب بیشتر است.

متراژ محل مورد نظر 

هر چه وسعت محل مورد نظر برای نصب بیشتر باشد هزینه نصب آن افزایش پیدا می کند. تصور کنید که قصد دارید سایبان سقف متحرک را در فضای باز یک رستوران بزرگ نصب کنید . قطعا نصب این سایبان نسبت به نصب یک سایبان چتری معمولی در جلوی یک کافی شاپ فرق می کند و بودجه بیشتری برای آن مورد نیاز است.

برقی و دستی 

از آن جایی که سایبان های برقی امکانات و ابزارهای بیشتری دارند برای نصب آن ها نیاز به نیروی متخصص است و زمان بیشتری نیز برای آن لازم است. اما هزینه نصب سایبان مغازه دستی بسیار کمتر است.

امکانات جانبی

معمولا سایبان های برقی امکانات جانبی بیشتری نسبت به سایبان های دستی دارند. سنسور , تنظیم ریموت و بسیاری از امکانات دیگر را جزو امکانات جانبی سایبان برقی می دانیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1605964193509{background-color: #e0ac43 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

همچنین شما می توانید برای آگاهی از قیمت جک پارکینگ و خدمات ما برای جک درب پارکینگ با کارشناسان ما در ارتباط باشید

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاوره” style=”custom” custom_background=”#dd8706″ custom_text=”#000000″ size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fkerkerehbarghy.com%2Fcontact-us%2F||”][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *